• Pankys21

Varför sexchattar männ som har attraktiv flickvän?

Jag har för några dagar sedan kommit på min kille att han under hela vår relation sexchattat med andra på nätet. Han har även lagt upp videos på sig själv där han runkar, och även lagt upp privata bilder och videos på mig. Han har även skrivit till männ att han vill ha sex med dom osv. Detta chockade och knäckte mig totalt. Han har under hela vår relation misstänkt och anklagat mig för att chatta med andra och va otrogen vilket är helt taget från luften.

De jag behöver råd om är att jag förstår inte varför han haft sånt behov att sexchatta: han har alltid varit så nöjd med mig säger han , han har alltid sakt att jag är ideal kvinnan och att jag är en 10 poängare , absolut snyggaste tjejen han haft. Jag suger av honom nästan varje dag och har gjort i 1,5 år. Jag år den som tar insiativ till sex 9 av 10 gånger. Jag ger han komplimanger nästan varje dag och visar min uppskattning till honom för han ska ha gott självförtroende och sluta va osäker på mig. Jag går med på de mesta i sängen och är inte tråkig att ha sex med. Han har varit den enda mannnen för mig och sen se att de inte varit ömsesidigt är extremt smärtsamt.

Kan någon svara på varför han har gjort såhär , varför har jag inte dugit?

Han säger att de inte handlar om mig. Men får inte mer svar än så. Han har lovat att sluta nu och vill ha övervaknings app på sin telefon så att jag ska gå tillåten tillbaka. Men har han ljugit så länge så känns de ändå som han kommer fortsätta . Jag upptäckte första gången för över ett år sen att han hade konto på bodycontact, men han sa då att de bara va

Porr vilket jag naivt valde lita på, men ändå har han fortsatt i över ett år bakom min rygg , han sexchatta under tiden jag låg och gjorde abort och han satt bredvid . Under tiden jag lagade mat åt hans dottter , under tiden jag åkte och handlade och köpte överraskningar till honom och hans barn. Nån kille som kan förklara för mig ?

• Svar på tråden Varför sexchattar männ som har attraktiv flickvän?
  • Pankys21
    Tukt skrev 2020-06-09 23:10:09 följande:

Jo, det är klart att det är svårt att generalisera. Men man kan ju välja se på problem på olika sätt. Och beroende på vad man väljer så får det olika utfall.

Man kan exempelvis låta känslorna skena i väg och därmed ropa otrohet.

Man kan också tänka att det är fullkomligt vanligt med ett "eget sexliv" på egen hand, så det är inget konstigt...ja jag blir lite ledsen. Men jag sparar ordet "otrohet" till den dagen då det verkligen behövs.

Problemet är när man försöker sätta upp regler baserat på otydliga normer runt vad som är rätt eller fel. Det blir lite som hönan eller ägget.... men i det här fallet så är onani så skamfyllt att det är förhållandevis lätt att straffa sin partner och att peka finger. FYYYY dig!!  Snarare då än att sätta sig ned och prata om det.

Faktum är ju att TS reaktion på det inträffade mycket väl vara den utlösande  orsaken till att den första sexchatten ens startade.

Nej detta har pågått många år innan vi änns träffades .
  • Anonym (Busig)

Hänger en del på bc och hittasexpartner.com och sexchatta en hel del med män. Många av dessa har flickvänner har det kommit fram.. Förstår inte riktigt varför men verkar grunda sig i någon typ av saknad bekräftelse från sin partner är min teori.
    Men direkt när det har kommit fram har jag avbrutit samtalet. Vill inte förstöra relationer..

• Anonym (svin)

Som talesättet säger:
    You show me the most beautiful woman in the world and I'll show you a guy who's sick of fucking her

Jag har varit ungefär lika trogen i förhållanden med normalfula tjejer som med riktigt snygga. Man vill ha variation ibland helt enkelt. 

• Anonym (man)

1) Vad har utseende med saken att göra? menar du att det skulle vara ok att bedra en ful partner men inte en snygg?

2) Om du vet vilket arsel din kille är och att han har hållt på sådär länge, varför är du öht ihop med honom?

