• Kråkungen

Uppskattar ni dick pics fr nya bekantskaper?

Alltså, jag undrar: vad är grejen med att killar och män envetas med att skicka dick pics det första de gör när man ser sig om efter en ny sexpartner? Man börjar skriva med nån och så boom! så kommer där närbilder på kuken? varför skulle jag vilja ha det liksom? Övriga kroppen är väl fan så mycket mer intressant - eller är det bara jag som tycker det?? Eller, alltså, en helkroppsbild där man ser kuken också är ju inte fel, men närbilder? Eller filmsnuttar i närbild när de runkar? Finns det nån som tycker att det är attraktivt och tändande?

Plz rösta och ge mig svaret - och kommentera gärna också!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Uppskattar ni dick pics fr nya bekantskaper?
  • Kråkungen
    AnnaZL skrev 2020-07-03 10:29:02 följande:
    Ja, jag förstår absolut att det inte är lätt! Men som en ny bekantskap var hans hälsa inte mitt problem, och inget jag ville göra till mitt problem. Jag ansåg inte att han var i ett sådant skick då att det gick att ha en ömsesidigt bra relation.
    Och, för att återkoppla till originaltemat, kukbilder, så var själva poängen att en person som oombedd skickar sådan till nya bekantskaper med största sannolikhet har svårt att relatera till en annan människa i ett förhållande. Om det beror på personlighet, livsåskådning, hälsa, eller annat är kanske inte så viktigt- det är en stor röd flagga.
    Är med dig 110 % på detta :) 
  • Lione81
    Kråkungen skrev 2020-07-02 13:53:35 följande:

Ja men absolut! Det är ju en helt annan sak :) En kuk som man lärt känna och älskar blir man ju tänd av oavsett. Lite samma som att en random bild på t ex någons stortå kan vara direkt avtändande (såvida man inte har en fotfetish förstås), men en bild på en partners stortå kan vara hur upphetsande som helst, bara för att det är hans :) (Okej, jämförelsen håller inte hela vägen, men nästan XD)

Haha, den var klockren! : ))))

Skämt och sido. Det finns ju dessa människor som tänder mer på tår än själva könsorganet. Både män och kvinnor. Jag ser inget konstigt i det. Vi alla är skapta olika och tänder på olika saker.

Jag gick fram till tjej på krogen för länge sedan. Jag var nykter, hon stod där mer två eller tre killar. Gick rakt fram och sa vilken fin näsa hon hade. Något jag aldrig trodde jag skulle ha gjort.

Nu går jag igång på kvinnans könsorgan. Som du beskriver, är man riktigt tänd och kåt på en person så behövs det inte mkt i bildväg för att släppa verkligheten och tänka på annat.

Istället för en bild före drar jag film snutt. Nu går det och göra allting.

Vi är inte mer än människor kråkungen ; )
  • Kråkungen
    Lione81 skrev 2020-07-03 13:09:18 följande:
    Haha, den var klockren! : ))))

Skämt och sido. Det finns ju dessa människor som tänder mer på tår än själva könsorganet. Både män och kvinnor. Jag ser inget konstigt i det. Vi alla är skapta olika och tänder på olika saker.
    Absolut, det sa jag ju också: att en stortå är tändande om man har en fotfetish. Och nä - det är klart att det inte är nåt konstigt med det? Det som är det konstiga (eller, jag skulle inte ens sträcka mig så långt som till att säga att det är konstigt, bara förvånande) är att män ofta bara tar för givet att alla kvinnor ska tända som fan på närbilder av deras kuk. Alltså: det är inte konstigt att tända på vare sig en bild av en kuk eller en bild på en fot/stortå, men det är lite märkligt att bara ta för givet att alla tänder på det. Är du med på hur jag menar? Själv tänder jag på många saker som genomsnittskvinnan antagligen inte tänder på, och jag ser inga konstigheter med det, eftersom vi - precis som du säger - alla är olika, men jag tar ju inte för givet att alla andra tänder på samma saker som jag.
    Lione81 skrev 2020-07-03 13:09:18 följande:r.
    Jag gick fram till tjej på krogen för länge sedan. Jag var nykter, hon stod där mer två eller tre killar. Gick rakt fram och sa vilken fin näsa hon hade. Något jag aldrig trodde jag skulle ha gjort.
    Haha - det var den sötaste raggningsrepliken jag hört! XD
    Lione81 skrev 2020-07-03 13:09:18 följande:
    Vi är inte mer än människor kråkungen ; )
    Haha, jag fattar inte riktigt vad detta syftar på? "Vi är inte mer än människor, och därför är det klart att vi vill skicka kukbilder"?

