Kråkungen skrev 2020-07-03 14:41:11 följande:
Absolut, det sa jag ju också: att en stortå är tändande om man har en fotfetish. Och nä - det är klart att det inte är nåt konstigt med det? Det som är det konstiga (eller, jag skulle inte ens sträcka mig så långt som till att säga att det är konstigt, bara förvånande) är att män ofta bara tar för givet att alla kvinnor ska tända som fan på närbilder av deras kuk. Alltså: det är inte konstigt att tända på vare sig en bild av en kuk eller en bild på en fot/stortå, men det är lite märkligt att bara ta för givet att alla tänder på det. Är du med på hur jag menar? Själv tänder jag på många saker som genomsnittskvinnan antagligen inte tänder på, och jag ser inga konstigheter med det, eftersom vi - precis som du säger - alla är olika, men jag tar ju inte för givet att alla andra tänder på samma saker som jag.Haha - det var den sötaste raggningsrepliken jag hört! XDHaha, jag fattar inte riktigt vad detta syftar på? "Vi är inte mer än människor, och därför är det klart att vi vill skicka kukbilder"?
Min sista mening var ?Vi är inte mer än människor?
Meningen efter den, la du till i ditt citat till mig. Som du skrev.
Jag syftade på. Nu förtiden så skickades det bilder på könsorganet hit och dit. Som personer VILL ha, unga, medel, äldre personer. Trenden går framåt i tekniken.
Var väl inge bra svar. Äldre personer hade aldrig möjligheten till det här 10-15års sedan med tekniken.
Jag är med på hur du tänker och tycker.
Är jag kåt i stunden, vill jag ha en rakt på bild av kvinnan. Bröstvårtan, blygdläppar, klitorisen. Är det i lugnare formar, vill bli tänd så går det att skicka i princip vad som helst. Älskar jag henne, så tänder jag på hela hennes kropp. Jag är mera som dig. Jag tänder på genomsnitt mer än flesta män gör på en kvinnokropp.
Visst är det härligt hur olika vi är som personer.
Vakna upp i sängen en morgon och få en fin bild med el utan underkläder på på henne. Är en guldpresent, då hade det gått fort.
Eller ett helt oredigerad bild på nyvaket söt ansikte. Fast ni kvinnor inte gillar det. Så är det helt fantastik vacker. Något fint litet motiv med fingrarna skickat till en.
Det hela handlar om. När du väl skickar en bild till din KK eller partner. Så tänker personen på dig, där och då. Det är det som är viktigaste