3) Om du trotts att du vet vilket arsel han är och ändå väljer att vara ihop med honom, får inte du då skylla dig själv eftersom du själv valt det?

• Anonym (man)
    Tukt skrev 2020-06-06 09:05:18 följande:
    Och i slutänden så måste man ju ställa sig frågan. Fungerar det? Blir det bra? Blir vi lyckligare?
    Nej förmodligen inte. Men för att om möjligt hitta dit måste man kanske gå halva vägen var, respektera bådas behov, men heller inte sätta upp en massa regler för det folk har stort svårt att vara utan.
    fast för att öht kunna föra en vettig diskussion med sin partner om regler så måste man ju först kunna lita på att hen öht kan hålla sig till det man sagt, för vad hjälper det att sätta upp regler som var och en sen ska försöka smyga sig runt? Ts kille var nog ganska väl medveten om att det han höll på med inte var ok med TS, vad är det som säger att han kommer hålla sig till vad det är är de diskuterar sig fram till?

Så mao kan man kanske oxå fråga sig....

Spelar det någon roll vilka regler vi sätter upp om min partner ändå går bakom ryggen på mig när det passar honom bäst?

Vill jag öht vara ihop med någon som hellre går bakom min rygg än är ärlig med vad han vill och känner?

Var går min egen gräns för hur många ggr jag ska acceptera att min partner struntar i gränserna vi satt?

Hur långt är jag själv beredd att ge upp mina egna önskemål och värderingar för att behaga min partners?
  • Vanessa89

För att män generellt sett är svin som bara tänker med kuken.

• Anonym (man)
    Vanessa89 skrev 2020-06-17 17:13:57 följande:

För att män generellt sett är svin som bara tänker med kuken.

Och du tänkte nog med fittan när du skrev det här inlägget så vi kanske kan enas om att det är bäst att inte tänka med könsorganen Cool 
  • mari123

Ja man kan ju undra och ledsen blir man..*typ*. Kommer direkt att tänka på prinsessan Madeleine. Jag skulle vilja påstå att hon är snudd på VÄRLDENS vackraste prinsessa? Tänk vilken dröm att vara Madde och vad händer? Hennes pojkvän raggar upp en random norska på ngt afterski......eller vad det handlade om!? Vackra Madde dög inte......och resten är historia. Hoppas hon har det bra med Chris men jag är skeptisk.....................................

• Vanessa89
    Anonym (man) skrev 2020-06-17 17:32:31 följande:

Och du tänkte nog med fittan när du skrev det här inlägget så vi kanske kan enas om att det är bäst att inte tänka med könsorganen  

Naw, lilla vän. Jobbigt att du tog åt dig så förbannat med det bekräftar ju bara faktumet att ni män är idioter.
  • Anonym (man)
    Vanessa89 skrev 2020-06-17 17:37:26 följande:
    Naw, lilla vän. Jobbigt att du tog åt dig så förbannat med det bekräftar ju bara faktumet att ni män är idioter.
    Tja du lilla gumman, jag är ju man och du generaliserar ju över alla män så då är det väl klart att det även innefattar mig.

Nej det enda dina generaliseringar bekräftar är ditt eget manshat och sunkiga människosyn.
  • Tukt
    Anonym (man) skrev 2020-06-17 18:21:25 följande:
    Tja du lilla gumman, jag är ju man och du generaliserar ju över alla män så då är det väl klart att det även innefattar mig.

Nej det enda dina generaliseringar bekräftar är ditt eget manshat och sunkiga människosyn.
    Det är ju precis den där typen av manliga härskartekniker som skapar den idioti du vände dig emot.
    Ska man knäppa folk (välförtjänt) på näsan kan man ju faktiskt undvika den typen av beteende. Påverkar även urspårade diskussioner som denna på ett bra sätt om man kan hålla sig för god för sådant.
  • Anonym (man)
    Tukt skrev 2020-06-17 19:17:09 följande:
    Det är ju precis den där typen av manliga härskartekniker som skapar den idioti du vände dig emot.
    Ska man knäppa folk (välförtjänt) på näsan kan man ju faktiskt undvika den typen av beteende. Påverkar även urspårade diskussioner som denna på ett bra sätt om man kan hålla sig för god för sådant.
    Och det är just denna blinda partiskhet som rättfärdigar och eldar på idiotin jag vände mig mot. För då hade du kanske sett att "lilla gumman" var ett SVAR på "lilla vän". Det var alltså personen själv som BÖRJADE med härskarteknikerna och jag svarade med samma mynt.