• Wilmis87

Från nya bekantskaper så tycker jag svaret är ett rungande nej. Helkroppsbild helt ok, men gärna då med underkläder på.

Senare i ett förhållande tycker jag det är en annan sak. Har hänt ett antal gånger att jag fått mms från min pojkvän på väg hem från jobb om att han saknar mig...

• Kråkungen
    Wilmis87 skrev 2020-07-03 16:39:50 följande:

Från nya bekantskaper så tycker jag svaret är ett rungande nej. Helkroppsbild helt ok, men gärna då med underkläder på.

Senare i ett förhållande tycker jag det är en annan sak. Har hänt ett antal gånger att jag fått mms från min pojkvän på väg hem från jobb om att han saknar mig...

Ja, som sagt: det är ju två helt skilda saker :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Bea) skrev 2020-07-02 10:43:21 följande:

Tänk om det var någon kille som faktiskt gjort det och kunde förklara varför? (funkar att skriva anonymt här)

Var han på fyllan, trodde att det skulle uppskattas eller var det samma böjelse som blottare har att få visa upp sitt könsorgan?

Jag har skickat kukbilder till tjejer som har bett om det. Som jag inte har kännt personligen utan bara chattat med lite. De uppskattade det. MEN! Jag skulle såklart aldrig skicka det till någon som inte vill ha en sån bild.

Jag tror att många män skickar kukbilder för att de tror att kvinnor blir upphetsade av det. Många män blir upphetsade av att se en fitta eller nakna bröst. Jag själv tycker det är sexigt att få se fittan på en tjej som är attraktiv. Eller brösten/rumpan. Det är ju de sexigaste delarna på en kvinna liksom. Jag har fått många bröstbilder och fittbilder från tjejer jag haft kontakt med eller chattat lite med.

Intressant vore att veta vad kvinnor tycker om att se nakna bröst eller fittor, är det mer upphetsande? Eller är det också avskyvärt?
  • Tecum
    AnnaZL skrev 2020-07-03 09:54:55 följande:
    Det kan ju stämma för dig, men statistiskt sätt blir män upphetsade att att titta på kukar, det har gjorts seriösa vetenskapliga undersökningar. Det är därför så mycket mainstreamheteroporr har närbilder på kukar och ofta ejakulerande sådana. Om män verkligen blev avtända skulle den inte se ut så, de filmar vad folk betalar för.
    Okej, men vad säger de seriösa undersökningarna om kvinnor, blir de också upphetsade av andra kvinnors könsorgan eller nakna kroppar?
  • AnnaZL
    Tecum skrev 2020-07-03 18:30:47 följande:
    Okej, men vad säger de seriösa undersökningarna om kvinnor, blir de också upphetsade av andra kvinnors könsorgan eller nakna kroppar?
    Det kommer jag inte ihåg, men om det är för jobbigt att googla kan du ju starta en egen tråd här om det.
  • Kråkungen
    Anonym (Anonym) skrev 2020-07-03 17:17:22 följande:
    Intressant vore att veta vad kvinnor tycker om att se nakna bröst eller fittor, är det mer upphetsande? Eller är det också avskyvärt?
    Bröst kan vara väldigt vackra, men upphetsande? Nä. Inte utan kontext. Som del i en porrfilm, absolut, men då är det ju helheten som är tändande. Och det gäller ju för övrigt kukar också - att de är tändande när de förekommer i en kontext (inte att de är vackra). Fittor är som kukar: fula och ointressanta i isolation; som del av en helhet kan de vara tändande (men absolut inte vackra)

Sen vill jag bara påpeka att jag har aldrig påstått att det är på något sätt avskyvärt med dick pics; jag fattar bara inte poängen med dem :)
  • Anonym (Anonym)
    Kråkungen skrev 2020-07-03 22:07:54 följande:

