• tildaber

    BIM +5, negativa tester...

    Ni som plussat sent! Hur sent? Hur är regelbunden är eran mens i vanliga fall? 

    BIM +5 idag och bara negativa tester med RFSU. Enda symtomet jag har är ömma bröstvårtor. Hade även en liten blödning/bruna flytningar ca en vecka efter äl.

    Ska jag ringa BM?

    Vill bara höra solskenshistorier, vet att enligt viss forskning ska HCG vara högt nog för att synas redan vid BIM.

  • Svar på tråden BIM +5, negativa tester...
  • Langdskidor

    Verkar vara ganska ovanligt att plussa veckor efter BIM, MEN jag vet en som plussade vecka 7, hon hade negativa tester men kände sig konstig i kroppen, sen bokade tid läkare, då såg man i blodprovet men inte på stickan, men hon var gravid! Håller tummarna för dig!

  • annikandy

    Är typ i samma sits gjorde test i torsdags men det var negativt. Men känner i kroppen att det är nått på gång. Min mens är galet oregelbunden så är svårt att veta när den ska komma... eller inte komma:)

    Jag har mensvärk och har haft i nån vecka nu, svullen mage om kvällarna, är trött så jag knappt orkar va vaken hela dagarna och är illamående fram och tillbaka under dagarna.

    Tanken är väl att göra ännu ett test under veckan. Men eftersom det var negativt i torsdags så förväntar jag mej inget positivt.


    ¤Familjen är mitt allt¤
  • Cheerful

    Jag är bim +5 idag och också bara negativa test ... Hade en liten strimma blod på papret igår så trodde att mensen var påväg men fortfarande ingenting ???????

  • tildaber

    BIM +9 nu och ingen mens ännu, vågar inte testa...
    Brösten ömmar som 17 och det kanske betyder att mensen kommer snart...

    Hur har det gått för er?? 

  • Cheerful
    tildaber skrev 2020-05-01 18:34:42 följande:

    BIM +9 nu och ingen mens ännu, vågar inte testa...

    Brösten ömmar som 17 och det kanske betyder att mensen kommer snart...

    Hur har det gått för er?? 


    Fortfarande ingenting, och negativa test. Nu ska jag snart ha äl om jag hade haft mens som vanligt och börjat se en stegring på äl-test, så måste haft falskt positivt förra måneden? ???????Om det ens går
Svar på tråden BIM +5, negativa tester...