• Anonym (Bängo)

Tycker du synd om mig som är frustrerad kille

och som inte har haft sex på mycket, mycket, mycket länge?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du synd om mig som är frustrerad kille
  • Anonym (Nej)
    Anonym (hmm) skrev 2020-05-12 00:04:26 följande:

Jag menar i naturen. Typ såhär gär dom där..

Det är relevant för att djur i naturen är inte kräsna eller feministiska, dom kör på instinkt.

I naturen förekommer många våldtäkter.. människor är inte djur.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (hmm) skrev 2020-05-12 00:07:57 följande:

Tror du att den där andra i klippet säger saker som: "Sex är ingen rättighet." Nej, djur tänker inte så. Kvinnor är undergivna män så.. I naturen iallafall oftast så. Och evolutionen fortsätter. Om alla tjejer skulel starta nån ideologi där dom avskyr män och ingen har sex säger vi, då skulle evolutionen dö ut såklart sen.

Eller om det vart nått sjukt kontroll samhälle och där kärlek och sex vart förbjudet och så vidare.. Dödsstraff av staten. Du fattar.. 

Sex är typ som att äta eller skita. Ska typ va så iallafall. Lika naturligt som det. Basalt behov. En rättighet.

Men allvarligt. Du jämför människor med djur, vilket blir missvisande. Människor har rättigheten att själva välja vilka de vill ha sex med, och ingen man får ta sig rätten att ha sex med någon som inte vill.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Nej) skrev 2020-05-12 00:10:22 följande:
    Du skrev ju precis i inlägget som jag citerade att män ska ha rätt till kvinnors kroppar...
    Ja, men på så vis som i klippet. Att kvinnan är undergiven så.. Oss män.
  • Kluckpang
    Anonym (hmm) skrev 2020-05-11 23:57:50 följande:

Nä, ni ska ha rätt till våra kroppar, och vi till era.. det är biologi. Inte vidrig kvinnosyn.

Inte för att vara sån, men du verkar fullständigt sjuk i huvudet.

Sex är inte, och kommer aldrig att vara, en rättighet. Sex är en möjlighet.

Det du skriver att män ska ha rätt till kvinnors kroppar, och vice versa, är att förespråka våldtäkt. Vidrigt.

Och du kan inte jämföra människor med djur. Heelt olika saker. Människor har (eller tydligen inte alla...) ett bättre och annorlunda utvecklat förstånd, hjärna, tankeverksamhet osv.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Nej) skrev 2020-05-12 00:13:28 följande:
    Men allvarligt. Du jämför människor med djur, vilket blir missvisande. Människor har rättigheten att själva välja vilka de vill ha sex med, och ingen man får ta sig rätten att ha sex med någon som inte vill.
    Det är dock inte missvisande då vi har 97% samma DNA som dom.. Det är mycket. ;) Visst vi är människor, men vi har lite samma instinkter som dom. Bara det att detta västerländska samhälle har kommit på nya ideologer och annat. Feminism och annat..  Men det är sant att ingen man får ha sex med nån som inte vill så.. Sålänge inte evolutionne stod på spel, då är det okej.
    Typ som en diktatur där sex gav dödsstraff och människan höll på att dö ut. Men förum det har du rätt.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Nej) skrev 2020-05-12 00:13:28 följande:
    Det är dock inte missvisande då vi har 97% samma DNA som dom.. Det är mycket. ;) Visst vi är människor, men vi har lite samma instinkter som dom. Bara det att detta västerländska samhälle har kommit på nya ideologer och annat. Feminism och annat..  Men det är sant att ingen man får ha sex med nån som inte vill så.. Sålänge inte evolutionne stod på spel, då är det okej.
    Typ som en diktatur där sex gav dödsstraff och människan höll på att dö ut. Men förutom det har du rätt.
  • Anonym (hmm)
    Kluckpang skrev 2020-05-12 00:32:09 följande:

Det du skriver att män ska ha rätt till kvinnors kroppar, och vice versa, är att förespråka våldtäkt. Vidrigt.

Och du kan inte jämföra människor med djur. Heelt olika saker. Människor har (eller tydligen inte alla...) ett bättre och annorlunda utvecklat förstånd, hjärna, tankeverksamhet osv.
    Nej. Jag är 100% emot våldtäckt! Äckligt är det. Menar inte så.. Dom ska låsas in.
    Jag menar att kvinnor ska enklare bestämma att vi får ha sex som djur livet. Kan du förstå?
    Jag är inte alls sjuk i huvudet. Frisk.

