• Anonym (Fråga)

Synliga bröstvårtor- inne nu?

Tycker mig se många kvinnor (bilder) där man ser bröstvårtorna genom tyget. Senast var det en bild på Bianca Ingrosso. Är detta något som är ?inne? nu? Har för mig att man tidigare hade några tyglappar eller liknande man kunde dölja bröstvårtan med tidigare. Så, ni som är modemedvetna, hur ligger det till?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Synliga bröstvårtor- inne nu?
  • Anonym (eee)
    Anonym (Fråga) skrev 2020-05-17 18:46:15 följande:

Tycker mig se många kvinnor (bilder) där man ser bröstvårtorna genom tyget. Senast var det en bild på Bianca Ingrosso. Är detta något som är ?inne? nu? Har för mig att man tidigare hade några tyglappar eller liknande man kunde dölja bröstvårtan med tidigare. Så, ni som är modemedvetna, hur ligger det till?

Det handlar nog mer om att du tittar! 
  • Anonym (Fråga)

Du menar att det inte är någon skillnad mot tidigare och att det aldrig varit en inne eller ute-fråga?

• Anonym (C)

Jag har ingen koll på om det är inne, men jag har oxå noterat det. Det är lixom helt bh-löst, släpp tuttarna fria. Så var det ingen som hade när jag var ungdom för 15-20 år sedan. Vi hade dubbla bh:ar istället, haha.

• Anonym (Dennis)

Jag tycker det är underbart, njuter. Är de också barfota eller skor med bar tå är det sjukt sexigt. 

• Nicke989

Har ingen aning om det är inne eller ute, men det bryr jag mig inte om. Snyggt är det i alla fall.

Svar på tråden Synliga bröstvårtor- inne nu?