• Anonym (Orgasm)

Hur gör du för att komma kvinna?

Hur gör du för att komma

Förklara nedanför

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gör du för att komma kvinna?
  • Anonym (Oxå 40+)
    Anonym (40+) skrev 2020-04-27 08:52:23 följande:

Jag och många andra kvinnor för den delen får otroligt starka orgasmer när jag blir knullad analt och får klitorisstimulans samtidigt. Det är en riktig höjdare :)

Min ex-fru fick oxå riktigt starka orgasmer när jag knullade henne analt samtidigt som hon använde Wanden på på klitoris. Hon kunde komma flera ggr om hon inte hade ?fuskat? innan med wanden på egen hand ;) Sjukt hett och jag kom kraftfullt oxå! Blir hård bara jag tänker på det :)
  • Anonym (Oxå 40+)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-04-27 11:51:18 följande:

Så sexigt å hett å läsa älskar å bli knullad analt

Det är nåt visst med analen helt klart!
  • Anonym (Theådåra)

Ja det är det värkligen

• MrFlex
    Anonym (Oxå 40+) skrev 2020-04-27 12:00:56 följande:
    Min ex-fru fick oxå riktigt starka orgasmer när jag knullade henne analt samtidigt som hon använde Wanden på på klitoris. Hon kunde komma flera ggr om hon inte hade ?fuskat? innan med wanden på egen hand ;) Sjukt hett och jag kom kraftfullt oxå! Blir hård bara jag tänker på det :)
    Lol, precis som mitt ex. Analt tillsammans med wand var hennes favvo. Hon kom så hon nästan blev medvetslös och fick ganska ofta fontän. Faktum är att hon hade svårt att komma på andra sätt så det kanske inte är konstigt att just detta blev favoriten.

Verkar vara något visst med analen för de som lyckats ta sig över den ofta problemfyllda inlärningströskeln.
  • Anonym (Anonym)

Jag tror jag är dum i huvudet eller nåt för jag har aldrig fattat hur man gör när man kommer. Läser era kommentarer men fattar nada. Har googlat också men fattar verkligen inte. 

Finns det någon här som kan förklara enklare för mig? 

• Anonym (40+)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-04-27 16:36:46 följande:

Jag tror jag är dum i huvudet eller nåt för jag har aldrig fattat hur man gör när man kommer. Läser era kommentarer men fattar nada. Har googlat också men fattar verkligen inte. 

Finns det någon här som kan förklara enklare för mig? 

Vad menar du? Har du aldrig fått orgasm?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (40+) skrev 2020-04-27 18:11:06 följande:
    Vad menar du? Har du aldrig fått orgasm?
    Nej jag har tyvärr aldrig fått det!
  • Anonym (Oxå 40+)
    MrFlex skrev 2020-04-27 12:58:36 följande:

Lol, precis som mitt ex. Analt tillsammans med wand var hennes favvo. Hon kom så hon nästan blev medvetslös och fick ganska ofta fontän. Faktum är att hon hade svårt att komma på andra sätt så det kanske inte är konstigt att just detta blev favoriten.

Verkar vara något visst med analen för de som lyckats ta sig över den ofta problemfyllda inlärningströskeln.

Haha ja du ser! Känner igen det där med fontän oxå. Precis, tar man sig förbi den tröskeln så väntar helt klart en ny nivå av njutning alldeles uppenbart.
  • Anonym (Kvinna35)
    Anonym (Orgasm) skrev 2020-04-19 22:50:54 följande:

Hur gör du för att komma

Förklara nedanför

Jag masserar klittan och underlivet SAMT bröstvårtorna. Jag kan inte komma om jag inte rör vid mina bröst...
  • Anonym (40+)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-04-27 19:18:15 följande:

Nej jag har tyvärr aldrig fått det!

Hur gammal är du? Onanerar du? Har du testat sexleksaker? En lufttrycksvibraror tex är nyckeln för att komma över gränsen
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (40+) skrev 2020-04-27 20:35:56 följande:
    Hur gammal är du? Onanerar du? Har du testat sexleksaker? En lufttrycksvibraror tex är nyckeln för att komma över gränsen
    Jag är 24, jag har bara testat att onanera!
  • Anonym (Theådåra)

Vad använder ni för trosor

• Anonym (40+)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-04-27 21:47:44 följande:

Ok, känns märkligt att vara såpass gammal och inte ha lärt känna sin kropp. Det brukar man ju börja testa in som riktigt ung. Rekommenderar dig att lära känna din kropp och testa vibrator eller lyfttrycksvibrator. Tycker du onani är skönt men kommer inte hela vägen?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-04-27 21:47:44 följande:
    Menar du att du inte har haft samlag, eller är det så att du inte kan komma under samlag?
Svar på tråden Hur gör du för att komma kvinna?