Jag går efter hur djur gör nu. Och i naturen är djur som är honor undergivna och böjer sig framåt i princip. Kan du lita fatta hur jag menar?
  • Anonym (hmm)

Nej. Jag är 100% emot våldtäckt! Äckligt är det. Menar inte så.. Dom ska låsas in.
    Jag menar att kvinnor ska enklare bestämma att vi får ha sex som djur livet. Kan du förstå?
    Jag är inte alls sjuk i huvudet. Frisk.

Jag går efter hur djur gör nu. Och i naturen är djur som är honor undergivna och böjer sig framåt i princip. Kan du lite fatta hur jag menar?
  • Anonym (hmm)

"Och du kan inte jämföra människor med djur. Heelt olika saker. Människor har (eller tydligen inte alla...) ett bättre och annorlunda utvecklat förstånd, hjärna, tankeverksamhet osv."

Det är detta jag menar som kan va PROBLEMET. Vi kan förgöra oss själva med det... Om det vart så. Kan skapa diktaturer och allt..
    Om vi var mer som djurt och levde mer som dom hade det vart mer harmoni.. Som bonobos eller amasonas folket...

Du har lite fel tycker jag.. Kolla på detta då:

">

">SENTINELESE
     stammen. Dom lever i harmoni.. Och jag låvar att kvinnorna tar bra hand om dom flesta män där! Inte säger saker som: "sex är ingen rättighet, jag bryr mig inte om män inte får sex. så det så. - feminist."
  • Anonym (hmm)

Jag lovar att kvinnorna tar bra hand om alla män där, skulle det stått! Jag inte prata sveanskae. hehe. skoja. Kan inte stava på detta tangentbord.

• Anonym (hmm)

@Kluckpang

Fattar du nu eller hur jag menar? Det är inte sjukt att tänka så, utan det är mer ett naturligt tankesätt. Det sjuka kanske är hur västerländska samhället tänker och sociala normer. Nånsin tänkt på det istället eller?
    Jag står för mina åsikter så.. Hade vart trevligt om svenska tjejer var mer naturliga och "villiga" om du fattar. Inte rädda.. Vi lever fel. Samhället. Kolla på dom och hur äkta och varma dom är. På slutet finns klipp med alla.. Jag kan länka kortare klipp där man ser hur dom skiner av äkthet.

">

I
    nga gold diggers där inte.

• Anonym (sTycv)
    Anonym (Sara) skrev 2020-05-11 07:11:56 följande:
    Det var alltså det här som jag reagerade på eftersom jag inte tyckte att det hade någpt att göra med det som citerades alls, som inte alls handlade om att "bara vara ute efter sex".

Men nu tror jag att det du egentligen menade var " Det spelar ingen roll om man är en kille med hemsk människosyn eller ej".
    Jo det var lite det jag menade. Att en kille som jag som respekterar kvinnor och snarare troligen är för försiktig inte heller lyckas. Att alla inte är bara ute efter sex. Själv vill jag ha en soulmate och kärlek främst.
  • Anonym (sTycv)
    Anonym (hmm) skrev 2020-05-12 01:05:39 följande:

@Kluckpang

Fattar du nu eller hur jag menar? Det är inte sjukt att tänka så, utan det är mer ett naturligt tankesätt. Det sjuka kanske är hur västerländska samhället tänker och sociala normer. Nånsin tänkt på det istället eller?
    Jag står för mina åsikter så.. Hade vart trevligt om svenska tjejer var mer naturliga och "villiga" om du fattar. Inte rädda.. Vi lever fel. Samhället. Kolla på dom och hur äkta och varma dom är. På slutet finns klipp med alla.. Jag kan länka kortare klipp där man ser hur dom skiner av äkthet.

">

I
    nga gold diggers där inte.

Jag ser på dina inlägg att du behöver lära dig lite om djurliv. I djurvärlden är det ofta honor som väljer partner. Det finns till och med fall där hanar riskerar att dödas om honorna inte är nöjda med honom tex kan lejonhonor göra sig av med en hane och byta ut honom. När det gäller stamfolk då finns alla varianter det finns urfolk där kvinnorna styr också och männen inte är garanterade sex. Så varken bland djur eller urfolk skulle du garanteras sex. Sen om det bara är sex du är ute efter så börjar troligen sexrobotar bli rätt avancerade. Då har du ju en robot som ställer upp i alla lägen.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (sTycv) skrev 2020-05-13 00:18:14 följande:
    Jag ser på dina inlägg att du behöver lära dig lite om djurliv. I djurvärlden är det ofta honor som väljer partner. Det finns till och med fall där hanar riskerar att dödas om honorna inte är nöjda med honom tex kan lejonhonor göra sig av med en hane och byta ut honom. När det gäller stamfolk då finns alla varianter det finns urfolk där kvinnorna styr också och männen inte är garanterade sex. Så varken bland djur eller urfolk skulle du garanteras sex. Sen om det bara är sex du är ute efter så börjar troligen sexrobotar bli rätt avancerade. Då har du ju en robot som ställer upp i alla lägen.
    Jag vet redan hur det funkar i djurlivet. Visste redan detta innan du trodde jag behöver lära mig något nytt.
    Det är inte garanterat, men dom har mer sex i stammar om det finns massa incels i vårt land och andra länder.

