• robinnilsson41

Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?

Jag har fått nys om IPTV och har förstått man kan få alla TV kanaler och en massa filmer för en väldigt låg kostnad. För mig som har både Cmore, Viasat och även tänkt teckna Dplay skulle detta innebära en besparing på 11 tusen om året har jag kommit fram till.

Problemet jag står inför är att det finns typ så många olika hemsidor så tänkte fråga här på forumet vilken IPTV leverantör ni kör med och hur nöjd ni är?

Man vill ju inte köpa grisen i säcken

• Svar på tråden Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?
  • Jontestankar

Jag försökte har försökt göra så mycket research som det bara går i ämnet och sprang på www.testaiptv.com som - bland annat - listat rabatter men som också föreföll som en seriös sajt utan uppenbara kopplingar till en enskild återförsäljare.

Väl där kontaktade fick vi via sajten en 20 procents rabattkod till Telegram-kontot TV-kungen som levererade NXT, som - vad jag förstått - har ett brett utbud riktat mot den svenska marknaden och dessutom tycks vara den leverantör som har minst problem med lagg i sändningarna.

• Anonym (Mike)

Den bästa IPTV-tjänsten under de senaste 3 åren av personlig erfarenhet är vocotv 📺 vocotv.net 

• Häegertz

Jag antar att ni stjäl mat i butiken också? Fulsurfar på grannens bredband? Det är trots allt olagligt och riktigt jävla skabbigt att stjäla tjänster man inte kan betala för. Hoppas ni åker dit. 

• Anonym (Toucan)

Jag har kört ToucanIPTV i flera år och är jäkligt nöjd.

• thomas1337
    Jag försökte https://ip-tv.one och det fungerade väldigt bra för mig och de har också ett billigt abonnemang
  • thomas1337
    thomas1337 skrev 2024-04-03 20:19:17 följande:
    Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?  Jag provade de IPTV Sverige bra och stabila och även mer än 10500 kanaler priset är 350 sek för 12 månader  IPTV
  • Med one
    robinnilsson41 wrote 2020-05-03 13:01:55 the following:
    Which IPTV provider is best in Sweden?

I have heard about IPTV and have understood that you can get all the TV channels and a lot of movies for a very low cost. For me, who has both Cmore, Viasat and also plans to subscribe to Dplay, this would mean a saving of 11 thousand a year, I have concluded.

The problem I'm facing is that there are so many different websites, so I thought I'd ask here on the forum which IPTV provider you use and how satisfied you are?

You don't want to buy a pig in a poke.

I have been using ChannelWorld.Store for over two years and their IPTV service is fantastic! Reliable, high quality streaming without buffering and a large channel selection. Excellent customer support - highly recommended!
  • Anonym (Anno nym)
    Häegertz skrev 2024-06-03 10:47:09 följande:

Jag antar att ni stjäl mat i butiken också? Fulsurfar på grannens bredband? Det är trots allt olagligt och riktigt jävla skabbigt att stjäla tjänster man inte kan betala för. Hoppas ni åker dit. 

Vänta, vad pratar du om nu?
  • Aniiee
    Anonym (Anno nym) skrev 2025-02-10 14:30:08 följande:
    Vänta, vad pratar du om nu?
    Var ju inte mig du frågade, men iptv är ju lika mycket gråzon som pirate bay.... många leverantörer av iptv är direkt olagliga och det kan vara svårt att veta vilka som är vilka.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?