• Anonym (Kärlek)

Jag lämnade den jag älskar. Extremt deprimerad hjälp!

Jag har lämnat barnens bonus mamma.som jag aldrig har älskat någon annan.

Hon var många år yngre och inte på samma nivå. Då lögner alltid fanns med i bilden,hon kunde bli våldsam och hon behövde väldigt mycket bekräftelse från andra utöver mig.det var helt enkelt ett väldigt destruktivt förhållande då hon sög ur mig all energi.

Jag mår så extremt dåligt och jag behöver hjälp med hur jag ska ta mig förbi detta. För jag känner att min deprission och dåligt samvete äter upp mig själv och att det bara blir värre.

Det är så illa att jag satt framför ett tågspår och bara titta på tågen som åkte förbi. Jag har försökt att gråta länge. När jag satt och kolla på tågen så grät jag som ett barn och kunde inte sluta. Jag har gått dit 3 kvällar i rad nu.

Jag går även hos en psykolog som jag akut bokade.

Jag måste få prata med någon som varit med om detta innan.

Hur jag hela tiden försökte hjälpa henne med hennes problematik men ändå bara fick skit. Allt var alltid mitt fel och jag hade dåligt självförtroende för att jag alltid påstod att hon ljög för mig då jag vet att det var så.

Jag vaknar flera gånger på nätter och jag kan inte äta.

• Svar på tråden Jag lämnade den jag älskar. Extremt deprimerad hjälp!
  • Anonym (Jo)

Ring akutpsyk direkt, självmordstankar är allvarliga.

Fokusera på dig själv och dina barn.

Hur kan du vara i en sån relation när du har barn?

Du behöver hjälp på flera plan, men det mest akuta är att du hamnar på akutpsyk och får hjälp.

Svar på tråden Jag lämnade den jag älskar. Extremt deprimerad hjälp!