Tycker du synd om mig som är frustrerad kille
och som inte har haft sex på mycket, mycket, mycket länge?
och som inte har haft sex på mycket, mycket, mycket länge?
Jag menar i naturen. Typ såhär gär dom där..
Det är relevant för att djur i naturen är inte kräsna eller feministiska, dom kör på instinkt.
Tror du att den där andra i klippet säger saker som: "Sex är ingen rättighet." Nej, djur tänker inte så. Kvinnor är undergivna män så.. I naturen iallafall oftast så. Och evolutionen fortsätter. Om alla tjejer skulel starta nån ideologi där dom avskyr män och ingen har sex säger vi, då skulle evolutionen dö ut såklart sen.
Eller om det vart nått sjukt kontroll samhälle och där kärlek och sex vart förbjudet och så vidare.. Dödsstraff av staten. Du fattar..
Sex är typ som att äta eller skita. Ska typ va så iallafall. Lika naturligt som det. Basalt behov. En rättighet.
Nä, ni ska ha rätt till våra kroppar, och vi till era.. det är biologi. Inte vidrig kvinnosyn.
Jag lovar att kvinnorna tar bra hand om alla män där, skulle det stått! Jag inte prata sveanskae. hehe. skoja. Kan inte stava på detta tangentbord.
@Kluckpang
Fattar du nu eller hur jag menar? Det är inte sjukt att tänka så, utan det är mer ett naturligt tankesätt. Det sjuka kanske är hur västerländska samhället tänker och sociala normer. Nånsin tänkt på det istället eller?
Jag står för mina åsikter så.. Hade vart trevligt om svenska tjejer var mer naturliga och "villiga" om du fattar. Inte rädda.. Vi lever fel. Samhället. Kolla på dom och hur äkta och varma dom är. På slutet finns klipp med alla.. Jag kan länka kortare klipp där man ser hur dom skiner av äkthet.
">
Inga gold diggers där inte.
@Kluckpang
Fattar du nu eller hur jag menar? Det är inte sjukt att tänka så, utan det är mer ett naturligt tankesätt. Det sjuka kanske är hur västerländska samhället tänker och sociala normer. Nånsin tänkt på det istället eller?
Jag står för mina åsikter så.. Hade vart trevligt om svenska tjejer var mer naturliga och "villiga" om du fattar. Inte rädda.. Vi lever fel. Samhället. Kolla på dom och hur äkta och varma dom är. På slutet finns klipp med alla.. Jag kan länka kortare klipp där man ser hur dom skiner av äkthet.
">
Inga gold diggers där inte.