• Anonym (Lingondryck)

Kvinna: Har du beskrivit din partners kuk för en väninna?

Jag har ibland läst här bland kuktrådarna att kvinnor säger att dom aldrig skulle beskriva sin partners kuk för någon. Att det är privat. Men är det verkligen så?

Har det någon gång hänt att du gjort det? Vad var i såfall omständigheterna?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Har du beskrivit din partners kuk för en väninna?
  • Anonym (Vi skvallrar och skryter)
    Anonym (Andra saker) skrev 2021-03-30 09:25:16 följande:

Ger ni varandra tips 

Eftersom vi pratar öppet så ja, vi ger varandra tips. Kan vara om allt möjligt. Allt ifrån detaljtips till mer generella. Och klart att vi även pratar mer känslomässigt. Det är ju det vi kvinnor typ är kända för.... blink blink..

Vi är relativt erfarna kvinnor som kommit upp i mogen ålder. Och visst, vet att många av oss blir lite halvkåta av att berätta för varann våra sexuella äventyr. Vi pratar om hur kuken såg ut, hur hård den var. När den blev slak och när vi kunde köra igen:) Bilder som visas är aldrig med ansikte. Det är vi noga med. Never ever.

Och ja, skryter gör vi väl på så sätt att hur många gånger vi kommit och hur blött det blev efter en fontän. Hur stor kuk vi klarade av osv.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Mythos) skrev 2021-03-30 08:11:56 följande:

Det är en myt att kvinnor skvallrar om de träffat en välhängd man, och att kvinnor blir nyfikna på en sådan man?

Jag var ihop med en extremt extremt extremt välhängd man. Har aldrig nämnt det nånsin förrän nu, fast jag har jättebra väninnor. Det är privat. Skulle kännas integritetskränkande att prata om storleken som mina män haft.
  • 19mark82
    Anonym (Vi skvallrar och skryter) skrev 2021-03-30 09:49:09 följande:
    Eftersom vi pratar öppet så ja, vi ger varandra tips. Kan vara om allt möjligt. Allt ifrån detaljtips till mer generella. Och klart att vi även pratar mer känslomässigt. Det är ju det vi kvinnor typ är kända för.... blink blink..

Vi är relativt erfarna kvinnor som kommit upp i mogen ålder. Och visst, vet att många av oss blir lite halvkåta av att berätta för varann våra sexuella äventyr. Vi pratar om hur kuken såg ut, hur hård den var. När den blev slak och när vi kunde köra igen:) Bilder som visas är aldrig med ansikte. Det är vi noga med. Never ever.

Och ja, skryter gör vi väl på så sätt att hur många gånger vi kommit och hur blött det blev efter en fontän. Hur stor kuk vi klarade av osv.
    är ni lika öppna för att prata analsex, hur stor kuk klarade man av där osv? där känner jag att kvinnor överlag är mindre benägna att öppna upp sig
  • Anonym (Kvinna 39)

Aldrig!! För det första är det privat och för det andra oerhört kränkande för mannen även om han inte vet det och för det tredje, fullständigt ointressant för andra!

• Anonym (Andra saker)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2021-03-31 16:12:30 följande:

Aldrig!! För det första är det privat och för det andra oerhört kränkande för mannen även om han inte vet det och för det tredje, fullständigt ointressant för andra!

Diskuterar du hellre andra saker än sex med dina väninnor 
  • Anonym (Q)

Uppenbarligen är det inte ointressant för alla andra, eller hur?
  • Anonym (Nja.)

Både ja och nej tror jag här. Min väninna kan säga något i stil med att hon aldrig får orgasm i XXX sexställning, någon ger tips och hon svarar att nej han är nog inte stor nog/för stor etc. Så på ett vis ja, men inte detaljer. Vi kan diskutera om vi haft sex och vår respektive inte fått orgasm och vi försöker peppa varann och lyfta varann. Man känner sig ju rätt värdelös i sängen om det händer.

• Anonym (jo)

Ja, det har jag. Och är övertygad om att han berättat om min fitta för andra. Ha ha...

• Anonym (Andra saker)
    Anonym (Nja.) skrev 2021-04-02 19:58:34 följande:

. Vi kan diskutera om vi haft sex och vår respektive inte fått orgasm och vi försöker peppa varann och lyfta varann. Man känner sig ju rätt värdelös i sängen om det händer.

