Jag vill skiljas! Men går inte!
Skriver lite kortfattat
Jag och min man träffades för 17 år sedan.
I början va allt bra, såklart . Men dom senaste 5 åren så har jag noll känslor för honom.
Är så jäkla trött på att ha en jätte bebis att ha hand om.
Jag sköter , räkningar, inhandling av allt, lagar all mat, tvättar, kontakter med skolan, bup
Han kan städa ibland , absolut men då tar han det ? värsta? med dammsugaren..
han klagar på att rutorna e smutsiga men inget gör han åt det..
plockar han ur diskmaskinen å det är något han inte vet var han ska ställa den så hamnar den på diskbänken .. å där står den tills jag plockar in.
Ena dottern har sovmedicin, har haft i många år och är jag borta på kvällen så är hon vaken när jag kommer för att han inte vet vilken det va.. ingen koll på allergi mediciner , inget. Alla barnen har en egen korg med deras medicin så att så svårt är det inte..
han kommer aldrig med förslag om att hitta på något med hela familjen utan nu skulle han köpa ett3 Nanna tält till sig i sommar , självklart går han tälta själv men när jag vill höra något så blir det sura miner..
Nu till problemet , vi har betalningsanmärkningar, jag får ingen lägenhet. Jag vill inte bo med han längre , vet inte hur jag ska höra.
Går vi isär då kommer han vägra ha barnen varannan vecka...
han vill ju inte ens att jag ska jobba kvällar och helger nu för då måste han vara hemma med barnen och det är jobbigt.. och jo jag förbereder lunch och middag innan jag åker till jobbet..
jag orkar verkligen inte mer!
Hjälp mig med råd