• Sun 5 Apr 2020 05:53
    3415 visningar
    7 svar
    7
    3415

    Hur reagerar man?

    Har nyligen träffat världens finaste tjej. Hon är och har allt jag nånsin kunnat önska mig.

    Saken är att jag har så fruktansvärt dåligt självförtroende över min kropp.

    Än så länge har jag lyckats med bedriften att inte behöva ta av mig på överkroppen, men det kommer ju inte ta lång tid nu innan hon börjar undra varför jag alltid har något på mig upptill, till och med när vi har sex.

    Jag är LIVRÄDD att den dagen hon kommer behöva se min överkropp, att förhållandet tar en helt ny riktning, och att hon inte längre kommer vilja ha sex, och än värre, att hon inte kommer vilja fortsätta stanna kvar i förhållandet.

    Hur skulle du reagera ifall bilden nedan, att det var den kropp ni möttes av hos någon du hade förälskat dig i?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar man?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 5 Apr 2020 07:09
    #1

    Att du har mage lär väl hon ha sett även om du har kläder på dig och hon har ju fortsatt träffa dig så jag skulle inte oroa mig om jag var du.

  • Anonym (Tjej)
    Sun 5 Apr 2020 20:28
    #2

    Alltså utseendet är inte allt. Huvudsaken är hur han är på insidan men utan att känna personen så hade jag tänkt att jag inte är så förtjust i ölmagar.

  • Anonym (...)
    Sun 5 Apr 2020 23:05
    #3

    Hur får du magen att försvinna när du har kläder på dig? Skulle aldrig vara med en sån fet kille usch

  • Anonym (Julie­)
    Tue 7 Apr 2020 13:52
    #4

    Hon ser väl ändå hur din kroppsform är på ett ungefär, även om hon inte sett dig naken? Det lär ju inte komma som en överraskning för henne att du är lite större. Tycker hon om dig nu har jag svårt att se att hon skulle ändra sig efter att ha sitt dig utan kläder.

  • Anonym (Bukfe­tma)
    Fri 24 Apr 2020 16:01
    #5

    Idag skulle det inte göra något, jag är själv inte längre trådsmal. Men när jag var ung och smal själv skulle jag kanske inte tänt på en sådan kropp.

    Men hon måste väl redan känt att du inte är trådsmal, även om du haft kläder på dig. Frågar hon varför du inte klätt av dig, så säg som det är. Så svarar hon i bästa fall att det inte spelar någon roll, att hon älskar även din gosiga mage. Glad

    Men mtp att bukfetma kan leda till högt blodtryck, diabetes och för tidig död, så tycker jag du borde försöka bli av med den. Ändrad kost, mera träning.

    Om du tror att hon missat din mage kan du själv börja prata om att du nog skulle behöva banta etc. Då kan hon t ex föreslå annan mat, att ni ska träna tillsammans och så är hon förberedd på din nakna mage.

  • Anonym (Den rätte)
    Fri 24 Apr 2020 21:22
    #6

    Du behöver nog inte vara orolig, hon vet att du är en kraftig karl och kanske tänder på det. Det finns kvinnor som tänder på riktiga karlar med lite hull.

  • Anonym (Hallo­n)
    Thu 8 Sep 2022 15:03
    #7

    Omg inte bryr hon sig om din mage!
    klä av dig och njut av att du hittat en underbar tjej, 100% att hon tänder på dig precis som du är. 


    När jag blir kär så är de först i insidan, då blir den personen den finaste i världen för mig oavsett hur den ser ut. 
    Så vill jag tro att de är för dem flesta :)

Svar på tråden Hur reagerar man?