Anonym (sghjkghk) skrev 2020-06-02 22:56:30 följande:
Katter våldtar varandra hela tiden i djurvärlden kan det vara rätt så brutalt. Sen påstår jag inte att det är en ursäkt att man har hög sexdrift för att våldta. Men det är vanligare att dom med väldigt hög sexdrift våldtar och tittar man på dom som köper sex vilket är en form av våldtäkt så är det ofta män med hög sexdrift. Ingen skulle våldta utan sexdrift. Det är ju ingen debatt det är fakta. Sen om man skulle ta bort sexdriften tja inte vet jag. Jag har inte tappat sexdriften däremot definierar den inte mig och jag kan tänka bort den för att få fokus på annat. Skulle jag sakna den om den försvann. Troligen inte eftersom jag inte skulle ha driften. Sen i ditt fall skulle det nog vara nyttigt om du fick vara utan den ett tag tänk vad kreativ du skulle vara om du inte gick och tänkte på sex hela tiden. För det känns som om du gör det. Lite tragiskt faktiskt att ditt liv är så tomt. Tänk om du tex får prostatacancer och måste opereras och sen inte får tillbaka sexdriften. Kommer ditt liv vara tomt då?
Anonym (Love) skrev 2020-06-02 01:51:06 följande:
Den sexuella attraktionen är något så nödvändigt, att vissa använder det som något brottsligt är hemskt, men ta inte bort det från alla.
Ett liv utan sexuell attraktion är inte ett liv.
Om man ska vara vetenskaplig så begränsar det chansen till förökning och så..om man ska se det lätt...Sexuell attraktion är fin när den används på rätt sätt. och biologiskt för guds skull (verkligen i guds skull).
Känns som om du har ett rätt så tomt liv om sex är allt som gör ditt liv värt att leva. Jag har miljoner andra saker som skulle göra livet värt även utan sex. Sexdriften är bara en liten del av livet. Det finns så otroligt mycket annat. Tror att du är en som skulle må bra av att vara utan sexdrift ett tag så du ser andra värden i livet och lär dig uppskatta annat. Känns lite tragiskt när människor inte verkar kunna leva om dom inte har sexdrift.
Ok, smid dina planer för att ta bort sexualdriftemn hos män vetja... Eller... INTE. =)
Tänk på annat!
">
Nej, i mitt fall skulle det inte va nyttigt. Jag gillar att va kåt.. Och knulla. Men ligger för lite.. Skulle behöva en flickvän igentligen eller fast KK. Håller på att ordna det..
Om jag fick prostatacancer skulle det suga stenhårt, men jag har andra hobbies än sex.. Jag väljer mest att fokusera på sex för det är skönt och allt. Nyttigt. Skönt.
Tråkigt för dig med din sexdrift, men det får väl vara så då.
Sexdriften är en STOR del av livet skulle jag påstå. Inte liten..
Det är inte tragiskt, det är evolution och inkodat i DNA:t.