• kkkkkhnbn

HJÄLP jag har råkat radera en fin kille på badoo... hur gör jag ?

Hej snälla om någon vet hur jag skall göra. Har råkat radera en kille på badoo som jag skulle dejta.

Vi har snackat och han är sjuk just nu men vi tänkte träffas när han mår bättre... bara det att nu råka jag ta bort konversationen...????????

Fick hans namn och ålder och var han bor men ej adress. Vet att han är elektriker i Malmö.

Frågor :-

Kan han se om jag tagit bort vår konversation? det står inget på badoos hemsida. Bara att om man råkat ta bort försvinner matchningen...

Det står att om han skriver till dig så kan du prata med honom.

Hjälp?

Jag undrar hur jag skall göra.

Vill ju ej vara creepy men jag blir så leden och vet att jag har fuck telefon ...

• Svar på tråden HJÄLP jag har råkat radera en fin kille på badoo... hur gör jag ?
  • Kodia

Du borde kunna hitta honom om de uppgifter han gett stämmer! Lite beroende på om han har ett ovanligt namn.
    Kolla på tex mrkoll.se och eniro samt googla.
    Sedan kanske du kan skriva till honom på Messenger eller skicka sms.

• Jenna8209

TS hur har det gått? Råkat göra samma sak men då haft turen att killen skrivit igen till mig.

• Novemberbarn90

Känner igen dessa tecken. Skulle du vilja uppge vem han utgav sig för o vara? Är nämligen i samma situation. pratat med en kille nu sen i september som varit sjuk i säkert 4 veckor nu. Bor i malmö och jobbar som elektriker. hur fick du fram att det var en fejkprofil?
    Vore så tacksam för svar

• Kodia
    Novemberbarn90 skrev 2020-11-12 16:33:23 följande:

Känner igen dessa tecken. Skulle du vilja uppge vem han utgav sig för o vara? Är nämligen i samma situation. pratat med en kille nu sen i september som varit sjuk i säkert 4 veckor nu. Bor i malmö och jobbar som elektriker. hur fick du fram att det var en fejkprofil?
    Vore så tacksam för svar

Jag är inte TS, men några tips är att bildgoogla hans foton, ta reda på mer fakta, typ var exakt han bor, jobbar, ålder, stjärntecken, osv så du kan googla. 
Svar på tråden HJÄLP jag har råkat radera en fin kille på badoo... hur gör jag ?