• markorfri

Känner inte igen mitt mående, desperat!

Hej!

Försöker bli gravid. det verkar dock inte vara vår tur denna månad... MEN..

Den 19 april hade jag ägglossning och vi mös några gånger runt den tiden. 
    Min mens var beräknad den 1 maj. 
    Den 30 april på kvällen börjar en liten blödning, ljusrosa flytning, väldigt mycket flytning/blödning.
    Följande 2 dagar blöder jag från och till, en gång under dagen använde jag tampong, nästa stund blödde jag inte alls. Kände inte alls igen min mens, som brukar vara "lagom" mängd under 5 dagar. 

För några dagar sedan började jag må illa om dagarna, kunde inte äta under en hel dag, jag har dagligen huvudvärk och nu har jag börjat få som magkatarr, konstant hunger, spänningar i bröstet (inte brösten), halsbränna osv. 
    Jag har testat imorse som visade negativt. 

Men varför mår jag såhär? Är detta att vara skengravid? eller är det så att jag kanske är gravid men plussar sent? 
    Tycker att vid detta laget borde jag plussat om det skulle vara något. 

Vad tror ni? 

• Svar på tråden Känner inte igen mitt mående, desperat!
  • markorfri

Måste tillägga att jag har halsbränna, vilket jag ALDRIG annars har. Likaså magkatarr var flera flera år sen jag hade. 

• Majson

Fick tidigt missfall i mars. Plussade men fick sedan värk och blödde. Blödningen var inte som vanlig mens utan mer slemmig och kom stötvis. Typ 2 dagar efter kom illamående som jag aldrig känt förut, hoppades såklart att det inte var ett missfall, men några dagar efter det så var gravtestet helt blankt :( tyckte det var konstigt att jag fick "nya" symtom efter missfallet, som att hcg:t ökat?! Men kanske bara är en fördröjning, ingen aning..

• Majson

Med det sagt, så kanske det är något sånt du råkat ut för? Men då borde ju symtomen försvinna snart och inte bli starkare..

• markorfri

Usch vad tråkigt att höra :( Det är ju väldigt likt så som jag har och har haft det.. låter logiskt förutom det du säger, att symptomen ökat liksom. Testar igen på fredag, är det inget då heller så är det väl uteslutet tänker jag. Och på ett nytt försök.

Svar på tråden Känner inte igen mitt mående, desperat!