• jowald

    Tyda ägglossningstest

    Jag gjorde ett ägglossningstest igår på kvällen för testet visade svagt streck. Idag vid lunch visade det ett starkt streck. Kan ni hjälpa mig att tolka dessa?

    Lägger till en bild och hoppas de är funkar.

    Understa är från igår och översta från idag.

  • Svar på tråden Tyda ägglossningstest
  • Anonym (M)

    D emed två sträck ser positivt ut. Jämför med manual eller bild på kartongen ????

  • Anonym (Flis)

    Hej!

    Kanske kan ni hjälpa mig?

    Jag är ny på ägglossningstest o är jätteosäker på vad detta betyder

    Har samma resultat oavsett tid flera dagar i rad nu... mensen ska komma om 2 dagar Men verkar som jag har ägglossning precis innan mensen? ???? eller? .

  • Anonym (Länktan)


    Testade imorse på displayen visar de neg men när man kollar på stickan är de 2 tydliga streck.

    Vad ska man tro? Är de ägglossning idag eller vad tror ni?
  • Anonym (Xx)

    Hela grejen är väl att man ska kolla displayen och inte öppna för att kolla stickan?


    Anonym (Länktan) skrev 2020-05-19 07:15:18 följande:

    Testade imorse på displayen visar de neg men när man kollar på stickan är de 2 tydliga streck.

    Vad ska man tro? Är de ägglossning idag eller vad tror ni?


  • Anonym (Förvirrad)

    Jag testar 2-3 ggr per dag då jag varit till gyN och De konstaterat där många gånger att jag har 2 ägglossningars per månad oftast .. men jag förstår inte det går upp och ner här , jag har inte missat ägglossning än va ?

  • septemberbarn123

    Snälla hjälp mig att tyda mina ägglossningstester!

    Har stirrat på dem hur länge som helst och kan inte se någon skillnad på dem längre, det översta är ifrån torsdag och den nedersta är ifrån nu imorse. Kan jag ha ägglossning just nu?? Hjälp!

Svar på tråden Tyda ägglossningstest