Ni män som är hetero
Ni män som ser er själva som heterosexuella, hade ni kunnat tänka er att få en avsugning av en snygg man?
Ni män som ser er själva som heterosexuella, hade ni kunnat tänka er att få en avsugning av en snygg man?
Ser man sig som hetero (man) men är nyfiken på killar är man ju inte hetero utan velpottssexuell. Kalla dig inte hetero när du inte är det utan säg som det är. Du är förvirrad i din sexualitet.
Har aldrig sett något som är snyggt hos en man över huvud taget. Faktiskt äcklar män mig. Är hellre utan sex än blir avsugen av en man.
Skulle gärna ta emot en avsugning av rätt kille. Men jag fattar ju att jag inte är hetero...
Hur svårt kan det vara? Om du är hetero gillar du bara kvinnor. Om du gillar kvinnor men kan tänka dig sex med män är du bisexuell. Kom ut ur garderoben!
1+1=2 .... men med Människans sexualitet är det lite svårare än att man beskriver det med ett ord ;)
Att hetromän kan tänka sig att bli avsugna av en man är troligtvis för att dom inte kopplar sex till människan. Precis som 1/10 män köper sex, dom tycker att dom har rätt till det och bryr sig inte om vem som ger, avhumanisering.
De är inte heteromän utan bisexuella, mer eller mindre.
Låter läskigt. Låt mig få ha min homofobi ifred tack!
en del av upphetsningen gällande detta handlar om vem som utför detta :) jag är tyvärr 100% hetero och upphetsningen handlar om henne.. men vem vet ifall dett utförs i blindo :)
Är gift med en kvinna sen 20 år tillbaka, men innan vi träffade så blev jag avsugen av en man, ja sög även han. Det var en spännande upplevelse.
Jo det hade han gärna fått göra men jag drömmer om att själv få suga på en kuk. Skulle vara så himla spännande att ta en i munnen. Är faktiskt lite avis på frugan som får suga på en hård kuk.