ÄL + 8-9 idag. Någon mer?
Jag är på ÄL + 8-9 idag. Någon mer än jag? Känner allmän sjukdomskänsla, humöret i botten och yrsel i flera dagar.
Jag är på ÄL + 8-9 idag. Någon mer än jag? Känner allmän sjukdomskänsla, humöret i botten och yrsel i flera dagar.
Hej, Jag är! på de andra månaderna tyckte jag att jag kände alla symptom i världen. Denna gånger har det inte varit så mycket. men igår hade jag en feber känsla. När vi la oss tyckte killen att jag kändes väldigt varm. Då kände jag mig lite febrig. Annars är det ömma bröst och molvärk som kommer och går. Inget märkvärdigt då det känns så innan mens. Tog gravtest igår men det var neg. Tro inte det blir något denna månad heller.
ÄL 8 här, negativt gravtest. Känner mig dock gravid så vi får se dom närmsta dagarna :)
ÄL 8 här, negativt gravtest. Känner mig dock gravid så vi får se dom närmsta dagarna :)
Hej, Jag är! på de andra månaderna tyckte jag att jag kände alla symptom i världen. Denna gånger har det inte varit så mycket. men igår hade jag en feber känsla. När vi la oss tyckte killen att jag kändes väldigt varm. Då kände jag mig lite febrig. Annars är det ömma bröst och molvärk som kommer och går. Inget märkvärdigt då det känns så innan mens. Tog gravtest igår men det var neg. Tro inte det blir något denna månad heller.
Åå hoppas! Hur länge har ni försökt? Nu på eftermiddagen kom illamående och sov i 1 h. Vågar inte tro att det är graviditet. Blivit besviken många gånger. Väntar med några dagar till.
Jag är på Bim-5 idag och testade negativt i morse. Så besviken man blir när man gått runt och trott man är gravid denna gång.
När har du bim ?
Vad har du för symptom?
Min kille kände samma om mig, att jag var varm.
Min molvärk och mina stick har försvunnit. Känner av ngt i magen men väldigt svagt. Är lite lös i magen så vet inte om det beror på det. Har varit illamående några dagar men det verkar försvunnit nu.
Bim-5 idag och testade negativt. När har du Bim?
Vi har försökt i drygt två år med tre missfall i bagaget. Börjar bli tröttsamt nu :( ni då?
Låter hoppfullt ju! <3
[quote=80357997][quote-nick]Majja92 skrev 2020-04-24 16:57:55 följande:[/quote-nick]Man blir så besviken, men jag känner mig gravid så jag är ändå försiktigt hoppfull.
Detta låter konstigt, men jag har ont i ENA tutten haha! Hade det sist jag var gravid också så hoppas det är positivt. Sen har jag haft ett väldigt diffust illamående de senaste två dagarna, något som är väldigt ovanligt för mig. Drömde inatt att jag plussade, vill sååå gärna detta nu!
Kommer ni testa imorgon? Jag har 152729 test så kommer testa varje dag fram till bim nu :)[/quote
Det där diffusa illamåendet har jg med. Brukar inte heller ha det.
Haha va spännande med känningar i bara en tutte och positivt att du hade det sist du var gravid- det talar ju för ngt positivt!!
Jag testar varje dag. Har också så många test så why not. Men man blir ju så nere när det visar negativt
Jag har med varit lös i magen I 2 dagar nu. Och jag brukar aldrig vara lös i magen.
Min menscykel har varierat. Tidigare har jag haft en menscykel på 31 dagar. När jag började försöka för barn blev min menscykel 28 dagar (i 5-6 mån). Förra mensen blev den helt plötsligt 31 dagar igen. Så om man ska basera sig på förra mensen är jag på BIM -5. Om min menscykel ska vara 28 dagar så är jag på BIM -2. Så vet inte riktigt. Jag får positiv på äl sticka dag 18 och nu är jag på dag 27.
Man blir så besviken, men jag känner mig gravid så jag är ändå försiktigt hoppfull.
Detta låter konstigt, men jag har ont i ENA tutten haha! Hade det sist jag var gravid också så hoppas det är positivt. Sen har jag haft ett väldigt diffust illamående de senaste två dagarna, något som är väldigt ovanligt för mig. Drömde inatt att jag plussade, vill sååå gärna detta nu!
Kommer ni testa imorgon? Jag har 152729 test så kommer testa varje dag fram till bim nu :)
Hej!
Jag hoppar in i denna tråd ???? Jag känner mig förvirrad och undrar om någon är i samma situation...jag och min sambo bestämde oss inför förra ägglossningen att försöka skaffa barn. Eftersom jag kört med natural Cycles och tagit ÄL-test så visste vi exakt när ÄL skulle ske. Hade sex flera dagar i rad och redan några dagar senare började jag känna mig yr när jag reste mig upp samt upplevde ett sorts tryckande lätt illamående, som om det tryckte mot halsen ungefär. Har också känt molande värk i magen samt att det stuckit till och en ?strålande? känsla vid ljumskarna. Igår, fyra dagar för beräknad mens (8 dagar efter ÄL) fick jag en blödning som hållit i sig även idag. De senaste sex månaderna har min mens kommit exakt den dagen som den varit beräknad. Jag har med andra ord väldigt regelbunden mens så jag blev förvånad att det kom så tidigt.
Gjorde ett tidigt gravtest idag men visade negativt. Har läst om nidblödning och att det kan vara vanligt vid graviditet men upplever ändå min blödning som ganska riklig. Illamående känslan finns kvar dock... tänker att gravtestet ändå borde gett utslag 3 dagar före BIM om jag var gravid... eller? Kan det varit missfall? Jag antar att det bara är att vänta och se men tiden står still känns det som ????
Ursäkta långt inlägg! ????
Försökte mig på emojis men blev en massa ???? Haha
Plussade idag! Helt i chock.
Men så underbart! Stort grattis AnonymÄngel! :)
Alltid kul med ett +, stort Grattis!
Jag testade tidigt med CB och fick på båda testen ett svagt positivt för 3 dagar sedan. Igår och idag har jag använt Tento testa tidigt som inte visat på nåååågot. Blir så frustrerad, det kan ju va så att jag va befruktad men att det släppte va? Så konstigt dock, haft molvvärk i fem dagar. Så brukar inte min mensvärk te sig... brukar värka som fan en dag och sen på kvällen kommer mensen. Vill så gärna... någon som har erfarenhet av tento testa tidigt?
Plussade idag! Helt i chock.
Tack alla! Hoppas detta går som det ska. Känns overkligt. Hade nästan tappat all hopp och accepterat mitt öde. Önskar verkligen alla lycka till! Vill verkligen detta för alla som vill