• jonnaren

Ingen gulesäck & vätska bakom livmodern

Hej! Jag är gravid i vecka 5. Tidigt, det vet jag. Jag var hos kvinnokliniken idag efter en liten blödning imorse och molande värk i nedre delen av magen.

Gjorde VUL och läkaren såg ingen gulesäck. Hon såg det lilla fostret som bara är en svart prick men som sagt, ingen gulesäck. Hade även vätska bakom livmodern. Ska tillbaka om 2 dagar och ta mer blodprover men är fortfarande orolig. Någon som varit med om samma?

• Svar på tråden Ingen gulesäck & vätska bakom livmodern
  • Cessna

Hur har det gått? Är i liknande situation och är livrädd för att det skulle kunnande vara utomkvedshavandeskap då hcg endast höjts från 300 till 500 på två dagar. Imorgon ska jag ta ytterligare ett prov sedan träffa läkare på onsdag. Så nervös just nu.

• PiffaTjejen
    jonnaren skrev 2020-03-30 14:55:01 följande:

Hej! Jag är gravid i vecka 5. Tidigt, det vet jag. Jag var hos kvinnokliniken idag efter en liten blödning imorse och molande värk i nedre delen av magen.

Gjorde VUL och läkaren såg ingen gulesäck. Hon såg det lilla fostret som bara är en svart prick men som sagt, ingen gulesäck. Hade även vätska bakom livmodern. Ska tillbaka om 2 dagar och ta mer blodprover men är fortfarande orolig. Någon som varit med om samma?

Hur gick det?
  • jonnaren

Min lilla tjej dog i PSD i magen v25 tyvärr.

Förlåt för sen uppdatering.

Svar på tråden Ingen gulesäck & vätska bakom livmodern