• Anonym (Sandman)

Patetiska män som tror de kan få en 23-åring

Tycker du att män runt 40 som söker kvinnor från 23 år är patetiska?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Patetiska män som tror de kan få en 23-åring
  • Anonym (Sandman)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2020-05-17 16:00:10 följande:
    TS är du själv man eller kvinna?

Är nyfiken på vad du själv tycker i frågan eftersom din trådstart är allt annat än objektiv och du verkar lite hätsk mot andra som ev inte svarar som du ville att de skulle göra.

Är du en ratad pojkvän eller en ung tjej som har blivit utsatt för något obehagligt av en 40+ are?
    Spelar ingen roll vad jag tycker.
    Detta är sånt man har läst, som kvinnor skriver.
  • Anonym (C)
    Anonym (Q) skrev 2020-05-17 16:48:57 följande:

Det är mindre patetiskt än manliga 35 åringar som är oskulder. Det finns många kvinnor som vill ha äldre män för övrigt så matchar de varandra är det inte alls patetiskt.

HAHA! Tummen upp på den! Håller med helt!
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Ja. Trots att jag är en sån gubbe.) skrev 2020-05-17 17:00:35 följande:

Åldern är inget problem just nu. 40+några. Han är lite tröttare och lite gubbigare än jämnåriga till dig, men inget större problem. Snabbspola fram tills du är 43 och han 63 och det blir väldigt mycket mer påtagligt stor skillnad. 

Hade jag brytt mig om det hade jag inte valt honom från början. Jag har valt att älska honom i nöd och lust och det är väl precis det orden innebär. Varför skulle jag lämna honom bara pga ålder? Så ytligt.

Och om jag får 20-25 år med honom så är det mycket mer än vad många andra får i sina äktenskap och förhållande. Hur många av mina jämnåriga kommer ha samma man resten av livet? Just saying...
  • Anonym (Fetfia)
    Anonym (C) skrev 2020-05-17 17:45:19 följande:
    HAHA! Tummen upp på den! Håller med helt!
    Är en kvinnligt 35 årig oskuld mindre patetisk?
  • Anonym (Oj oj oj)

Tror att de kan få? Jag är en 36-årig man och det finns verkligen gott om tjejer i 20-årsåldern som visar intresse. Just nu dejtar jag en 22-åring och innan dess dejtade jag en 21-åring. Båda dessa var initiativtagare till att börja ses. Skulle säga att jag är en rätt vanlig ensamstående pappa utan något flashigt jobb eller överdrivet med pengar. Ser helt ok ut men verkligen ingen tiopoängare.

Skulle säga att det finns väldigt gott om unga tjejer som aktivt söker sig till killar i min ålder. Det ser jag både på mig själv och bland vissa av mina vänner.

• Anonym (C)
    Anonym (Fetfia) skrev 2020-05-17 21:30:53 följande:

Är en kvinnligt 35 årig oskuld mindre patetisk?

Det får du väl fråga männen om?
  • Anonym (??)
    Anonym (Oj oj oj) skrev 2020-05-17 22:36:07 följande:

Tror att de kan få? Jag är en 36-årig man och det finns verkligen gott om tjejer i 20-årsåldern som visar intresse. Just nu dejtar jag en 22-åring och innan dess dejtade jag en 21-åring. Båda dessa var initiativtagare till att börja ses. Skulle säga att jag är en rätt vanlig ensamstående pappa utan något flashigt jobb eller överdrivet med pengar. Ser helt ok ut men verkligen ingen tiopoängare.

Skulle säga att det finns väldigt gott om unga tjejer som aktivt söker sig till killar i min ålder. Det ser jag både på mig själv och bland vissa av mina vänner.

Hur ser brudarna ut då??Feta förortstjejer med string och svanktattisar??
    Går ute med mysbyxor och hoodies med döskallar och flames??
  • Anonym (Fetfia)
    Anonym (C) skrev 2020-05-17 23:01:11 följande:
    Det får du väl fråga männen om?
    Vid 35 år så bör väl en normal kvinna haft mellan 40 - 50 män mellan benen.
  • Anonym (initiativ)

om den äldre mannen inte vill riskera att framstå som desperat så borde den yngre tjejen ta initiativet och visa att hon är intresserad av den äldre killen.

Ser dock inga som helst problem med åldersskillnaden. 
    Finns unga tjejer som verkar äldre och inte beter sig som en fjortis, och det finns män som är runt 40 som inte beter sig som en gubbe.

• Anonym (H)

Beror på om 23 åringar också vill ha honom.

Personer som trakasserar ovilliga människor är äckliga och patetiska oavsett ålder och kön.

• Anonym (Sandman)
    Anonym (initiativ) skrev 2020-05-19 09:20:16 följande:

om den äldre mannen inte vill riskera att framstå som desperat så borde den yngre tjejen ta initiativet och visa att hon är intresserad av den äldre killen.

Definitivt.
Svar på tråden Patetiska män som tror de kan få en 23-åring