Tjej, ghostar du?
Jag svarade nej på frågan, men det har faktiskt hänt nät jag nätdejtande.
Men då hade jag varit artig först! Kanske svarat fler än en gång till och med, där jag skrev att jag inte var intresserad men tack ändå (typ). Då finns det personer som skriver igen och igen! De tar inte det artiga nejet som ett nej. Skriver tex ok, men vi kanske kan skriva lite mer i alla fall? eller Du vet inte så mycket om mig än, vad grundar du det på? osv
Då ska man liksom komma med argumentation om varför man inte vill skriva mer. Det är inte ok!
Då kan det ha hänt att ja till slut bara slutat att svara, men jag har aldrig gjort det som första steg.
Nä, jag ghostar inte, men får ofta höra hur ful jag är när jag tackar för intresset, men inte får/vill ha något ut av kontakten.
Nä, jag ghostar inte, men får ofta höra hur ful jag är när jag tackar för intresset, men inte får/vill ha något ut av kontakten.
Jag hade nog bara ghostat om jag blev rädd eller arg på personen.
Annars hade jag artigt tackat för mig när jag inte längre kände att det fungerade. Men jag vet att andra ghostat betydligt mer lättvindigt så jag hade försökt att inte ta det så hårt. Det verkar inte riktigt finnas överenskomna normer för allt kring onlinedejting.
Tråkigt och omoget, låter som att du dodged a bullet.
Hur löd förolämpningen?
Nej, det gör jag injte.
Efter chattat av och till i flera år nu med en man och nu senast i hela 8 månader med fin kontakt och sexchat mer eller mindre varje dag blev jag ghostad.....mitt i en sexchat försvann han - jag kan inte tro att det är sant?! Hur fan kommer jag över detta - alla tips tas tacksamt emot.. Jag inser att jag har problem när jag låter någon jag bara chattat med få så stor plats i mitt liv att jag nu spenderat en helg gråtandes och kan inte sluta tänka på honom. Vi är båda medelålders så det är inte fråga om någon osäker tonårig...
Efter chattat av och till i flera år nu med en man och nu senast i hela 8 månader med fin kontakt och sexchat mer eller mindre varje dag blev jag ghostad.....mitt i en sexchat försvann han - jag kan inte tro att det är sant?! Hur fan kommer jag över detta - alla tips tas tacksamt emot.. Jag inser att jag har problem när jag låter någon jag bara chattat med få så stor plats i mitt liv att jag nu spenderat en helg gråtandes och kan inte sluta tänka på honom. Vi är båda medelålders så det är inte fråga om någon osäker tonårig...
Säkert som så som du skriver - blir inte heller förvånad om får mess om ett tag med nån dålig ursäkt att mobilen kraschade. Frågan är hur jag tar mig ur min bedrövelse nu bara....
Säkert som så som du skriver - blir inte heller förvånad om får mess om ett tag med nån dålig ursäkt att mobilen kraschade. Frågan är hur jag tar mig ur min bedrövelse nu bara....
Tack jag ska också se det så ett sexig tidsfördriv och mycket bekräftelse. Jag hade ju kul så länge det varade...
Jag har talat/skrivit om att jag inte vill fortsätta att träffas om jag verkligen varit på dejt med personen. Tycker att det hör till vett och etikett att meddela sig då.
Har väl inte meddelat alla dessa evighetsskrivare som aldrig kommer till skott när jag tröttnat på dem utan mer bara låtit det rinna ut i sanden.
Har blivit typ ghostad precis innan första dejten fast tid och plats varit bestämd av 3st olika och så en kille som jag faktiskt var på dejt med och sedan åkte hem till en helg. Frågade vad han tyckte om helgen och han var skitnöjd sedan blev det knäpptyst och så en natt 2 månader senare damp det ned ett grovt sms med frågan om jag var sugen på att ses igen.
Svarade att han var en kul kille...
Nu har jag ju inte dejtat på många år men nej jag har alltid sagt vad jag tycker och avskyr när folk slösar min tid. Sluta vara en fegis och säg vad du vill, svårare är det inte
Det närmsta jag kommit är att sluta svara efter att jag redan sagt till personen att jag inte är intresserad flera gånger men poleten vägrat trilla ned.