• Anonym (Hah)

Ni män som är hetero

Ni män som ser er själva som heterosexuella, hade ni kunnat tänka er att få en avsugning av en snygg man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni män som är hetero
  • Aikido
    Anonym (Hetero) skrev 2020-05-09 17:28:47 följande:
    Smygbögar???

Jag fattar inte varför ska folk komma med sina ?smarta? kommentarer och visa att de förstår mer än andra. Du ska vara HETERO bara när du ska gilla kvinnor. Ok men om vi kommer till vilka kvinnor du gillar och hur du gillar ha sex med dem då ska jag identifiera dig mer specifikt ;)
    Ser man sig som hetero (man) men är nyfiken på killar är man ju inte hetero utan velpottssexuell. Kalla dig inte hetero när du inte är det utan säg som det är. Du är förvirrad i din sexualitet.
  • Anonym (Hetero)
    Aikido skrev 2020-05-09 17:41:26 följande:

Ser man sig som hetero (man) men är nyfiken på killar är man ju inte hetero utan velpottssexuell. Kalla dig inte hetero när du inte är det utan säg som det är. Du är förvirrad i din sexualitet.

Som sagt!!! Om du beskriver hur din sexlust mot kvinnor/tjejer fungerar då kommer jag skapa en kategori åt dig ;)
  • Anonym (Hellre amatörporr)

Har aldrig sett något som är snyggt hos en man över huvud taget. Faktiskt äcklar män mig. Är hellre utan sex än blir avsugen av en man.

• Anonym (olof)
    Anonym (.) skrev 2020-05-09 17:06:03 följande:

Skulle gärna ta emot en avsugning av rätt kille. Men jag fattar ju att jag inte är hetero...

Du är åtminstone ärlig.
  • Tecum
    Anonym (Hetero) skrev 2020-05-09 17:28:47 följande:
    Smygbögar???
    Jag fattar inte varför ska folk komma med sina smarta kommentarer och visa att de förstår mer än andra. Du ska vara HETERO bara när du ska gilla kvinnor. Ok men om vi kommer till vilka kvinnor du gillar och hur du gillar ha sex med dem då ska jag identifiera dig mer specifikt ;)
    Hur svårt kan det vara? Om du är hetero gillar du bara kvinnor. Om du gillar kvinnor men kan tänka dig sex med män är du bisexuell. Kom ut ur garderoben!
  • Anonym (Hetero)
    Tecum skrev 2020-05-09 18:45:10 följande:

Hur svårt kan det vara? Om du är hetero gillar du bara kvinnor. Om du gillar kvinnor men kan tänka dig sex med män är du bisexuell. Kom ut ur garderoben!

1+1=2 .... men med Människans sexualitet är det lite svårare än att man beskriver det med ett ord ;)
  • Anonym (.)
    Anonym (Hetero) skrev 2020-05-09 19:04:25 följande:

1+1=2 .... men med Människans sexualitet är det lite svårare än att man beskriver det med ett ord ;)

Samtidigt är det ju inte kvantfysik det handlar om heller.

Vill ha sex eller tycker om någon av samma kön = homosexuell

Kan tänka sig sex i någon form med bägge kön = bisexuell.

Vill bara ha sex med motsatt kön = heterosexuell.

Är man osäker kan man alltid säga att man är binyfiken.
  • Anonym (Blah)

Att hetromän kan tänka sig att bli avsugna av en man är troligtvis för att dom inte kopplar sex till människan. Precis som 1/10 män köper sex, dom tycker att dom har rätt till det och bryr sig inte om vem som ger, avhumanisering.

• Tecum
    Anonym (Blah) skrev 2020-05-09 19:55:28 följande:
    Att hetromän kan tänka sig att bli avsugna av en man är troligtvis för att dom inte kopplar sex till människan. Precis som 1/10 män köper sex, dom tycker att dom har rätt till det och bryr sig inte om vem som ger, avhumanisering.
    De är inte heteromän utan bisexuella, mer eller mindre.
  • Aikido
    Anonym (Hetero) skrev 2020-05-09 17:50:47 följande:
    Som sagt!!! Om du beskriver hur din sexlust mot kvinnor/tjejer fungerar då kommer jag skapa en kategori åt
    Anonym (Hetero) skrev 2020-05-09 17:50:47 följande:
    Som sagt!!! Om du beskriver hur din sexlust mot kvinnor/tjejer fungerar då kommer jag skapa en kategori åt dig ;)

dig ;)
    Låter läskigt. Låt mig få ha min homofobi ifred tack!
  • Anonym (Blah)
    Tecum skrev 2020-05-09 20:26:41 följande:

De är inte heteromän utan bisexuella, mer eller mindre.

Nej det är dom inte, det är ju det jag förklarade.
  • Anonym (Hetero)
    Aikido skrev 2020-05-09 22:18:33 följande:

Låter läskigt. Låt mig få ha min homofobi ifred tack!

(Y) bra
  • skillingtryck

en del av upphetsningen gällande detta handlar om vem som utför detta :) jag är tyvärr 100% hetero och upphetsningen handlar om henne.. men vem vet ifall dett utförs i blindo :)

• Tecum
    Anonym (Blah) skrev 2020-05-10 13:18:08 följande:
    Nej det är dom inte, det är ju det jag förklarade.
    Att du inte vågar kalla en spade för en spade är ditt bekymmer, inte vårt.
  • Anonym (Lasse)

Är gift med en kvinna sen 20 år tillbaka, men innan vi träffade så blev jag avsugen av en man, ja sög även han. Det var en spännande upplevelse.

• Anonym (Man 50+)

Jo det hade han gärna fått göra men jag drömmer om att själv få suga på en kuk. Skulle vara så himla spännande att ta en i munnen. Är faktiskt lite avis på frugan som får suga på en hård kuk.

Svar på tråden Ni män som är hetero