• Anonym (Mamma mu)

Kommer vara otrogen

Hej

Det jag gör och tänker göra vet jag är helt fel men jag måste bara få skriva av mig då jag inte kan prata med någon om detta. Så snälla skriv inget om hur hemsk jag är för det vet jag redan!

Är lyckligt gift med 2 barn och älskar verkligen min man och han visar verkligen att han älskar mig. Så vi har inga problem ihop och har aldrig haft det heller.

Jag har aldrig tyckt om mig själv, alltid varit överviktig och inte känt mig kvinnlig.

Nu har jag gått ner lite i vikt och känner att jag vill ta hand om mig och se bättre ut för min skull.

Jag började för 2 månader sen att spela wordfeud igen och bytte min profilbild till en ny. Jag jag aldrig varit med om så många som börjat chatta med mig innan. Jag tycker det är roligt och svarar alltid och kan prata allmänt och kan vara lite busigt retsam med vissa. Men har bara varit på skoj.

Men sen skaffade jag Kik och då blev det mer allvarligare ????

Nu helt plötsligt har jag flera olika i olika åldrar och olika samtalsämnen.

Men det finns en viss där vi båda känner sån sexuell dragning till varann. Även han upptagen.

Har velat fram och tillbaka men känner nu att jag kommer träffa honom och vara otrogen (vilket jag egentligen redan har varit men inte fysiskt)

Jag vet att det är så fel och kommer nog få sån ångest men kan inte släppa honom.

Samtidigt så kan jag inte heller sluta skriva med dem andra då jag får sån kick av spänningen.

Har aldrig haft en tanke på att vara otrogen förräns nu och jag vet att jag kommer vara det.

Nån annan i samma sits?

• Svar på tråden Kommer vara otrogen
  • Fjäril kär

Vad är syftet med tråden om du redan bestämt dig? Skryt?

Jag hoppas verkligen att du inte sitter här sen om ett halvår och skriver snyftinlägg om att du blir lämnad och inte fattat varför.... Ja ja jag vet, du tror inte att det händer dig för du är ju det berömda undantaget....

• Anonym (Ka)
    Fjäril kär skrev 2020-05-02 13:41:01 följande:

Vad är syftet med tråden om du redan bestämt dig? Skryt?

Jag hoppas verkligen att du inte sitter här sen om ett halvår och skriver snyftinlägg om att du blir lämnad och inte fattat varför.... Ja ja jag vet, du tror inte att det händer dig för du är ju det berömda undantaget....

Det hoppas jag.
    Hoppas mannen får red på det och slänger ut henne, så kan hon knulla med vem hon vill ute i gröngräset och i bilar.
  • Anonym (sådär)
    enable007 skrev 2020-05-02 13:25:06 följande:

Vf startat du ett tråd när du redan har bestämt att du kmr vara otrogen . Hade inte rekommenderat , kuk som kuk . Du har redan hemma en som du älskar . Bättre knulla med en kuk du älskar :)

Bara det att hon inte verkar älska den hon har hemma. Självklart säger hon det som alla otrogna gör men hennes handlingar säger motsatsen. 
  • TwoThousands
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-04 10:01:19 följande:
    Bara det att hon inte verkar älska den hon har hemma. Självklart säger hon det som alla otrogna gör men hennes handlingar säger motsatsen. 
    Tror problemet är att hon går igång sexuellt över sk spänningen med att vara otrogen.. så fort den släpper kommer ångesten ta över..

• Anonym (sådär)
    TwoThousands skrev 2020-05-04 10:02:32 följande:
    Tror problemet är att hon går igång sexuellt över sk spänningen med att vara otrogen.. så fort den släpper kommer ångesten ta över..
    Kan säkert vara så eller vilken anledning som helst, finns väl lika många sk orsaker som det finns otrogna människor. Om det är så att hon går igång på att svika,ljuga, manipulera och förnedra sin partner så borde hon söka hjälp för det är fan inte ett friskt beteende.

Oavsett vad hon går igång på så behandlar hon sin partner som skit och det gör man inte om man älskar någon på riktigt. Så hennes påstående om att hon älskar sin partner tror jag inte ett skit på. Hon tror säkert det själv med hennes agerande säger som sagt motsatsen.
  • TwoThousands
    Anonym (sådär) skrev 2020-05-04 10:09:50 följande:
    Kan säkert vara så eller vilken anledning som helst, finns väl lika många sk orsaker som det finns otrogna människor. Om det är så att hon går igång på att svika,ljuga, manipulera och förnedra sin partner så borde hon söka hjälp för det är fan inte ett friskt beteende.

Oavsett vad hon går igång på så behandlar hon sin partner som skit och det gör man inte om man älskar någon på riktigt. Så hennes påstående om att hon älskar sin partner tror jag inte ett skit på. Hon tror säkert det själv med hennes agerande säger som sagt motsatsen.
    Ja hon har ju tydligen byggt upp denna sexuella fantasi under en längre tid så det återstår bara att slutföra den för henne..

Finns ju ett namn för dessa trasiga kvinnor sk slyna är ett välkänt begrepp bland snukgubbar och perversa människor.
  • Anonym (Leonardo DaCapo)

Det här känns som en repris av annan tråd för någon månad. Av en kvinna som älskar sin man men ändå vill knulla någon annan i en bil. Samma TS?

• TwoThousands
    Anonym (Leonardo DaCapo) skrev 2020-05-04 10:19:23 följande:

Det här känns som en repris av annan tråd för någon månad. Av en kvinna som älskar sin man men ändå vill knulla någon annan i en bil. Samma TS?

Samma lust och fantasi, ja var inne på det här spåret med tidigare..

Kanske ligger något i det du skriver..

• Anonym (sådär)

Alltid lika intressant med trådar där någon beter sig som ett svin mot sin partner och ändå hävdar att hon älskar sin partner.... känns lite som att ge sin bästa polare en fet smäll när hen minst anar det och sen ställa sig och pinka personen i ansiktet samtidigt som man hävdar att personen är ens bästa kompis som man tycker jättemycket om och förvänta sig att andra ska tro på det.

• molly50

Hur har det gått,TS? Har du tagit steget och träffat den andre mannen?
    Eller har du insett vad du har där hemma?

• Anonym (Gu va bra!)

Oj jäklar vad folk i tråden röt ifrån! Känns lite ovanligt att se denna form av reaktion här på FL : D

Alltså gamla romanser ska man minnas inte återupprepa TS så om du vill ditcha gubben för att nån svänger upp m Mustangen utanför din jävla kåk, vad gör du då? Fine ditt liv, gillar du inte ungarna å killen din är allmänt tråkig go for it finns inga lagar o regler som stoppar dig men ro inte att dina vänner kommer stötta dig mer än på nåt Jurrassic Park häng på Bishop Arms vid 50 års ålder lagom knubbig igen...

Svar på tråden Kommer vara otrogen