• Tina81

Några som vill följas åt i försöken?

Vore kul att följas åt med fler som planerar barn!

Hur går det för er? Här har syskonförsöken precis börjat och jag inbillar mig massa:)

Startar en ny tråd för oss som inte riktigt kommit in i de befintliga med massa svar redan:)

• Svar på tråden Några som vill följas åt i försöken?
  • Anonym (O)
    Anonym (A) skrev 2020-06-19 19:37:45 följande:
    Använder detta: se.clearblue.com/agglossningstester/advanced-digital

Det säger till tidigare än andra tester så man ökar chansen att pricka in fler fertila dagar. Mäter två typer av hormon :)

Låter smart att avvakta med test. Försöker göra det med, så svårt!:) Var i cykeln är du nu?

Känner ömma bröst och lite ilningar. Men svårt att säga om jag inte känner så varenda cykel utan att tänka på det;)
    Åh, gud vad bra dom verkar vara! Klickade hem ett paket nu =)

Ja, det ÄR ju det! Tålamodet är ju inte det bästa när längtan är så stor Tungan ute  Enligt appen jag använder så har jag 3 dagar kvar till BIM. Har en känsla av att mensen kommer att komma den här månaden. Men känner samtidigt att det inte gör så mycket, för till nästa ÄL ska jag ha koll haha.

Haha jo, så är det ju. Man känner efter extra mycket just då ;) Minsta lilla så hoppas man direkt på att det är p.g.a. graviditet. Håller tummarna att det går vägen! Annars är vi här och peppar varandra :)
  • Anonym (A)

Ja tycker de är så tydliga och lite roligt att få glada gubbar med haha;)

Håller tummarna för er! Du har närmare till bim, jag tror jag har det på fredag! Vi får peppa varandra ja:)

Ikväll har jag en sån stickande ilning till vänster..oklart om det är på vänstra sidan av livmodern eller äggstock..haft den känslan sen ett tag efter äl. Hoppas inget är galet där inne

• Anonym (A)

Nu hugger det även på andra sidan..lite högre upp mot ljumsken. Åh vad jag letar tecken!!;) Får skärpa mig!

Hoppas bara inget är fel..

• Anonym (Anonym C)

Hej.

Jag hoppar in här! Försök nr två, har två barn sedan tidigare.

Körde på digital ÄL-stickor som ni skrivit om och fick positivt på det. Vi hade sex två dagar innan jag testade + på ÄL, hade även den dagen plus dagen efter.

Inte riktigt haft känslan att jag är gravid. Men jag brukar inte känna något.

Jag har lång menscykel och förra cykeln var 35 dagar....nu är jag inne på dag 33 och 18 dagar efter ÄL. Tog ett grav-test igår som var negativt.....

Tänkte köpa folsyra och bidrottninggelé för att öka chanserna till nästa gång.

• Anonym (A)

Välkommen in! Äter också folsyra plus extra d-vitamin och dricker inte alkohol alls från äl och framåt.

Mina hugg känns värre, ska nog kolla upp imorgon. Lite rädd för utomkveds. Tog också ett suuupersvagt test idag..kunde knappt se något.

• Anonym (Anonym C)

Idag kom mensen...så nu blir det uppehåll till augusti av logistiska skäl..

• Anonym (O)
    Anonym (A) skrev 2020-06-20 22:23:13 följande:

Ja tycker de är så tydliga och lite roligt att få glada gubbar med haha;)

Håller tummarna för er! Du har närmare till bim, jag tror jag har det på fredag! Vi får peppa varandra ja:)

Ikväll har jag en sån stickande ilning till vänster..oklart om det är på vänstra sidan av livmodern eller äggstock..haft den känslan sen ett tag efter äl. Hoppas inget är galet där inne

Precis fått hem paketet, längtar efter att få börja använda dom haha.

Hur känns det nu då? Jag känner det jag brukar känna innan mensen kommer, så den är med största sannolikhet på ingång. Bara att vänta in den så blir det nytt försök nästa månad :)
  • Anonym (A)

Håller tummarna för er! Det blev ett tidigt positivt gravtest här:) Har ju lite smärtor i sidan så har kontakt med gyn och hoppas på det bästa.

• Anonym (O)
    Anonym (A) skrev 2020-06-24 19:27:38 följande:

Håller tummarna för er! Det blev ett tidigt positivt gravtest här:) Har ju lite smärtor i sidan så har kontakt med gyn och hoppas på det bästa.

Grattis!! :D Ja, håller tummarna för att allt ser bra ut och att det går vägen!
  • PiffaTjejen

Kul tråd! Vi gjorde vårt första försök vid ÄL förra gången! Idag verkade jag få någon form av blödning. Dock 3 dagar för tidigt..

Kanske är det en nidblödning? Har dock testat negativt senast imorse..

• Betty91

Hej hej! Hoppar gärna in här om det är okej. Har inte "hängt" på familjeliv sen jag fick mitt första barn 2014. Då hittade jag världens bästa mammagrupp.

Nu har jag träffat en ny man och vi har precis börjat försöka. Blir tredje för mig och första för honom! Tog ut min spiral i torsdags, har tidigare plusat nästan direkt men får se hur det går nu. Min yngsta är trots allt 4 i år ???? Vi kör på utan tester åtminstone första tiden.

• Betty91

Hej hej! Hoppar gärna in här om det är okej. Har inte "hängt" på familjeliv sen jag fick mitt första barn 2014. Då hittade jag världens bästa mammagrupp.

Nu har jag träffat en ny man och vi har precis börjat försöka. Blir tredje för mig och första för honom! Tog ut min spiral i torsdags, har tidigare plusat nästan direkt men får se hur det går nu. Min yngsta är trots allt 4 i år ???? Vi kör på utan tester åtminstone första tiden.

• Anonym (O)

Hur går det för alla? :) Här har mensen precis gjort intåg så nu är det bara att vänta på att den är över så att man kan börja köra på ÄL-tester igen och förhoppningsvis pricka in ÄL.

• Kanonen78
    Anonym (O) skrev 2020-06-27 15:01:41 följande:

Hur går det för alla? :) Här har mensen precis gjort intåg så nu är det bara att vänta på att den är över så att man kan börja köra på ÄL-tester igen och förhoppningsvis pricka in ÄL.

Jag börjar med digitala ÄL tester imorgon ! Så spånnande
  • Anonym (Anna)

Jag vill gärna!

Har försökt nu i 6månader med barn 2 utan resultat, även denna gång verkar det vara min egen övertygelse. Negativt test dagtid, Äl +10, något hårdare bröst, skarpa blodådror på brösten, kommer även ut mjölk om jag trycker, har näsblod och har ett hemskt humör.

Kan verkligen mitt huvud göra så jag får dessa symptom?

Hjäääälp, blir tokig på detta

• Kanonen78

Liten uppdatering!

Ätit RR sen söndags 21/6 och min förra mens började 18/6 och slutade förra veckan i onsdags och hr ofta en cykel på 30-33 dagar.

Började med CB digitala test igår men igår var det inget utslag.

Imorse fick jag en glad gubbe som inte blinkar???? Kan detta vara möjligt redan idag och ingen blinkade gubbe innan?

Behöver lite hjälp här ;p tur att vi myste igår ovetandes om en glad gubbe idag:)

• Hejsanalla

Hej!!

Jag och min partner försöker också! Vi har försökt aktivt sen ett missfall i början på maj. Har precis för några dagar sen, enligt appar haft min ägglossning och jag håller tummarna. Tror dock inte att det blev något då jag inte har några som helst symptom tex nidblädning osv :(

Svar på tråden Några som vill följas åt i försöken?