• Anonym (Barnvagn2020)

Beställa barnvagn från Holland?

Hallå

Undrar ifall det finns någon här som beställt barnvagn genom nätet från Holland.. Då vi väntar tillökning så är vi i behov av syskonvagn. Den barnvagn vi vill ha är bugaboo donkey 3. Och jämför man priser med i Sverige och tillbehör så kommer man undan med flera tusenlappar.. Men till frågan, vågar man betala i förskott? Haft kontakt med kundtjänst som gett offert mm. Och fick nu betaluppgifter att betala in hela summan och att leveransen beräknas ta 4-6veckor.. Hemsidan är babymax. Någon som har erfarenhet? Tack på förhand

Allt gott????

• Svar på tråden Beställa barnvagn från Holland?
  • MsFry

Jag tänker spontant: hur gör du om det blir något problem med vagnen? Du har då ingen butik att vända dig till i Sverige...

• Anonym (Barnvagn2020)

Hej

Garantin är internationell och man vänder sig till återförsäljare i Sverige som säljer samma märke. ????

• Nina1977

Hej!

Jag beställde från ett företag i Holland två gånger för 10 och 12 år sedan, gick jättebra. När vi fick problem med ett däck skickade dom ett nytt. Näthandeln är ju ännu större idag så säkert inga problem. Välj ett stort företag med bra omdömen.

• legomum

Vi handlade en donkey twin från Holland utan problem. Det var från ett av de större ställena. Kommer dock inte ihåg namnet, det var trots allt för 7 år sedan.

När vagnen skadades var det bara att gå till närmsta butik som säljer det märket och få hjälp.

Inga problem alls.

• brallison

Om jag minns rätt så köpte vi babyskydd från Holland och barnvagn från Tyskland. Nu hade vi inga problem med sakerna, men det var extremt mycket billigare och smidigare (snabbare leverans, mycket mer att välja ifrån än i Sverige).

• Anonym (Vi)

Vi köpte från Holland för 5 år sedan. Bugaboo donkey twin. Funkade utmärkt och gjorde ju några tusen på priset.

• Anonym (Barnvagn2020)

Hej där

Förlåt att de blev massa frågetecken på mitt svar, de skulle vara en glad smile..

Tack för era svar, uppskattar det. Och vad bra att ni har positiva erfarenheter. Fick även till svar från kundtjänst att om något skulle vara fel med vagnen eller under perioden som garantin gäller så skickar dem nya delar kostnadsfritt.. Kommer att lägga in en order på bugaboo donkey duo 3.. Så hoppas jag vagnen blir levererad innan sista sep. Beräknad leverans uppskattas till 4-6veckor. Men kanske bra och vara ute i god god tid för eventuella förseningar.

????

• Anonym (Anonym)

Undvik Bugaboo till varje pris!! Istället för att skicka en del av barnvagnen som saknas så valde de att starta en intern utredning.Detta medförde att jag inte kunnat njuta av promenaden under sommaren men min dotter.Då de också lyckades att skicka mitt paket till annan ort vilket också orsakade fördröjning.Efter mer en 3 veckor utan att skicka den viktig delen som saknades (sittdelsram) har bestämt mig att skicka tillbaka barnvagnen. Jag betalade för en komplett barnvagn men jag fick inte 4 tillbehör som saknades. De skickade bara 3 men inte den viktigaste, sittdelsram. Bugaboo inte litar på sina kunder och jag blev drabbas av deras intern logistik. Jättedåligt!!. Det har även påverkat min hälsa.Jag känns frusterande och besviken när man betalat mycket och varit förväntasfull men möts bara av misstro när man förväntats sig än produkt från en seriös företag.

Svar på tråden Beställa barnvagn från Holland?