Går sönder efter skilsmässan
Hej alla på FL tror jag mest bara måste få skiva av mig för att kunna lugna mig och ventilera
Min livs kärlek och bästa vän över gav mig för några månader sen. Helt från klar blå himmel så berätta hon om en otrohetsaffär hon haft och att hon inte är kär längre. Hon är känslokall och helt bestämd på sitt val och flyttar ut som att det var små potatis. Varigt med varandra i 8år och hade planerat allt i minsta detalj, huset var köpt, ekonomin var bra, tanken på barn var likasinnade. Vi hade ett perfekt liv bråka aldrig var varandras bästa vän och stora trygghet. Vi kunde bli lite sura på varandra ibland men aldrig så att det skadade vår relation. Har nu gott 3månader och hon har en ny relation. När jag fick veta det så vart allt bara så värre! Hade hoppats på att det bara skulle vara en livskris som skulle gå över och att hon skulle nyktra till. Nu står man här och känner sig lurad på livet på nått vis? Vi var så nära den totala familjelyckan och allt var så perfekt. Vad gör jag nu? Hur ska jag gå vidare? Går man vidare från ens livs kärlek och absolut bästa vän? Försöker att inte bara sitta hemma och behöver jag vara lässen så är jag det. Men sen då? Livet?
Vill nog bara höra att nån säger att hon kommer nyktra till och se vad hon mister när gräset inte är grönare? Samtidigt kanske jag behöver höra att hon inte gör det.