Det låter som ett rejält antiklimax om inte mannen kommer  
    19mark82 skrev 2021-03-31 16:03:47 följande:

är ni lika öppna för att prata analsex, hur stor kuk klarade man av där osv? där känner jag att kvinnor överlag är mindre benägna att öppna upp sig

I min umgängeskrets censurerar vi inte oss... varför skulle man undvika att prata om det du beskriver. Analt är väl i inte längre sån het fråga. Många kör analt. Och åh, jo nog finns det historier om stora kukar och bla dess svårigheter att ta emot doggy el liknade.
  • Mimosa86

Aldrig.

Förstår inte i vilket sammanhang det skulle diskuteras och vem skulle vara intresserad?

Har faktiskt aldrig haft en tjejkompis som pratar om snoppar öht. Inte ens de mest sextokiga vännerna.

• Anonym (Nja.)
    Anonym (Andra saker) skrev 2021-04-04 09:46:10 följande:

Det låter som ett rejält antiklimax om inte mannen kommer  

Jovisst. Därav ventileringen och tips vänner emellan
  • Anonym (Man)

Huruvida min nuvarande beskrivit min kuk för andra vet jag inte. Jag bryr mig inte så jag egentligen inte har något att skämmas för. Ett ex till mig minns jag jämförde min och en kompis till oss kukar genom att greppa ett antal pennor för att få grovheten. De två, min tjej och hennes kompis pratade rätt öppet om sådant. Jag minns att hennes kompis blev lite förvånad då min tjej fyllde på med pennor för att komma upp i jämförbar storlek av hur min kuk såg ut. Den var några pennor grövre än hennes partner och även längre.

• 19mark82
    Anonym (Man) skrev 2021-04-04 14:08:31 följande:

Huruvida min nuvarande beskrivit min kuk för andra vet jag inte. Jag bryr mig inte så jag egentligen inte har något att skämmas för. Ett ex till mig minns jag jämförde min och en kompis till oss kukar genom att greppa ett antal pennor för att få grovheten. De två, min tjej och hennes kompis pratade rätt öppet om sådant. Jag minns att hennes kompis blev lite förvånad då min tjej fyllde på med pennor för att komma upp i jämförbar storlek av hur min kuk såg ut. Den var några pennor grövre än hennes partner och även längre.

blev du mycket glad? överväldigande känslor?
  • Anonym (Haha)

Haha, ja, alla mina ex?s snoppar!

• Anonym (Delar gärna med mig)

Tvärtom. Det är ju väldigt intressant för andra! Har alltid pratat sex med mina väninnor och killvänner och såna detaljer pratas det ganska vitt och brett kring.
    Däremot skulle vi inte gärna prata om de negativa aspekterna, som komplex och sådant, både för att skydda partnern och att man inte gärna vill dela sånt. Men alla ONS vi haft genom åren, herregud vad mycket kukstorlekar och dess förmågor till njutningar vi delat. Har några medelåldersväninnor också som visar bilder på kukar och delar med sig av sina sexupplevelser, så skulle inte säga att detta är åldersbetingat. Det är fråga om personlighet.
    Anonym (Delar gärna med mig) skrev 2021-04-04 21:11:01 följande:

Tvärtom. Det är ju väldigt intressant för andra! Har alltid pratat sex med mina väninnor och killvänner och såna detaljer pratas det ganska vitt och brett kring.

Däremot skulle vi inte gärna prata om de negativa aspekterna, som komplex och sådant, både för att skydda partnern och att man inte gärna vill dela sånt. Men alla ONS vi haft genom åren, herregud vad mycket kukstorlekar och dess förmågor till njutningar vi delat. Har några medelåldersväninnor också som visar bilder på kukar och delar med sig av sina sexupplevelser, så skulle inte säga att detta är åldersbetingat. Det är fråga om personlighet.

Härligt att det finns nån mer här som är lika frigjord jag och mina väninnor:)

Tror inte heller det är åldersbetingat.
  • Anonym (Man)
    19mark82 skrev 2021-04-04 20:23:33 följande:

blev du mycket glad? överväldigande känslor?

Nej, jag var neutral i frågan.
Svar på tråden Kvinna: Har du beskrivit din partners kuk för en väninna?