• cleoeme

    Bikini till stora bröst

    Hej! Håller på kollar runt efter ny bikini.

    Jag har väldigt stora bröst men inte jättebred bröstkorg om det hjälper.

    Någon med tips? Helst inte svindyrt

  • Svar på tråden Bikini till stora bröst
  • Anonym (A)

    Hur stor kupa behöver du? Twilfit och Cubus har ett okej utbud.

  • Anonym (Färger)
    cleoeme skrev 2020-05-19 15:56:18 följande:
    Bikini till stora bröst
    Blir det alltid dyrare bikini om någon har större bröst? Neutral färg enklast?
  • Anonym (Svårt att hitta)

    Jag har aldrig lyckats hitta en icke dyr bikini för stora bröst som sitter bra. Själv brukar jag alltid köpa Freya. De är dyra men kvalitén och passformen är väldigt bra.

  • Anonym (Färger)
    Anonym (Svårt att hitta) skrev 2021-12-11 11:59:04 följande:

    Jag har aldrig lyckats hitta en icke dyr bikini för stora bröst som sitter bra. Själv brukar jag alltid köpa Freya. De är dyra men kvalitén och passformen är väldigt bra.


    Bryr du dig om vad det Ska vara för färg
  • Anonym (Svårt att hitta)
    Anonym (Färger) skrev 2021-12-11 12:03:37 följande:

    Bryr du dig om vad det Ska vara för färg


    Nej brukar välja utifrån vad jag tycker är finast. Oftast blir det någon mönstrad men har haft enfärgad röd och enfärgad svart också.

    Det som jag dock tänkt på är att det är bra att undvika vitt (har haft det på några av mina mönstrade) då det vita blir lite gulaktigt om man badar i en kraftigt klorerad pool. Har varit med om det på både mina egna badkläder och barnens.
  • Anonym (....)

    Jag tycker att Hunkemöller har fina och prisvärda! Eller Change, men de är i mitt tycke lite tantiga (men sitter väldigt bra)...

  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2021-12-12 13:25:44 följande:

    Jag tycker att Hunkemöller har fina och prisvärda! Eller Change, men de är i mitt tycke lite tantiga (men sitter väldigt bra)...


    Oj, gammal tråd visst! Hittade du något fint till sommaren?
Svar på tråden Bikini till stora bröst