• Anonym (Helhetslösning)

Ni kvinnor som får orgasm av penetration

En typisk fredagsfråga riktat till er kvinnor som får orgasm genom penetrering (med partner).

Har din partner en stor kuk? Alltså är den större än medel, medel eller under medel? För enkelhetensskull så säger vi också att grovleken är proportionell till längden. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni kvinnor som får orgasm av penetration
  • Anonym (Kille)

Kuken storlek har inget att göra med orgasm, folk måste gå på sex utbildning antar jag.

• Anonym (Storleken är överreklamerat!)

Jag har inga problemm med att få orgasm vid penetration och det har ingen betydelse om snoppen är stor eller liten.

Har varit med män som haft små och män som haft stora, är ingen skillnad på om jag kan komma vid penetration.

Storleken har verkligen ingen betydelse!

Min förmåga att knipa och vinkla bäckenet är det som har betydelse!

• Anonym (Fontän)

Älskar penteration och stimulans av min klitoris. Fontänorgasm då.

• Anonym (.)

Har fått orgasm av medelstor. Har endast varit med en som hade en ganska liten. Var iofs inte attraherad av honom heller. Vet inte varför jag hade sex med honom och det var totalt onödigt för det gav mig inget. Ville bara att han skulle bli klar... om det var pga bristande attraktion eller hans storlek vet jag ju inte säkert.

• Anonym (Fontän)
    Anonym (.) skrev 2020-05-09 17:30:04 följande:

Har fått orgasm av medelstor. Har endast varit med en som hade en ganska liten. Var iofs inte attraherad av honom heller. Vet inte varför jag hade sex med honom och det var totalt onödigt för det gav mig inget. Ville bara att han skulle bli klar... om det var pga bristande attraktion eller hans storlek vet jag ju inte säkert.

Smart med kk som är fula. Då är de säkra kort att de ej bär på farliga könssjukdomar eftersom ingen annan vill ha de. Visst?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kille) skrev 2020-05-09 17:16:40 följande:

Kuken storlek har inget att göra med orgasm, folk måste gå på sex utbildning antar jag.

Och i den kursen skall man lära sig att alla kvinnor är lika och fungerar på samma sätt. Kan garantera att storleken är av avgörande betydelse för hur jag upplever ett samlag och hur upphetsad jag blir av det jag ser.
  • Anonym (Rött könshår)

Jag får vaginalorgasmer vid penetrering och pullning och ibland även fontänorgasmer. Tycker tekniken är viktigare än storleken. Men föredrar stora då orgasmerna blir starkare. Jag är inte så bra på att knipa så i mitt fall hänger det inte ihop.

• Anonym (Fontän)
    Anonym (Rött könshår) skrev 2020-05-09 18:04:08 följande:

Jag får vaginalorgasmer vid penetrering och pullning och ibland även fontänorgasmer. Tycker tekniken är viktigare än storleken. Men föredrar stora då orgasmerna blir starkare. Jag är inte så bra på att knipa så i mitt fall hänger det inte ihop.

Vad är skillnad mellan vaginalorgasm och vanlig genom stimulering av klitoris.
  • Anonym (Rött könshår)
    Anonym (Fontän) skrev 2020-05-09 18:15:43 följande:

Vad är skillnad mellan vaginalorgasm och vanlig genom stimulering av klitoris.

Ingen skillnad egentligen om man tänker på slutresultatet att man når klimax av njutning.
  • Underhill
    Anonym (Fontän) skrev 2020-05-09 17:27:41 följande:
    Älskar penteration och stimulans av min klitoris. Fontänorgasm då.

Nice me fontän!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Fontän)
    Anonym (Rött könshår) skrev 2020-05-09 18:18:32 följande:

Ingen skillnad egentligen om man tänker på slutresultatet att man når klimax av njutning.

Kan få extrema orgasmer när jag Onanerar helt själv ensam utan penetration. Ser då på en porrfilm själv och går igång.

Länge sedan jag hade sex men den man jag hade sex med år sedan var det väldigt skönt att bli fylld med. Känna in och ut där nere. Friktion.
  • Anonym (.)
    Anonym (Fontän) skrev 2020-05-09 17:42:37 följande:

Smart med kk som är fula. Då är de säkra kort att de ej bär på farliga könssjukdomar eftersom ingen annan vill ha de. Visst?

