• Anonym (kaffedraken)

Du har blivit kär i en 20 år yngre man

och berättar det för din bror, eller en manlig vän. Han har aldrig träffat mannen du är kär i, men säger "han är inte intresserad".
    Vad tänker du då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du har blivit kär i en 20 år yngre man
  • Mimosa86

Att min bror är en vettig människa och jag borde akut söka hjälp. I mitt fall hade grabben varit 15 år isåfall och det är ju pedofili.

• Anonym (demokrati)
    Anonym (Suck) skrev 2020-05-29 12:09:57 följande:

Tråden anmäld

Vad är poängen med att anmäla trådar som inte strider mot några forumregler? Frågor är väl fria...att de kan upplevas tjatiga och ointressanta är väl en annan sak?!
  • Anonym (Suck)
    Anonym (demokrati) skrev 2020-05-29 13:16:03 följande:
    Vad är poängen med att anmäla trådar som inte strider mot några forumregler? Frågor är väl fria...att de kan upplevas tjatiga och ointressanta är väl en annan sak?!
    Man får inte spamma forumet. Längdtjejen får alla sina trådar borttagna t.ex.
    Denna TS har startat otaliga trådar nu på exakt samma tema och borde därmed rimligen behandlas som längdtjejen.
  • Anonym (Mango)
    Anonym (Suck) skrev 2020-05-29 13:23:57 följande:
    Man får inte spamma forumet. Längdtjejen får alla sina trådar borttagna t.ex.
    Denna TS har startat otaliga trådar nu på exakt samma tema och borde därmed rimligen behandlas som längdtjejen.
    Vem är längdtjejen? Var det hon som ville bli supermodell fast hon var så kort?
  • Anonym (L)

Du glömde alternativet

Syrran har alltid rätt!!

• Anonym (Suck)
    Anonym (Mango) skrev 2020-05-29 13:27:10 följande:
    Vem är längdtjejen? Var det hon som ville bli supermodell fast hon var så kort?
    Hon startade 100-tals trådar om att killar inte gillar korta tjejer.
  • Anonym (demokrati)
    Anonym (demokrati) skrev 2020-05-29 13:16:03 följande:
    Men herregud hon la ju ut hundra efter varann vad jag minns. Har du inget bättre för dig?
Svar på tråden Du har blivit kär i en 20 år yngre man