• Anonym (Huva)

Exet ligger med alla!

Hej! Aså nu har det gått 4månader sen min tjej/ex gjorde slut. Och hon värkar fått nått frispel?! En tjej kompis till mitt ex hörde av sig för hon hade börjat bli orolig. På 3månader så har då mitt ex legat med 23st krog ragg, kollegor, kompisar, tinder dejter. Hon har Aså legat i.. kan det vara en form av självskadebeteende? Och hur gå till väga med ev hjälp?

• Svar på tråden Exet ligger med alla!
  • enable007
    Anonym (Beror på) skrev 2020-03-18 20:54:50 följande:

För jag hade kollat in dem, det var liksom se men inte röra. Sedan när jag lyckades lämna kräket fanns det ju inga hinder att jag kunde få en del av kakan. Lite hämnd absolut, alla hans vänner vände honom ryggen och tog min sida (misshandel). Nyfikenheten tog också över, snygga män säger jag inte nej till.

Ok då borde jag vara försiktigt eftersom jag ör snygg :P

Heje
  • Anonym (Beror på)
    enable007 skrev 2020-03-18 21:03:55 följande:

Ok då borde jag vara försiktigt eftersom jag ör snygg :P

Heje

Vi har olika definitioner på snygg. Jag är ju en sucker för hårdrockare.
  • Pierott

Det är inte riktigt ditt problem längre vilka och hur många hon ligger med. Hon gillar väl friheten.

• enable007
    Anonym (Beror på) skrev 2020-03-18 21:10:10 följande:

Vi har olika definitioner på snygg. Jag är ju en sucker för hårdrockare.

Pm kanske ?
  • Anonym (Beror på)
    enable007 skrev 2020-03-18 21:11:39 följande:

Pm kanske ?

Avtändande med män som är otrogna. Tycker du borde lägga mer energi på din sambo än att ragga upp anonyma människo på FL.
  • enable007
    Anonym (Beror på) skrev 2020-03-18 22:46:55 följande:

Avtändande med män som är otrogna. Tycker du borde lägga mer energi på din sambo än att ragga upp anonyma människo på FL.

Okey fröken !
  • fiffilisa

Vilken icke-tråd. Hon gör väl vad fan hon vill? Har du inte kommit över henne än eller? Blir du lite sugen nu när alla andra får smaka?

• Anonym (Fri vilja)

Hon är ditt x, vad hon gör nu är inget du behöver bry dig om direkt.. hon kanske helt enkelt känner nåt behov av alla dessa personer... verkar mer som att du inte släppt henne?

• Anonym (Lova)

Mitt ex låg med en tjej i veckan efter vårt uppbrott. Kan inte minnas att jag var orolig för honom och att han skulle ha något självskadebeteende.

Han verkade må toppen. Däremot tackade jag nej till att ligga med honom senare då pga att han är dålig med kondom.

Han verkar än i dag inta ha tagit skada av detta.

• Anonym (Du är rolig)

Hahaha, självskadebeteende? Att njuta? Tänker du likadant om killar som ligger runt?

Ps, vilken bitch hennes kompis är.

• Anonym (Du är rolig)
    Anonym (Beror på) skrev 2020-03-18 22:46:55 följande:

High Five!! Jag dissar också alltid upptagna män.

Sisters before Swines.
  • Mandel
    Anonym (Beror på) skrev 2020-03-18 20:54:50 följande:
    För jag hade kollat in dem, det var liksom se men inte röra. Sedan när jag lyckades lämna kräket fanns det ju inga hinder att jag kunde få en del av kakan. 
    Gissa vad jag skrattade högt inombords när jag en vårkväll tog cykeln och drog hemifrån - innan jag hunnit flytta men alla papper var påskrivna och klara, och x-maken och hans kompis stod på garagenedfarten när jag trampade iväg.
    Till en bekant (snygg och sexig - självklart singel) jag spanat på tidigare (aldrig rört) och hade sex med honom och trampade sedan glatt hemåt igen.

Har haft sex med honom fler gånger och jag är fortfarande övertygad om att x-maken inte fattat det.Sådde dock ett frö härom veckan när jag visste saker som jag inte borde vetat om, men som denne man skvallrat till mig om
    X-maken hade till och med frågat äldsta sonen hur jag kunde veta det...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (???)
    Anonym (Huva) skrev 2020-03-18 18:16:48 följande:
    Ja Äre ett självskadebeteende så mår man väll inte bra och kan behöva hjälp?
    Men du bedömer väl knappast om det är så. Kan du inte tänka in att det faktiskt är så att hon nu  gör det hon vill? 

Varför måste något vara fel? 
  • Aurora Borrealis

Vissa män och kvinnor blir sådana när det tagit slut. En väninna var tillsammans i 10 år med sin första kille. Trogen såklart. De gjorde slut och på ett år som singel hade hon legat med 100 personer. Hon skämdes inte över det. Nu är hon med en gubbe igen, långvarigt, trogen och de har nyss fått barn. Den där singelperioden är historia nu. Vissa blir så som singlar, sedan slutar de och får långt förhållande igen. Varför kan man bara spekulera i.

• Anonym (ig)

Märklig vän som hör av sig till just dig för att berätta detta. Ännu märkligare att hon berättar exakta antalet män som ditt ex legat med. 

Kanske är det ett självskadebeteende. Kanske hon bara älskar att ligga runt. Oavsett så är det antagligen inget du borde lägga dig i, så länge hon har vänner och familj att vända sig till. 

• Anonymm20
    Anonym (Huva) skrev 2020-03-18 18:10:53 följande:

Hej! Aså nu har det gått 4månader sen min tjej/ex gjorde slut. Och hon värkar fått nått frispel?! En tjej kompis till mitt ex hörde av sig för hon hade börjat bli orolig. På 3månader så har då mitt ex legat med 23st krog ragg, kollegor, kompisar, tinder dejter. Hon har Aså legat i.. kan det vara en form av självskadebeteende? Och hur gå till väga med ev hjälp?

Hon är ditt ex så vem hon ligger med är inget du ska lägga dig i.
Svar på tråden Exet ligger med alla!