Nidblödning - när plussade du?
Du som hade en liten blödning mellan ägglossning och bim och det visade sig att du var gravid - hur många dagar efter blödningen fick du positivt gravtest?
Följdfråga: testade du negativt innan du fick plus?
Du som hade en liten blödning mellan ägglossning och bim och det visade sig att du var gravid - hur många dagar efter blödningen fick du positivt gravtest?
Följdfråga: testade du negativt innan du fick plus?
Var hos gyn på CD 11 och det va en äggblåsa på 18mm och läkaren sa att jag troligtvis hade ÄL inom tre dagar. På kvällen sen så fick jag positivt på Äl-test så troligtvis ÄL på CD 12-13. Har BIM idag och haft bruna flytningar till och från. Nu har de börjat bli mörkare men ändå inte färskt blod så vet inte vad som händer. Har dessutom varit yr, illamående och trött i några dagar. Det kan ju bero på progesteronet jag tagit också. Men om ägget fäste på Äl+7 som är en vecka sedan så kan det fortfarande vara för tidigt för att testa, men jag har inga större hopp denna månaden.
Håller tummarna för er. <3
Det var svagt. Plussade starkare på +1. Dock är testdagen vid ivf senare än bim, så att säga.
Hej ???? hoppar in här då jag undrar lite samma sak som trådstartaren..
Jag hade BIM i söndags 14/6. Testade negativt och började dessutom blöda så jag tänkte att det var kört denna månad. Men jag blödde väldigt lite och idag var det stopp. Ingen mens eller mensvärk alls. Jag brukar ALLTID blöda i 7-8 dagar och behöva ha dubbla skydd m.m för att inte blöda igenom. BIM + 3 idag och testade negativt imorse också. Vart tusan tog mensen vägen då? Det här har aldrig hänt tidigare och detta är vårt första försök att skaffa barn.
Är det någon mer som upplevt det såhär? ???? en nidblödning trodde jag kommer tidigare än BIM? Testen visar negativt och mensen bara försvann, för första gången nånsin. känner mig så snopen.
Fortfarande ingen mens, men känns som den ska komma hela tiden? Har molande värk i magen....
Jag hade BIM i söndags 14/6. Testade negativt och började dessutom blöda så jag tänkte att det var kört denna månad. Men jag blödde väldigt lite och idag var det stopp. Ingen mens eller mensvärk alls. Jag brukar ALLTID blöda i 7-8 dagar och behöva ha dubbla skydd m.m för att inte blöda igenom. BIM + 3 idag och testade negativt imorse också. Vart tusan tog mensen vägen då? Det här har aldrig hänt tidigare och detta är vårt första försök att skaffa barn.
Är det någon mer som upplevt det såhär? ???? en nidblödning trodde jag kommer tidigare än BIM? Testen visar negativt och mensen bara försvann, för första gången nånsin. känner mig så snopen.
Fortfarande ingen mens, men känns som den ska komma hela tiden? Har molande värk i magen....
Jag hoppas, BIM idag men ingen mens än, men har haft som mensvärkssmärtor igår och idag. Haha hade jag varit hemma hade jag redan testat massor, så valde att lämna allt hemma och visste att jag har svårt och ta mig till ett apotek här, men kommer mensen inte innan torsdag måste jag nog få tag i ett test.
Hoppas inte det är mensen, har du testat idag?
Hmm vad märkligt? Så typsikt att de ska vara så när man börjar försöka. :( ingen aning om vad som händer. Nidblödning brukar ju komma 6-14 dagar efter ÄL.
Det jobbiga är ju att växtvärken känns som mensvärk.
Jag fick så förra månaden! Misstänker att ÄL kanske uteblev, man kan tydligen få en sparsam blödning då. Blödde i 1 dag endast. Brukar inte blöda mycket men från start till slut iaf 3-4 dagar. Kan vara det du råkat ut för? Gick också från förtvivlan till hopp men tyvärr aldrig något positivt gravtest.
Hej! Jag har haft ägglossning för 13 dagar sen och hade en liten svag rosa, genomskinlig blödning i 2 dagar. Nu på dag 3 är det ingenting längre. Test visar negativt. Någon med samma erfarenhet? Osäker på om jag är gravid eller inte.