Tjejer vill inte ha kk
Har det undgått nån kille alls att tjejer inte vill ha kk?
Eftersom var och varannan tjej skriver det.
Är killar ovanligt tröga, eftersom tjejer måste skriva det i sin dejtprofil?
Har det undgått nån kille alls att tjejer inte vill ha kk?
Eftersom var och varannan tjej skriver det.
Är killar ovanligt tröga, eftersom tjejer måste skriva det i sin dejtprofil?
Loggade in på Happypancake nu på morgonen och klickade in på två tjejers profiler.
Båda skrev att de inte ville ha spontanligg/kk.
Men snälla tjejer, vi har fattat!
Varför skulle en tjej vilja ha kk? Hur många tjejer tycker samlag är skönt?
Kanske för att tjejer precis som killar har en sexdrift.
Sedan blir det de trötta på alla -"Öh, knulla?" frågor de får på nätet vilket gör att vissa män får uppfattningen att tjejer inte vill ligga.
De är tröga!
1. Antar att du är lite äldre. Många tjejer i 18-30 års åldern vill ligga runt. Många av dem vill (om de träffar rätt person) ha en kk. Det är en win-win.
2. Om du får ovanligt många förfrågningar om att bli kk, fråga då dig själv om det är någonting 4 miljarder män gör fel, eller om det är något du gör fel?
Om du står i pin-up pose med kameran riktad rakt ner i bysten på din profilbild, så kanske det inte är så konstigt att många män uppfattar dig som "kk-typen".
Tror det är ytterst få kvinnor som vill ha enbart en kk om de får välja. Kanske mellan förhållanden och i yngre ålder då de experimenterar som en del i utvecklingen och att hitta sig själv. Finns så klart även dem som har sex som huvudintresse, som BDSM utövare, swingers och liknande. Men jag har faktiskt aldrig träffat en kvinna som velat ha en kk egentligen. De har intalat sig själv detta och antagit en manlig approach till sex som startade med "Tindereran," för att det har varit trendigt och krävts om kvinnor överhuvudtaget skulle få en chans till att intima relationer med män. Mäns sexualitet har ju blivit normen sista decennierna vilket jag tror mest skapat otrolig frustration och lidande i kvinnor och stor ensamhet överlag bland människor och känslomässig svält.
Men så tröttsamt det är med alla trådar där kvinnor hanteras som ett kollektiv utan individuella tankar. Jag är 50 år och har dejtat på nätet sen innan de flesta av er slutade med blöja. Jag har både letar och hittat såväl fasta långvariga relationer (15 år med min exman som jag träffade på spraydate) och kk:s. Helt enkelt för art ibland har jag velat ha en fast relation och då skrivit det (och inte svarat de som uppenbart bara vill ha ett ligg) och ibland har jag aktivt sökt en kk i stället och då även hittar det.
Vad sägs om att LÄSA det kvinnan skriver och faktiskt förhålla sig till det i stället för att gissa eller tramsa runt med nåt ointellektuellt Andrew Tate/Jordan Peterson-flum?
Tror det är ytterst få kvinnor som vill ha enbart en kk om de får välja. Kanske mellan förhållanden och i yngre ålder då de experimenterar som en del i utvecklingen och att hitta sig själv. Finns så klart även dem som har sex som huvudintresse, som BDSM utövare, swingers och liknande. Men jag har faktiskt aldrig träffat en kvinna som velat ha en kk egentligen. De har intalat sig själv detta och antagit en manlig approach till sex som startade med "Tindereran," för att det har varit trendigt och krävts om kvinnor överhuvudtaget skulle få en chans till att intima relationer med män. Mäns sexualitet har ju blivit normen sista decennierna vilket jag tror mest skapat otrolig frustration och lidande i kvinnor och stor ensamhet överlag bland människor och känslomässig svält.
Vad har förvånat dig mest under de här samtalen?
Väldigt många tjejer vill ha en sugardaddy. Råkade regga mig på en sådan sajt och många "vanliga" tjejer vill få lite extra pengar mot att gå ut och äta, ligga mm
Väldigt många tjejer vill ha en sugardaddy. Råkade regga mig på en sådan sajt och många "vanliga" tjejer vill få lite extra pengar mot att gå ut och äta, ligga mm