Barnens pappa missbrukar
Jag separerade från barnens far för ett halvår sedan pga att han förändrades som person och som började prova droger och det ledde till att det bara blev bråk och jag kunde inte få honom att fatta att jag inte accepterade det.
Nu är han en vuxen man på 39 år och vi hade varit tillsammans i 16 år och har två barn som är 12 och 10. Hursomhelst så har det bara eskalerat, från att aldrig provat droger till att börja testa som 37 årigt till att idag säkert ta det dagligen, barnen har han knappt någon kontakt med om inte jag styr upp det, och barnen älskar sin pappa mer än allt så jag har bjudit hem honom till oss på middagar ca 1gg i veckan så de ska träffas övht.
Han är inte drogpåverkad vad jag kan se när han är hemma hos oss men vad vet jag..
Mitt problem i det här är att jag vill inte ha något med honom att göra, han är en patetisk ursäkt till man som skiter i sina barn, men för barnens skull känner jag att jag måste fortsätta vara en del av hans liv... För jag klarar inte av att se mina barn sårade och övergivna av sin egen far.
Till saken hör också att han är inte snäll emot mig, han skadar mig inte fysiskt men han bryter ner mig psykiskt.
Vad ska jag ta mig till? Jag orkar inte längre, jag drömmer om att han ska flytta långt ifrån oss för det skulle vara lättare för barnen att förstå att pappa inte kan komma för han bor i ett annat land, än en pappa som bor i samma stad.