Någon oväntad separation?
Någon fler än jag som upplevt att någon i er bekantskapskrets har separerat fast ni trott att de var de sista som skulle separera? Alltså oväntade skilsmässor
Någon fler än jag som upplevt att någon i er bekantskapskrets har separerat fast ni trott att de var de sista som skulle separera? Alltså oväntade skilsmässor
Glömde...
Vad gjorde att ni aldrig trodde att just dom skulle skiljas?
Ja, jag fick reda på en sådan separation idag faktiskt! Vet inte riktigt vad som gjort att jag inte trodde det om dem. Fasad på instagram iofs. Men de har hållt den fasaden uppe i verkligheten också för jag träffade dem och deras barn för några veckor sedan och då verkade de jättekära och fina mot varandra. De har alltid passat så bra ihop liksom.
Kommer inte på någon på rak arm men det folk brukar säga är just att "men de som var såååå lyckliga!". Jag tycker det verkar som om fasaderna är lite för perfekta, samtidigt borde man kunna se varningstecknen om man är lite uppmärksam, och det är folk inte riktigt så därför blir de så förvånade när folk sedan separerar.
Ja min egen skilsmässa orsakade ett sus av förvåning i bekantskapskretsen. Ingen var beredd på det. Efter 15 års äktenskap var ju vi det par som alla såg upp till, klart de visste att vi hade problem som alla andra men de visste att vi alltid klarade vilken storm som helst. Vår kärlek var solid och okrossbar. Vi älskade varandra till döds. Vi tog oss igenom hjärtstopp, sjukdomar, olyckor, tuffa småbarnsåren osv...
Och så kom verkligheten ikapp oss och vi skildes till mångas förvåning och bestörtning.
Ja min egen skilsmässa orsakade ett sus av förvåning i bekantskapskretsen. Ingen var beredd på det. Efter 15 års äktenskap var ju vi det par som alla såg upp till, klart de visste att vi hade problem som alla andra men de visste att vi alltid klarade vilken storm som helst. Vår kärlek var solid och okrossbar. Vi älskade varandra till döds. Vi tog oss igenom hjärtstopp, sjukdomar, olyckor, tuffa småbarnsåren osv...
Och så kom verkligheten ikapp oss och vi skildes till mångas förvåning och bestörtning.
Så vad hände?