Anonym (Undrar) skrev 2020-05-12 22:03:24 följande:
Jag känner mig bara så ledsen och typ misslyckad och oattraktiv... vi pratade lite nu ikväll om det som hänt, men han säger bara att han sja komma till mig istället när hsn känner av suget, och sen så bara somnade han.
Han kan ibland slakna under sex, eller så vill han ha sex men får inte stånd ändå. Det tar jag hårt och känner mig inte snygg eller tillräcklig nog att tillfredställa honom.
Den typ av porr jag vet han kollat på är väl rätt "mjuk" om man säger, men sen vet jsg inte resten då han börjat radera historiken i mobilen efter att han tittat.
Känner mig ensam, han somnar oftast långt innan mig på kvällarna så då är jag ensam hela kvällen och även på dagarna när han jobbar.
Känner mig för snäll mot honom ibland, som nu ikväll när vi pratade så lät jag han nära inpå med hans kramar och närhet... blir tokig! vet inte hur jag ska lösa detta! Ingenting känns löst och utrett nu när han bara somnade ifrån mig =(
Usch känner verkligen med dig när jag läste detta. Du verkar inte alls må bra i er relation. Det räcker inte att använda ord för att lösa ett problem. Han har ju svikit dig gång på gång. Om det hade varit så enkelt att komma till dig varje gång behovet kickat in, varför har han då inte gjort det tidigare? Det är väl inte första gången du säger att du vill att han kommer till dig?
Ta det inte personligt när han saknar eller inte får upp den. Det är en vanlig "bieffekt" av att ha tittat för mycket på porr. Vissa killar ha sådana problem att dem inte kan få upp den utan porr. Det betyder inte att du är oattraktiv eller att tjejerna i porren är snyggare utan att han är skadad av porren.
Känner verkligen din smärta när du skriver. Att känna sig ensam i en relation är brutalt. Du måste vara ärlig mot dig själv och honom. Undviker du att säga något, ex att du nu inte känner för att ha sex med honom pga allt, så kommer det bara att växa och gnaga inom dig. Man kan inte lösa dem problem om man inte berättar att dem finns.
Att han somnar ifrån dig innan samtalet var färdigt finner jag inga ord för, djupt sårande. Även om han tyckte att det var avslutat.
Ni kan inte rädda detta själva. Ni behöver lära er att kommunicera och lyssna på varandra, våga vara sårbara inför varandra.