• Anonym (fantasier)

Hur mycket av det du fantiserar om skulle du egentligen vilja göra i verkligheten?

Av nyfikenhet, hur mycket av det ni fantiserar om när ni till exempel onanerar skulle ni egentligen vilja prova i verkligheten? Förstår att det är lite lurig fråga, många har säkert redan provat den stora fantasin, men diskussionen är öppen! Skrattande

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket av det du fantiserar om skulle du egentligen vilja göra i verkligheten?
  • Gaskarl

Jag svarade allt, då det inte är så tokiga saker.

• Anonym (fantasier)
    Gaskarl skrev 2020-04-06 09:02:15 följande:

Jag svarade allt, då det inte är så tokiga saker.

Så dina fantasier tycker du håller sig inom "rimliga" gränser? Allt är relativt förstås... Flört
  • Tukt

Man vill väl prova allt. Problemet med fantasier är ju att de i verkligheten ofta visar sig vara något annat.

• Perjonsson

Har insett att man inte ska vänta med att förverkliga sina fantasier.

Dessutom ska man ge fan i att rynka på näsan åt fantasier el typer av sex som man i sitt lilla huvud tror är fel el obra. Nä se för tusan till att vara sjukt öppensinniga och bara kasta er in i att prova utan att dömma!

Tex hamnade jag i ett sovrum där killen bad mej ta på latexhandskar och fista han i röven.

Hade det varit 3år tidigare så hade jag dömt ut han som en sjuk fan o därefter sprungit som galen därifrån. Jag var så nära att bara gå därifrån men valde att stanna. Där stod jag o försökt borra in min näve i en killröv o trodde inte det var sant.

Men det utvecklade sig till en mycket lärorik erfarenhet och har full förståelse idag att detta är fantastiskt för de som vågar prova o lär sig tekniken.

Vill gärna göra om det och därmed blev jag öppensinnig och lärde mej att inte längre dömma ut saker utan istället våga prova några gånger före jag säger att det inte passade mej.

• Anonym (Lycklig man)

Man gift 45.

Svarade allt. Är inte så avancerade saker. Dom är; bjuda in min frus gymkompis i sängen, prova killsex, gruppsex med mammorna i idrottsföreningen. En snabbis med nån på jobbet.

• Anonym (switch)

En del men inte allt, för det vore varken lagligt, personetiskt, fysiskt, estetiskt eller rum-tidsligt möjligt. 

Det fina med en hjärna är att allt är tillåtet där.

• Bröstlängtan

Allt!!! Har inga udda fantasier...Allt handlar om mjuksex med en kvinna med helt enormt stora bröst.

• Anonym (H)

Jag fantiserar om mycket, men det är ingenting jag vill testa på eller genomföra. Det får stanna i fantasin och jag tror jag tänder mer på tankarna än själva akten..

Svar på tråden Hur mycket av det du fantiserar om skulle du egentligen vilja göra i verkligheten?