Haha nja... Kanske det men ska jag ha kk vill jag ha någon som är snygg. Träffade endast personen med liten k en gång. Det var inte värt besväret, krävde kondom för att jag äcklades egentligen av att ha sex med honom, men tyckte väl att nu har jag lovat så... Men har varit kk med snygga män och inte använd något skydd alls för jag kunde inte bry mig om det i stunden för jag var sååå kåt på dem och det är helt klart skönare utan kondom. Men jag gör inte så längre. Inte värt riskerna egentligen.
  • Anonym (Rött könshår)
    Anonym (Fontän) skrev 2020-05-09 18:21:23 följande:

Kan få extrema orgasmer när jag Onanerar helt själv ensam utan penetration. Ser då på en porrfilm själv och går igång.

Länge sedan jag hade sex men den man jag hade sex med år sedan var det väldigt skönt att bli fylld med. Känna in och ut där nere. Friktion.

Jag kan också komma när jag får stimulans av klitoris. Föredrar en grym vibrator som stimulerar och kolla på porr ibland. Har blivit så bekväm vid vibratorn att ens mans fingrar som stimulerar klitoris känns lite tafatt i jämförelse.

Jag skulle lätt kunna leva utan en man men skulle framförallt sakna närheten, alltså kramar..
  • Anonym (Fontän)
    Anonym (.) skrev 2020-05-09 18:27:04 följande:

Haha nja... Kanske det men ska jag ha kk vill jag ha någon som är snygg. Träffade endast personen med liten k en gång. Det var inte värt besväret, krävde kondom för att jag äcklades egentligen av att ha sex med honom, men tyckte väl att nu har jag lovat så... Men har varit kk med snygga män och inte använd något skydd alls för jag kunde inte bry mig om det i stunden för jag var sååå kåt på dem och det är helt klart skönare utan kondom. Men jag gör inte så längre. Inte värt riskerna egentligen.

Han med liten k.. Var han smal i kroppen? Smala killar känns som små räkor i kroppen. Vill du som mig helst vara med en med välbyggd lite med manlig stomme? Har smala killar ofta smala k:är?
  • Anonym (Fontän)
    Anonym (.) skrev 2020-05-09 18:27:04 följande:

Och, har du uppvisat något på cellprover eller könssjukdomar? Tänker på efter oskyddat sex...
  • Anonym (Fontän)
    Anonym (Rött könshår) skrev 2020-05-09 18:28:13 följande:

Jag kan också komma när jag får stimulans av klitoris. Föredrar en grym vibrator som stimulerar och kolla på porr ibland. Har blivit så bekväm vid vibratorn att ens mans fingrar som stimulerar klitoris känns lite tafatt i jämförelse.

Jag skulle lätt kunna leva utan en man men skulle framförallt sakna närheten, alltså kramar..

Har aldrig provat vibrator/dildo men skulle gärna göra det...Känns det som en killes k..?
  • Anonym (Helhetslösning)

Jahaja...utfallet i omröstningen så här långt visar tydligt att för att en kvinna skall få orgasm genom penetration så skall kuken vara av normalstorlek men helst större. Är den under medelstorlek så är det väldigt osannolikt att kvinnan når orgasm vid penetration. 

• Anonym (JustSaying)
    Anonym (Helhetslösning) skrev 2020-05-11 08:31:05 följande:

Jahaja...utfallet i omröstningen så här långt visar tydligt att för att en kvinna skall få orgasm genom penetration så skall kuken vara av normalstorlek men helst större. Är den under medelstorlek så är det väldigt osannolikt att kvinnan når orgasm vid penetration. 

Den visar inte ett skvatt av det du efterfrågar. Frågan är ledande ställd och kommer bara besvaras av de som tycker frågan är kul. De kvinnor som tycker det är en fånig fråga svarar inte alls.

Och hur hade du tänkt att kvinnorna skulle besvara frågan om de har haft sex med, låt säga ett dussin män? Ska de ranka dem efter ett vägt medelvärde på kukens storlek kontra hur många gånger de fick orgasm eller ej? Och om de inte alltid fick orgasm utan bara 53.5% av gångerna?

Ett tips, du kan inte lära dig något om kvinnor eller dig själv av enkäten.

Svar på tråden Ni kvinnor som får orgasm av penetration