• Anonym (Linda)

vad tror ni grannen tycker?

Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 

• Svar på tråden vad tror ni grannen tycker?
  • Anonym (H)

Varför är du tillsammans med någon när du är intresserad och vill flirta med någon annan? Är du rädd för att vara ensam? Gör slut med din stackars kille så kan du flirta bäst du vill..

• Anonym (ej moraltant)

Många moraltanter här ser jag.

Jag skulle bli smickrad. Vore jag singel skulle jag känna mig lite bekräftad. Sen tycker jag inte man måste agera som en nunna bara för att man är i ett förhållande. Lite flirt på skojnivå måste vara okej, annars går man ju fan under om man är i ett långt förhållande. Sen är det ju viktigt att man drar en gräns. Hit men inte längre.

Om du är väldigt flirtig skulle jag undra hur du har det i ditt förhållande egentligen. Är det på väg utför? Jag skulle inte inte gärna inleda något med någon som är upptagen. Vill inte hamna mitt i en hatstorm. Däremot skulle det kunna tända en förhoppning om vad som kan hända i framtiden. Sen skulle jag fatta att du kommer att behandla mig som du behandlar ditt ex.

• Anonym (Linda)
    Anonym (ej moraltant) skrev 2020-05-09 22:19:13 följande:

Många moraltanter här ser jag.

Jag skulle bli smickrad. Vore jag singel skulle jag känna mig lite bekräftad. Sen tycker jag inte man måste agera som en nunna bara för att man är i ett förhållande. Lite flirt på skojnivå måste vara okej, annars går man ju fan under om man är i ett långt förhållande. Sen är det ju viktigt att man drar en gräns. Hit men inte längre.

Om du är väldigt flirtig skulle jag undra hur du har det i ditt förhållande egentligen. Är det på väg utför? Jag skulle inte inte gärna inleda något med någon som är upptagen. Vill inte hamna mitt i en hatstorm. Däremot skulle det kunna tända en förhoppning om vad som kan hända i framtiden. Sen skulle jag fatta att du kommer att behandla mig som du behandlar ditt ex.

Jag är inte flörtig av mig, jag är rätt blyg så jag vet inte ens om killar fattar när jag flörtar.  Glad  

• Richie66

Kanske beror på hur man flörtar och hur väl de känner varandra. Då kan det vara på bus. ???? Eller tänkte du på att flörta för ett framtida förhållande? Eller flörtar för att få härligt ?förbjudet? sex? Sex är trots allt det skönaste som finns och att ha. Då är det inte ok att flörta

• Anonym (Goda grannar, väldigt goda)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-10 02:48:38 följande:

Jag är inte flörtig av mig, jag är rätt blyg så jag vet inte ens om killar fattar när jag flörtar.   

Oj men gud så charmigt och gulligt. Älskar blyga kvinnor och kan tänka mig att du/någon ser i ögonen först men viker blygt undan blicken med ett leende. Skulle spinna igång mitt hjärta och puls till max på två röda.
  • Anonym (haha)
    Jag är inte flörtig av mig, jag är rätt blyg så jag vet inte ens om killar fattar när jag flörtar.  Glad  
    Tänk att det aldrig slår fel, av alla inlägg så var det bara den som gav TS medhåll som fångade hennes intresse Drömmer
  • Anonym (haha)
    Anonym (Goda grannar, väldigt goda) skrev 2020-05-10 06:58:15 följande:
    Oj men gud så charmigt och gulligt. Älskar blyga kvinnor och kan tänka mig att du/någon ser i ögonen först men viker blygt undan blicken med ett leende. Skulle spinna igång mitt hjärta och puls till max på två röda.
    Det är nog andra saker än just hjärtat som "spinner igång" på dig. men jag gissar att den spinner igång på vilket hål som helst
  • Anonym (haha)
    Äh, ge dig själv lite cred TS, om du vill knulla granne så är du är inte bara blyg, du är även feg, moralisk handikappad, empatibefriad, egoistisk, manipulativ... etc.

Många talanger på en och samma person {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Goda grannar, väldigt goda)
    Anonym (haha) skrev 2020-05-11 16:58:01 följande:

Det är nog andra saker än just hjärtat som "spinner igång" på dig. men jag gissar att den spinner igång på vilket hål som helst

Suck vilken tråkig kommentar... Fast efter sig själv känner man ju andra.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (haha) skrev 2020-05-11 16:55:17 följande:
    Tänk att det aldrig slår fel, av alla inlägg så var det bara den som gav TS medhåll som fångade hennes intresse Drömmer
    Jag är inte alltid så duktig på att veta vad jag ska skriva/svara. Tungan ute
  • Anonym (Linda)
    Anonym (haha) skrev 2020-05-11 17:00:47 följande:
    Äh, ge dig själv lite cred TS, om du vill knulla granne så är du är inte bara blyg, du är även feg, moralisk handikappad, empatibefriad, egoistisk, manipulativ... etc.

Många talanger på en och samma person {#emotions_dlg.flower}
    vet inte om jag faktiskt är trög eller om jag fattar rätt Tungan ute menar du att jag är feg, egoist etc eftersom jag har sambo? för feg är jag ju inte ifall jag vågar ha sex med grannen då är jag modig Tungan ute
  • Anonym (t)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-11 19:11:39 följande:
    vet inte om jag faktiskt är trög eller om jag fattar rätt Tungan ute menar du att jag är feg, egoist etc eftersom jag har sambo? för feg är jag ju inte ifall jag vågar ha sex med grannen då är jag modig Tungan ute
    Nej, det är inte modigt. Det är fegt att inte göra slut med sambon först.
  • Anonym (kim)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-09 19:25:57 följande:

Om en tjej flörtar med en kille (sin granne) och han vet att hon har pojkvän eller sambo. Tror du att grannen tycker att tjejen är knäpp och oseriös som flörtar med honom trots att hon inte är singel? Tror du att tjejen kan trots allt ha en chans hos honom? 

Många besserwisser här inne. Var själv en sån en gång i tiden men vet att livet inte enbart är svart eller vitt. Ta hand om dig.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Goda grannar, väldigt goda) skrev 2020-05-11 18:41:07 följande:
    Suck vilken tråkig kommentar... Fast efter sig själv känner man ju andra.
    Ja det är jättetråkigt att ta hänsyn till andra än sig själv, livet blir så mycket enklare och friare när man är en empatistörd narcissistSolig
  • Anonym (haha)
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-11 19:11:39 följande:
    Japp....

Du är feg för att du inte vågar stå för vad du vill och vad du gör inför din sambo
    Modiga människor står för vad de gör, fega människor går bakom ryggen

Du är egoistisk för att du bara bryr dig om dig själv och är ok med att svika och förnedra din sambo för att få det du vill ha.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (haha) skrev 2020-05-12 11:57:27 följande:
    Japp....

Du är feg för att du inte vågar stå för vad du vill och vad du gör inför din sambo
    Modiga människor står för vad de gör, fega människor går bakom ryggen

Du är egoistisk för att du bara bryr dig om dig själv och är ok med att svika och förnedra din sambo för att få det du vill ha.
    Tack för din input. Du har rätt i det du skriver. 
  • ManiLund
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-12 16:37:33 följande:
    Tack för din input. Du har rätt i det du skriver. 
    Om du var attraktiv hade jag uppskattat det.

Och hade tänt på tanken att ha sex med dig när din sambo inte var hemma. Gillar hela grejen och skulle verkligen tända på att hälsa glatt på er båda och veta att du och jag hade en så förbjuden gemensam hemlighet. :P
Svar på tråden vad tror ni grannen tycker?