PaulieJ skrev 2020-04-30 20:46:39 följande:
Om håret är dött hur kommer det sig att det växer mer på kroppen när man tar biotin?
Har aldrig haft hår på låten förut som varit mörka eller långa som nu. Och även det hår jag rakar överallt har blivit grövre och mörkare.
Min väninnan har aldrig rakat sina ben. Hon är 31 år. Hon hade tunna ljusa fjun.
Hon började raka sig förra sommaren och vet du vad?
Nu har hon likadana ben som mig med mörka grövre strån.
Så den där myten tror jag inte ett skit på, att det inte stämmer. För jag själv har upplevt det och även sett det på min väninna.
Därför vågar jag inte raka mina lår för att de ska vara lika håriga och grova sen som smalbenen efter 1 veckas utväxt
Det hörs att du inte är så intelligent i ditt sätt att skriva, men jag ska försöka förklara så att Du förstår.
Håret som växer ut är DÖTT. Därför kan inte yttre påverkan så som ex att dra en rakhyvel längst huden påverka hårväxten.
Däremot kan kosttillskott och mediciner som man tar INNIFRÅN påverka hårväxten, då dessa påverkar hårroten som är LEVANDE.
Om du vill gå runt och vara dum så be my guest. Det är inte min uppgift att utbilda korkade människor, man har faktiskt ett eget ansvar också att ta reda på hur landet ligger, om du fattar.