• Anonym (MrX)

Ni gifta kvinnor som inte tycker sex är viktigt

Hej tjejer, MrX här...

Jag har förstått att det finns gott om kvinnor som inte tycker sex är viktigt i ett förhållande. Ni ställer upp lite då och då för husfridens skull men det är inte viktigt för er, som sagt. Ni är nöjda med era liv ändå med man, villa, två barn, Volvo och hund.

Hur skulle du reagera om du fick reda på att din man skulle vilja knulla runt lite för att dämpa sin frustration över att du är tråkig i sängen, eller rättare sagt över att du ställer upp för sällan? Syftet är inte att hitta någon annan utan endast att leka av sig lite. Sedan återgår man till sitt förhållande igen. Det är för jobbigt att skiljas...

Ja, jag pratar om mig själv... Hur skulle du resonera?

• Svar på tråden Ni gifta kvinnor som inte tycker sex är viktigt
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Anka) skrev 2020-05-18 20:26:02 följande:
    Jag säger inte att han är otrogen, men jag bryr mig inte om han är det. Han kan ha 100 om han vill. Men jag vet att han klarar inte 100. Men skulle vara intressant att veta vad har han valt.
    Jo jag förstod det, men det jag försöker påpeka är att om han nu ligger med andra så spelar det ingen roll vilka krav du ställer (1-2 andra och du ska veta vem) Har du gett honom frihet att knulla andra så kan han lika gärna ligga med 100. som du skrev...
    Anonym (Anka) skrev 2020-05-18 10:36:04 följande:

Jag är kvinnan i sammanhanget. Första åren tillsammans skulle jag inte acceptera, men nu efter över 20 år tillsammans, jag skulle inte ha några åsikter. Bara han håller sig till en eller 2 kvinnor. Samt att jag vet vilka de är

Men nu har du ju tydligen ändrat dig från det du skrev tidigare, nu finns det inga krav alls och då spelar det såklart ingen roll.
  • Anonym (sådär)
    Oerhörd skrev 2020-05-18 21:23:11 följande:
    Det känns lite märkligt att du ska tala om för någon som säger att det är ok om hennes man ligger med andra att han är otrogen och ljuger.
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-19 11:58:20 följande:
    Jo jag förstod det, men det jag försöker påpeka är att om han nu ligger med andra så spelar det ingen roll vilka krav du ställer (1-2 andra och du ska veta vem) Har du gett honom frihet att knulla andra så kan han lika gärna ligga med 100. som du skrev...
    Anonym (Anka) skrev 2020-05-18 10:36:04 följande:

Jag är kvinnan i sammanhanget. Första åren tillsammans skulle jag inte acceptera, men nu efter över 20 år tillsammans, jag skulle inte ha några åsikter. Bara han håller sig till en eller 2 kvinnor. Samt att jag vet vilka de är

Men nu har du ju tydligen ändrat dig från det du skrev tidigare, nu finns det inga krav alls och då spelar det såklart ingen roll.

• Anonym (sådär)
    Anonym (With_or_Without) skrev 2020-05-18 18:52:43 följande:

Själv är jag på väg till sätern för att äta mig fet.

Fattar du hur bitter du är?

Vari i ligger bitterheten i att påstå att om du bara var ute efter sex så spelade det såklart inte dig någon roll hur många andra hon hade sex med?

Jag tycker snarare det låter som att du försöker snacka bort saker genom att dra fram bitterhetskortet Drömmer
  • Anonym (With_or_Without)
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-19 12:04:05 följande:
    Vari i ligger bitterheten i att påstå att om du bara var ute efter sex så spelade det såklart inte dig någon roll hur många andra hon hade sex med?

Jag tycker snarare det låter som att du försöker snacka bort saker genom att dra fram bitterhetskortet Drömmer
    Bitter och vulgär...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (With_or_Without) skrev 2020-05-19 12:40:05 följande:
    Bitter och vulgär...
    Fjantig och utan argument...
  • Bjoer
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-19 13:20:18 följande:
    Fjantig och utan argument...
    Alltså, vad är ditt problem? Du missförstod något tidigt och när det påpekas så istället för att ta ett steg tillbaka och försöka förstå vad som menas så kör du personangrepp efter personangrepp.
  • Anonym (sådär)
    Bjoer skrev 2020-05-19 14:42:06 följande:
    Alltså, vad är ditt problem? Du missförstod något tidigt och när det påpekas så istället för att ta ett steg tillbaka och försöka förstå vad som menas så kör du personangrepp efter personangrepp.
    På vilket sätt menar du att jag missförstått With or without?

1) Hade han eller hade han inte ett sexuellt förhållande med kvinnan?

2) Om det bara var sex han var ute efter, spelar det då någon roll för honom hur många andra hon knullar?
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-19 16:01:26 följande:
    På vilket sätt menar du att jag missförstått With or without?

1) Hade han eller hade han inte ett sexuellt förhållande med kvinnan?

2) Om det bara var sex han var ute efter, spelar det då någon roll för honom hur många andra hon knullar?
    Har du inte fått tillräckligt mycket rep nu?
    Du skämmer ut dig...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (With_or_Without) skrev 2020-05-19 17:24:50 följande:
    Har du inte fått tillräckligt mycket rep nu?
    Du skämmer ut dig...
    Och du fortsätter undvika svara på frågorna Drömmer
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-19 17:29:18 följande:
    Och du fortsätter undvika svara på frågorna Drömmer
    Inte lönt, bristande läsförståelse hos mottagaren
  • Anonym (sådär)
    Anonym (With_or_Without) skrev 2020-05-19 17:40:05 följande:
    Inte lönt, bristande läsförståelse hos mottagaren
    Bortförklaringar bortförklaringar....vad är du rädd för?
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-19 17:51:36 följande:
    Bortförklaringar bortförklaringar....vad är du rädd för?
    Inte rädd men otroligt uttråkad över denna totalt ointressanta människa som vill få mig att hugga. Har inget behov av att hävda mig eller försöka få dig att förstå, antingen vill du inte eller så har du inte den mentala kapaciteten. Så... jag lämnar nu.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (With_or_Without) skrev 2020-05-19 18:56:35 följande:
    Inte rädd men otroligt uttråkad över denna totalt ointressanta människa som vill få mig att hugga. Har inget behov av att hävda mig eller försöka få dig att förstå, antingen vill du inte eller så har du inte den mentala kapaciteten. Så... jag lämnar nu.
    Jag tycker du inte gör annat än att hugga och hävda dig med irrelevant BS, det som snarare är en bristvara är att svara på enkla frågor.
Svar på tråden Ni gifta kvinnor som inte tycker sex är viktigt