Men enligt dig så får man ju absolut inte bemöta såna människor med samma "härskartekniker" de själva använder sig av utan de ska naturligtvis daltas med istället. De får självklart uttrycka sig hur de vill om män med vilka ord de vill, men ska alltid bemötas snällt och korrekt.

Om du tror att daltande eller någonting öht kommer påverka människor med den typen av åsikter och beteende så är du nog bra naiv. Inget kommer någonsin påverka en sån persons åsikter eftersom såna personen oftast bara är ute efter att kräkas ur sig sin egen bitterhet. 

Så nej, tyvärr, jag har varken för avsikt att påverka en sån persons åsikter eller dalta med dem. Jag svarar dem med exakt samma ton och argument de själva slänger sig med så de inser att skit kan stänka åt båda hållen.
  • Tukt
    Anonym (man) skrev 2020-06-17 19:37:03 följande:
    Och det är just denna blinda partiskhet som rättfärdigar och eldar på idiotin jag vände mig mot. För då hade du kanske sett att "lilla gumman" var ett SVAR på "lilla vän". Det var alltså personen själv som BÖRJADE med härskarteknikerna och jag svarade med samma mynt.

Men enligt dig så får man ju absolut inte bemöta såna människor med samma "härskartekniker" de själva använder sig av utan de ska naturligtvis daltas med istället. De får självklart uttrycka sig hur de vill om män med vilka ord de vill, men ska alltid bemötas snällt och korrekt.

Om du tror att daltande eller någonting öht kommer påverka människor med den typen av åsikter och beteende så är du nog bra naiv. Inget kommer någonsin påverka en sån persons åsikter eftersom såna personen oftast bara är ute efter att kräkas ur sig sin egen bitterhet. 

Så nej, tyvärr, jag har varken för avsikt att påverka en sån persons åsikter eller dalta med dem. Jag svarar dem med exakt samma ton och argument de själva slänger sig med så de inser att skit kan stänka åt båda hållen.
    Man FÅR såklart göra vad man vill. Bara för att vi har olika åsikter, betyder inte det att jag vare sig vill eller kan bestämma över dina åsikter.
    Jag bara bad dig tänka dig för. Både för att du gav ammunition till idioti, och för att det sänker nivån på diskussionen.
    Det var bara det jag ville ha sagt. Trevlig midsommar!
  • Anonym (man)
    Tukt skrev 2020-06-17 20:57:05 följande:
    Man FÅR såklart göra vad man vill. Bara för att vi har olika åsikter, betyder inte det att jag vare sig vill eller kan bestämma över dina åsikter.
    Jag bara bad dig tänka dig för. Både för att du gav ammunition till idioti, och för att det sänker nivån på diskussionen.
    Det var bara det jag ville ha sagt. Trevlig midsommar!
    Japp, man får tycka olika.

Jag har tänkt mig för (det är inte första gången jag besvarar sån idioti) och kommit fram till att jag hellre bemöter sån idioti på det sätt jag beskrev. Om du vill bemöta det på annat sätt så är det såklart upp till dig.

Att föregå med gott, exempel, vända andra kinden till, inte sjunka till samma nivå funkar säkert ibland, men jag tror dock att vissa idioter inte förstår något annat än sin egen medicin. Ammunition har de nog gott om oavsett hur de bemöts.

En kombo av båda är väl kanske bäst? Du förtegår med gott exempel och jag svarar med samma mynt Skål

Trevlig sommar!
  • Anonym (Ferry Drewert)

Räknas Forum på F L som sexchattande.?

I så fall är jag skyldig,

Svar på tråden Varför sexchattar männ som har attraktiv flickvän?