Släppa lös sina känslor!
Det är sjukt jobbigt att gå igenom ett break up, speciellt om man är den som älskar mer än andra parten samt om man blivit lämnad. Jag går igenom ett break up just nu, jag kan känna saknad av mitt ex och fortfarande gå i de tankarna att vi ska hitta tillbaka till varandra en dag. Men det har bara gått två veckor sen vi gjorde slut, klart känslorna kan ändras påvägen. Samtidigt som jag inte vill hoppas så finns hoppet kvar, kan ju vara att vi fortfarande bryr oss om varandra och vill finnas i varandras liv men det är ju ganska omöjligt att gå från en kärleksrelation till en kompisrelation direkt efter. Känslorna finns ju fortfarande där, vi har dock börjat med att inte höras av på en vecka men efter det så hörde han av sig två dagar efteråt då han hade sett mig två gånger den dagen och ville komma fram till mig men det var inte rätt tillfälle. Så då hörde han av sig mot kvällen och sa att det blev för mycket. Vilket rörde om mina känslor lite eftersom vi båda försöker gå vidare på något sätt, det sårar ju mig på något sätt när han kan höra av sig när det är jobbigt för honom och tro att det ska vara ok och sen efter det sluta höras igen. Som sagt har det bara gått två veckor, klart det går tankar och det finns känslor kvar för oss båda...