Och ja det finns, men jag är ingen robot. Jag vill ha hela personligheten. hela deras snukshet och det mentala. <3 Men skriver med en tjej nu jag gillar som FAN! <3
    Det blir bra.. Jag är ute efter snuskigt sex OCH närhet och ömhet. Inte nån jävla robot.. Jag har mer känslor än så. Du kan ta en robot dock då du verkar veta mer än mig om saken.
  • Anonym (hmm)
    Hela deras snuskhet och det mentala. <3 Skulle det stått. =) Det vill jag ha. Hela dom. Jag älskar kvinnor. Inte nån jävla robot nej.. 
  • Anonym (sTycv)
    Anonym (hmm) skrev 2020-05-13 22:28:59 följande:
    Jag vet redan hur det funkar i djurlivet. Visste redan detta innan du trodde jag behöver lära mig något nytt.
    Det är inte garanterat, men dom har mer sex i stammar om det finns massa incels i vårt land och andra länder.

Och ja det finns, men jag är ingen robot. Jag vill ha hela personligheten. hela deras snukshet och det mentala. <3 Men skriver med en tjej nu jag gillar som FAN! <3
    Det blir bra.. Jag är ute efter snuskigt sex OCH närhet och ömhet. Inte nån jävla robot.. Jag har mer känslor än så. Du kan ta en robot dock då du verkar veta mer än mig om saken.
    Det låter inte direkt som att du är ute efter ömhet eller personlighet. På dina inlägg låter det mer som om du bara vill ha någon att banga på och då borde en robot passa. Jag har själv ingen koll på robotar och för mig skulle det definitivt inte vara något men jag är inte ute efter bara sex jag vill ha kärlek och mycket mer än någon att ha sex med. 

För övrigt om vi ska gå tillbaka till bonobos som du verkar vilja att vi ska leva som. Du är väl medveten att dom löser i princip alla konflikter med sex oavsett kön ålder eller annat. Det skulle innebära att skulle du tex bli osams med en manlig chef då skulle ni lösa det senare genom att ni tar varandra i röven. Så skulle inte jag vill ha det men du verkar vilja det.

För övrigt om det är grovt snuskigt sex du är ute efter då finns det väl en massa människor som gillar sånt då får väl googla efter någon dejtingsida för likasinnade då kan du hålla på hur mycket du vill.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (sTycv) skrev 2020-05-13 22:41:47 följande:
    Det låter inte direkt som att du är ute efter ömhet eller personlighet. På dina inlägg låter det mer som om du bara vill ha någon att banga på och då borde en robot passa. Jag har själv ingen koll på robotar och för mig skulle det definitivt inte vara något men jag är inte ute efter bara sex jag vill ha kärlek och mycket mer än någon att ha sex med. 

För övrigt om vi ska gå tillbaka till bonobos som du verkar vilja att vi ska leva som. Du är väl medveten att dom löser i princip alla konflikter med sex oavsett kön ålder eller annat. Det skulle innebära att skulle du tex bli osams med en manlig chef då skulle ni lösa det senare genom att ni tar varandra i röven. Så skulle inte jag vill ha det men du verkar vilja det.

För övrigt om det är grovt snuskigt sex du är ute efter då finns det väl en massa människor som gillar sånt då får väl googla efter någon dejtingsida för likasinnade då kan du hålla på hur mycket du vill.
    Jag vill också ha kärlek. Och skönt sex.. Men ändå kärlek och vänskap med fördelar så.. 
    haha. Jo, dom gör så bonobos. ;) Jag skulle skippa manliga, men kvinnliga hade funkat. Vissa av dom iallafall..
    Om bonobos utvecklas lika långt som människan sen hade det vart intressant att se. Skulle av fred iallafall. =)
    Sant! Jag har hittat en sån nu, men får se hur det blir. Vi skriver mest hitills.. 
Svar på tråden Tycker du synd om mig som är frustrerad kille