• Fri 26 Jun 2020 18:04
    933 visningar
    4 svar
    4
    933

    Gratis produkter

    Just nu pågår en kampanj på Circle k där man kan vinna produkter. Jag har själv vunnit en kanelbulle, en proteinbar och en proteindryck.
    Man får en ny vinstchans varje dag och det pågår ända till 12e augusti.
    https://flip.circlek.one/se

    För fler tips får ni gärna kolla min blogg, instagram eller facebook, heter ekonomenstips på samtliga ställen.

  • Svar på tråden Gratis produkter
  • Barbro­45
    Fri 26 Jun 2020 18:10
    #1

    Det jag lärt mig när det gäller saker man får utan att betala för är om du inte betalar för varan så är det du som är varan.

  • Anonym (Jag med)
    Fri 26 Jun 2020 19:26
    #2

    När jag såg rubriken tänkte jag att där kan jag tipsa om Circle K:s kampanj. Min sambo och jag har också vunnit flera saker per man. Viktigt att veta är att de är giltiga i exakt sju dygn, sen förfaller de. Man kan inte heller ha fler än tre vinster oupphämtade. 

    Jovisst, självklart vill de att man ska komma till dem och tanka eller handla annat samtidigt, men det väljer ju var och en om de gör. Vi har tex så liten och bensinsnål bil att vi tankar ungefär en gång i månaden, så då blir det bara att hämta ut vinster ibland. 

  • Sat 27 Jun 2020 17:49
    #3

    Jag håller med dig Barbro att det kan vara så att man själv är varan. Det kan också vara ett sätt för olika företag att marknadsföra sig. 

    Jag har tagit cykeln till bensinstationen, så det har inte kostat något i bensin heller. 

  • Sat 27 Jun 2020 17:49
    #4

    Jag håller med dig Barbro att det kan vara så att man själv är varan. Det kan också vara ett sätt för olika företag att marknadsföra sig. 

    Jag har tagit cykeln till bensinstationen, så det har inte kostat något i bensin heller. 

Svar på tråden Gratis produkter