Bröst kan vara väldigt vackra, men upphetsande? Nä. Inte utan kontext. Som del i en porrfilm, absolut, men då är det ju helheten som är tändande. Och det gäller ju för övrigt kukar också - att de är tändande när de förekommer i en kontext (inte att de är vackra). Fittor är som kukar: fula och ointressanta i isolation; som del av en helhet kan de vara tändande (men absolut inte vackra)

Sen vill jag bara påpeka att jag har aldrig påstått att det är på något sätt avskyvärt med dick pics; jag fattar bara inte poängen med dem :)

Jag håller med dig om att det är tändande med nakna kroppar och könsorgan som en del i det hela, typ i ett filmklipp när några har sex. Avskyvärt kanske var att ta i men avtändande iaf :)

Jag förstår att de flesta tycker att bara ett inzoomat könsorgan är fult och motbjudande. Det tycker jag med, men däremot om jag har sett personen innan och tycker den är attraktiv, så tycker jag det är väldigt upphetsande att få en närbild på dennes könsorgan.

Nu har jag iaf svarat på varför jag har skickat kukbilder. Men som jag nämnde i mitt tidigare svar så har jag aldrig skickat sådana till någon som inte frågat efter det. Och skulle aldrig få för mig att göra det heller. Och alla som har skickat fittbilder till mig har frågat innan om jag vill se.
  • Anonym (?)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-07-03 09:33:57 följande:
    Jag som kille kan hålla med...

Tycker samma om kvinnors kön. Det är inte vackert...

Så skulle inte vilja ha en fittbild. Som tur är har jag aldrig fått en heller.

Däremot en helkroppsbild är alltid välkommen om det är en person man gillar.
    Håller inte med, jag tycker de flesta fittor är vackra och härliga att se.
    Jag skulle bli glad av att få en fittbild skickad till mig.
  • Kråkungen
    Anonym (Anonym) skrev 2020-07-03 23:00:09 följande:
    Jag håller med dig om att det är tändande med nakna kroppar och könsorgan som en del i det hela, typ i ett filmklipp när några har sex. Avskyvärt kanske var att ta i men avtändande iaf :)

Jag förstår att de flesta tycker att bara ett inzoomat könsorgan är fult och motbjudande. Det tycker jag med, men däremot om jag har sett personen innan och tycker den är attraktiv, så tycker jag det är väldigt upphetsande att få en närbild på dennes könsorgan.

Nu har jag iaf svarat på varför jag har skickat kukbilder. Men som jag nämnde i mitt tidigare svar så har jag aldrig skickat sådana till någon som inte frågat efter det. Och skulle aldrig få för mig att göra det heller. Och alla som har skickat fittbilder till mig har frågat innan om jag vill se.
    Vi är 100 % överens :)
  • Anonym (oliv)

Självklart inte. Jag vill inte ha dickpics från någon. Alls. Hur är det ens en grej?!

• Anonym (Mommo)
    Anonym (?) skrev 2020-07-04 09:00:13 följande:

Håller inte med, jag tycker de flesta fittor är vackra och härliga att se.

Jag skulle bli glad av att få en fittbild skickad till mig.

Även från en vilt främmande kvinna?
  • Tecum
    Anonym (Mommo) skrev 2020-07-04 20:11:20 följande:
    Även från en vilt främmande kvinna?
    En fitta är alltid en fitta...
  • Lione81
    Kråkungen skrev 2020-07-03 14:41:11 följande:

Absolut, det sa jag ju också: att en stortå är tändande om man har en fotfetish. Och nä - det är klart att det inte är nåt konstigt med det? Det som är det konstiga (eller, jag skulle inte ens sträcka mig så långt som till att säga att det är konstigt, bara förvånande) är att män ofta bara tar för givet att alla kvinnor ska tända som fan på närbilder av deras kuk. Alltså: det är inte konstigt att tända på vare sig en bild av en kuk eller en bild på en fot/stortå, men det är lite märkligt att bara ta för givet att alla tänder på det. Är du med på hur jag menar? Själv tänder jag på många saker som genomsnittskvinnan antagligen inte tänder på, och jag ser inga konstigheter med det, eftersom vi - precis som du säger - alla är olika, men jag tar ju inte för givet att alla andra tänder på samma saker som jag.Haha - det var den sötaste raggningsrepliken jag hört! XDHaha, jag fattar inte riktigt vad detta syftar på? "Vi är inte mer än människor, och därför är det klart att vi vill skicka kukbilder"?

