Vem av kvinnorna
Vill du ligga med?
Den unga med den tighta kroppen, men som är tråkig och osäker i sängen?
Eller den äldre som har slappare kropp, men som är helt galet sexig, och njuter av sex?
Vill du ligga med?
Den unga med den tighta kroppen, men som är tråkig och osäker i sängen?
Eller den äldre som har slappare kropp, men som är helt galet sexig, och njuter av sex?
Alltså det finns ju osäkra och självsäkra kvinnor i alla åldrar.
Har i min egen umgängeskrets insett att kvinnor som närmar sig klimakteriet (45+) plötsligt börjar noja sig enormt över sin sexuella attraktionskraft och tycker att de plötsligt inte duger, inte får lika mycket uppmärksamhet, börjar tycka att sex är äckligt (för att de upplever att kroppen förfaller) och kroppen de tidigare älskat börjar förråd dom och bli gammal. Att de fortfarande ser bra ut funkar liksom inte längre i huvudet.... Så jo många många kvinnor i 45-50 års åldern kan vara hämmade och nojiga över att de inte duger.
Och självklart finns det unga tjejer som är både mindre snygga och överviktiga men ändå njuter fritt av sex....
Själv var jag ful och ointressant som ung, jag blev snyggare med åren.
Det är säkert olika upplevelser men jag skulle vara ok med bägge så länge de inte har problem med en oerfaren kille.
Alltså det finns ju osäkra och självsäkra kvinnor i alla åldrar.
Har i min egen umgängeskrets insett att kvinnor som närmar sig klimakteriet (45+) plötsligt börjar noja sig enormt över sin sexuella attraktionskraft och tycker att de plötsligt inte duger, inte får lika mycket uppmärksamhet, börjar tycka att sex är äckligt (för att de upplever att kroppen förfaller) och kroppen de tidigare älskat börjar förråd dom och bli gammal. Att de fortfarande ser bra ut funkar liksom inte längre i huvudet.... Så jo många många kvinnor i 45-50 års åldern kan vara hämmade och nojiga över att de inte duger.
Och självklart finns det unga tjejer som är både mindre snygga och överviktiga men ändå njuter fritt av sex....
Själv var jag ful och ointressant som ung, jag blev snyggare med åren.
Jag vill ha båda. Den unga tjejen kan man lära upp och få henne att njuta av sex
Jag vill ha båda. Den unga tjejen kan man lära upp och få henne att njuta av sex
Ja valde den yngre, mest för att prova, har aldrig legat med någon tight 18 åring, har bara legat med äldre och mulliga kvinnor, även när ja var 18. Är idag 49.
Den sommarn jag var 24, knullade jag en 17 årig och en 52-årig kvinna inom några veckor. Då blev jag "frälst".
Såg mig aldrig tilbaka, bara mogna kvinnor efter den sommarn.
Kan bara tala utifrån egen erfarenhet och jag är mer obekväm på en strand iförd bikini oavsett vad jag väger än vad jag är i sängkammaren.
På stranden blir man enbart dömd utifrån hur man ser ut och med hudbristningar på låren, ärr och konstant blåslagen tittar folk konstigt på mig.
I sängkammaren bedöms jag mer utifrån färdigheter och de överstiger vida bristningarna på låren och är det svag belysning syns inte blåmärkena efter fingrar på brösten
I sängkammaren handlar det om att ge och få njutning och anledningen till att man hamnat där är oftast att båda är ute efter njutning, inte ha något vackert/perfekt utseendemässigt att visa upp för andra...
Mandel,
jag tror jag skulle tycka att du är snyggare i 40-årsåldern än vad du var i 20-årsåldern. Lite bristningar och ärr (så länge det inte är ärr efter silikoninlägg) gör inget alls, tvärtom kan det vara fint många gånger.
Att se blåslagen ut låter däremot inte så bra, men det har väl inget med åldern att göra?
Mandel,
jag tror jag skulle tycka att du är snyggare i 40-årsåldern än vad du var i 20-årsåldern. Lite bristningar och ärr (så länge det inte är ärr efter silikoninlägg) gör inget alls, tvärtom kan det vara fint många gånger.
Att se blåslagen ut låter däremot inte så bra, men det har väl inget med åldern att göra?
Kan tänka mig att MTB i skogen leder till en hel del blåmärken, men det gäller oavsett ålder.
Blir lite nyfiken på vad du gör med dina verktyg Men det är nog OT.
Med min fru och endast min fru. Hon har varit i alla stadier i sexlivet.
Kan tänka mig att MTB i skogen leder till en hel del blåmärken, men det gäller oavsett ålder.
Blir lite nyfiken på vad du gör med dina verktyg Men det är nog OT.
Allt går ju ta till ytterligheter. En ung tight kropp mot en slapp 55-60 årings kropp inte svårt att välja på. - tar nog den yngre!
Men en ung och fin, osäker tjej mot en hyfsat normalbyggd 45-50 åring som kan knulla och vet hur man njuter hade jag nog bedömt åt andra hållet. Där tar jag den äldre!
Jag? Ja jag är en man nyss fyllda 39 år.
Självklart den unga tajta. Slappa tanter intresserar mig inte alls.