Fantiserar du om andra när du har sex?
Fantiserar du om andra än den du ligger med, när du har sex?
Fantiserar du om andra än den du ligger med, när du har sex?
Ja många gånger när det hettade till med exet. Hon älskade när jag tog tag i hennes armar och höll fast dem ovanför hennes huvud i missionären och sedan pratade vi om hur hon ville se på när jag låg med en annan kvinna. Hon sa knulla mig nu som du skulle ha knullat henne...... Och det gjorde jag... Hårt....
Jääääääklar så det tände oss båda
Låter som att du kunde avleda hennes tristess ????
Jag kanske tolkade de fel.
Tolkade de som att hon ville ha nåt annat och du kunde ge henne de
Jag kanske tolkade de fel.
Tolkade de som att hon ville ha nåt annat och du kunde ge henne de
Hon var nöjd efter menar jag?
Hon var nöjd efter menar jag?
De jag menade *tummen upp*
Vi fantiserar ihop. Antingen var för sig medan vi onanerar eller tillsammans och sen har sex. Både han och jag har en ganska komplex sexualitet. Jag är t.ex. inte alls visuell, blir inte kåt av att se en man utan det är en massa annat som spelar in. Tjejer däremot tänder jag på visuellt men håller det till fantasin. För oss är njutningen i fokus oavsett vad det är som gjort att vi blivit kåta från början. Men ingen av oss tänker på någon specifik person utan det är liksom mest känslan av att t.ex. ha sex med en tjej jag tänker på. Inte jämt alltså men vår sexlust varierar och den behöver olika saker vid olika tillfällen eller i olika perioder. Är väldigt tacksam över att vi kan prata om det och vara helt öppna. Skulle nån av oss börja tänka på en särskild person så skulle det inte kännas bra dock.
Ja, typ.
Jag tänder på att få vara den största, eller blir avtänd på tanken om att inte vara störst, men sambon har haft flera som varit större än mig. Bara tanken på att hon har legat med många får mig att slakna, så jag fantiserar om att hon är något annat än vad hon är, som inte legat med många andra som är större. Likaså kan jag fantisera om att jag är större/någon annan än vad jag är.
Svårt att veta vad man ska välja. Jag är kvinna. Fantiserar aldrig om att någon annan man gör något med mig när jag har sex med min partner (kan någon enstaka gång fantisera om att min partner gör något annat med mig än vad han faktiskt gör - tex så är han undergiven och jag dominant men av någon anledning så har jag på senaste någon gång då och då fantiserat om att han skulle hålla fast mig när vi har sex).
Jag har också fantiserat om att han skulle ha sex med en annan person tex bli tagen bakifrån när vi har sex, men det är oftast ingen specifik person utan bara en generell man.
Ja, eftersom min man inte bryr sig överdrivet om jag får ut något av det, länge sen jag tände på honom.
Jag kan fantisera om andra när jag onanerar, eller innan jag och min man har sex för att tända. Men när sexet väl är igång, då tänker jag bara på vad som är skönt.
Ibland om jag inte får det att gå brukar jag tänka på en gammal flickvän. Vi hade aldrig sex, men hon var väldigt het, sval och sexig på samma gång liksom. Eller så tänker jag att frun är tillsammans med någon av sina tidigare partners som jag känner.
Jag fantiserar inte om andra specifika människor. Däremot fantiserar jag om olika scenarion som tänder mig.
Mina 2 senaste sambos var rena klosterkärringarna.
Försökte på olika sätt prata o väcka deras lust för att börja prova lite nytt utanför det sedan länge uttjatade samma vaniljsex men de var så mentalt blockerade.
Ja det blev porrsurfande som jag då började upptäcka och jag blev än mer sugen på prova nya saker. Och då är det helt naturligt o rätt att vi blir otrogna.
Mina barns mor som är otroligt vacker var/är ett elakt kränkande svin.
Men ibland blev det ändå att vi hade sex även om det blev sällan. Men där stod jag på knä o pumpade och kunde inte längre få orgasm. Pang så kom jag på att stänga ögonen o tänka på den där tjejen på datorn med strumpbyxor och kort klänning och då kunde jag få orgasm.
Sjukt att jag stodut med detta allt för länge.