Min sista mening var ?Vi är inte mer än människor?

Meningen efter den, la du till i ditt citat till mig. Som du skrev.

Jag syftade på. Nu förtiden så skickades det bilder på könsorganet hit och dit. Som personer VILL ha, unga, medel, äldre personer. Trenden går framåt i tekniken.

Var väl inge bra svar. Äldre personer hade aldrig möjligheten till det här 10-15års sedan med tekniken.

Jag är med på hur du tänker och tycker.

Är jag kåt i stunden, vill jag ha en rakt på bild av kvinnan. Bröstvårtan, blygdläppar, klitorisen. Är det i lugnare formar, vill bli tänd så går det att skicka i princip vad som helst. Älskar jag henne, så tänder jag på hela hennes kropp. Jag är mera som dig. Jag tänder på genomsnitt mer än flesta män gör på en kvinnokropp.

Visst är det härligt hur olika vi är som personer.

Vakna upp i sängen en morgon och få en fin bild med el utan underkläder på på henne. Är en guldpresent, då hade det gått fort.

Eller ett helt oredigerad bild på nyvaket söt ansikte. Fast ni kvinnor inte gillar det. Så är det helt fantastik vacker. Något fint litet motiv med fingrarna skickat till en.

Det hela handlar om. När du väl skickar en bild till din KK eller partner. Så tänker personen på dig, där och då. Det är det som är viktigaste
  • Kråkungen
    Lione81 skrev 2020-07-08 10:35:06 följande:
    Min sista mening var ?Vi är inte mer än människor?

Meningen efter den, la du till i ditt citat till mig. Som du skrev.
    Ja - förlåt; det var jag som var otydlig! Jag menade alltså inte att citera dig, utan att fråga om det var den tolkningen (som jag la till) som du menade! Jag skulle så klart använt enkla istället för dubbla citattecken för att visa att det var betydelse snarare än citat jag avsåg (haha nu skäms jag som gjorde en sån miss)
    Jag är med på hur du tänker och tycker.

Solig
    Visst är det härligt hur olika vi är som personer.

Ja!! Absolut!! Bara synd att det allt som oftast leder til missförstånd...
    Det hela handlar om. När du väl skickar en bild till din KK eller partner. Så tänker personen på dig, där och då. Det är det som är viktigaste
    Ja, som sagt: helt annan sak när det gäller någon som man redan har en relation med :)
  • Anonym (nejtack)

Nej tack! Det är en väsensstor skillnad på om man får en intim bild från sin partner, som bildligt talar om hur mycket han längtar efter än,  än om en främling trycker upp lilleman i synen på en, i början av en konversation - eller rent utav försöker inleda konversationen med det.

För att förklara varför vi tjejer generellt inte är ett dugg imponerade av detta: ponera att du är 8-9 år och skall cykla till din kompis. En bil står parkerad på cykelvägen så att du är tvungen att cykla på vänster sida om bilen, dörren öppnas och där sitter någon och runkar och stirrar på dig med glasartad blick. 

Sen upprepas samma sak när du är på badet. Eller åker tunnelbana. Eller kommer ut från snabbköpet bredvid högstadiet. Eller är ute och går med hunden, höggravid. Från det att du var ett barn, till dags dato har män i olika åldrar tagit tillfället i akt att visa kuken för dig, oavsett om du är intresserad av den eller inte. 

Man tycker inte att det är ett dugg häftigt eller upphetsande, bara oförskämt, pinsamt och jävligt tröttsamt. All form av respekt försvinner direkt, jag ser bara alla dessa svettiga, flåsande runkgubbar passera revy framför mig varje gång. För runkgubbar är dom, oavsett om dom är 15 eller 75. Sjuuukt osexigt med andra ord.

Har man kommit överens om det är det självklart en helt annan sak som sagt. Då kan man gärna både skicka och ta emot intima bilder och ha mycket nöje av det hela. Nyckelordet och vattendelaren är - ömsesidig önskan! Behåll snoppen i brallan tills det kriteriet är uppnått så kommer ni killar ha mycket större framgång hos det motsatta könet!

• Anonym (M.)

Nej! Jag tycker det är vidrigt att få kukbilder, blää.

Svar på tråden Uppskattar ni dick pics fr nya bekantskaper?