• Mimmiimimmii

Sex på positiv äl test alltid pojke?Snälla skriv er erfarenhet

Hej

Vet att det funnits en del trådar men är så nyfikna o vill ha många svar. Nu som sexat på positiv äl dag. Vad fick ni? Ni som haft sex några dagar innan o på äl vad fick ni. Jag är klar med mitt men skulle verkligen vilja veta.

• Svar på tråden Sex på positiv äl test alltid pojke?Snälla skriv er erfarenhet
  • Anonym (W)
    Nattafnatta skrev 2020-04-15 18:31:10 följande:

Fel.

Seglivad myt vilket forskning har bekräftat. Och äir någon intresserad av sådan forskning kan jag försöka leta upp detta senare när barnen lagt sig.

Du missar ju hela poängen. Det spelar ingen roll om det är en myt eller inte, det är det jag beskrev som trådstarten handlar om, vilket inte personen jag svarade verkade veta.
  • Nattafnatta
    Anonym (W) skrev 2020-04-15 19:26:11 följande:

Du missar ju hela poängen. Det spelar ingen roll om det är en myt eller inte, det är det jag beskrev som trådstarten handlar om, vilket inte personen jag svarade verkade veta.

Okej! Det framgick inte riktigt. Sorry!
  • Aikido

Sex på blå lakan - pojke.
    Sex på rosa lakan - flicka.
    Sex på vita lakan - kan bli vad som helst.

• Anonym (....)

Vi har fem barn och alltid haft sex på ägglossningsdagen. Först blev det en pojke född 2012, andra barnet blev en flicka född 2014, tredje en flicka född 2016, fjärde och femte blev pojkar födda 2017 och 2019.

• Nattafnatta

Jag har haft sex nära inpå ägglossningsdagen och har fått två flickor och en pojke (ena flickan i magen ännu).

Vet att detta inte haft någon betydelse, kan däremot se andra faktorer hos mig/min man som påverkat könen.

• Anonym (Rut)

Myt eller inte men för oss stämde teorin. Har en av varje.

Svar på tråden Sex på positiv äl test alltid pojke?Snälla skriv er erfarenhet