• Anonym (kaffedraken)

Han har blivit kär i en 20 år yngre kvinna

En man du känner, och bryr dig om, berättar att han har blivit kär i en 20 år yngre kvinna?
    Vad är det första du tänker?
    Och vilka ord lämnar dina läppar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Han har blivit kär i en 20 år yngre kvinna
  • Anonym (Andreas)

Kan du sluta älta. Du lyssnar ju ändå inte på vad vi säger.

• Anonym (D)

Både första och tredje alternativet. Och nej, hon är inte intresserad av dig. Släpp det.

• Fjäril kär

Om båda två är lika intresserade av varandra och båda två vill ser jag inga hinder.

Jag har alltid varit den yngre kvinnan även som 20-åring likväl som nu vid 42

• Anonym (slut nu snälla)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-05-29 10:32:48 följande:

En man du känner, och bryr dig om, berättar att han har blivit kär i en 20 år yngre kvinna?
    Vad är det första du tänker?
    Och vilka ord lämnar dina läppar?

Eftersom vi vet vad du är ute efter så blir det här jäkligt tjatigt. Jag skulle kunna fylla i alla tre svaren som "rätt". 

Allt beror på sammanhanget
  • Dr Nail

Hur gammal är mannen då?? Det är ju lite den viktigaste aspekten....är han 25 då skulle jag säga släpp det, inte värt det, bre.

Är han 40 då skulle jag säga sure go 4 it, hon är en vuxen individ och är laglig.

• Dr Nail

...är han 35 då skulle jag säga...okej....visst, antar jag?? Men akta dig för en förbannad farsa. El. nåt.

• Dr Nail

...är han över 70 då skulle jag säga STANNA HEMMA FFS. Inte värt det.

• Dr Nail

Är han över 100 då skulle jag tycka att det är världens mest imponerande grej att kuken fortf STÅR och det finns hopo för oss alla. Då är det lite gör vad fan du vill, kingen.

• Fjäril kär
    Dr Nail skrev 2020-05-29 11:37:32 följande:

Är han över 100 då skulle jag tycka att det är världens mest imponerande grej att kuken fortf STÅR och det finns hopo för oss alla. Då är det lite gör vad fan du vill, kingen.

Haha bäst idag!
  • Anonym (L)

alternativet

Syrran har alltid rätt!

Svar på tråden Han har blivit kär i en 20 år yngre kvinna