• Anonym (TS)

Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?

Pga sin storlek?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?
  • Anders 386
    Xzx skrev 2020-07-31 16:35:14 följande:

Nej, det är fel. Man går upp i vikt för att aptiten påverkas.

Du blir inte tjock av att stoppa i dig ett piller, du blir tjock av att springa mindre än du äter.

Du är dåligt informerad. Det där med kalorinetto in-ut är gammal förlegad vetenskap. Det är så mycket annat som påverkar. Ämnesomsättning, tarmflora, gener, födans sammansättning m.m.

Den gamla vetenskapen förlitade sig bara på antaganden utifrån de bristfälliga kunskaper man hade förr. Det låter logiskt utifrån en bristande kunskapsnivå - men idag finns en större kunskap om hur kroppen fungerar. Och numera är det bara dom med bristande kunskaper som håller fast vid den gamla teorin. 

• nénuphar
    Anonym (Beror på) skrev 2020-08-03 13:01:45 följande:

Vad jag menar är att jag ligger inte alltid på första dejten, men med tjockisar har det aldrig ens varit en fråga.

Med andra tjejer har de behövt wine and dine och bygga upp en stämning och sedan bygga upp det i en evighet innan de vill. Men de tjockisar som jag har träffat har det mer eller mindre varit bestämt innan.

Sedan så, och tyvärr så är det så, men så hade jag nog inte träffat de tjocka tjejerna om jag inte hade vetat med mig att vi skulle ha sex. Det kanske är något de känner av och på så sätt vill imponera på mig i sängen och därför går in för att suga bättre.

Jag personligen kan vara likadan. Är det en tjej jag verkligen är attraherad av så ser jag till att prestera i sängen. Jag ser till att hålla och ändrar vad jag gör om jag märker att det inte är optimalt för henne. Med tjocka gör jag bara min grej och känner jag för att komma efter 1-2 minuter så har jag gjort det med

Du tycker sig ha rätt att onanera i tjocka kroppar enligt din beskrivning. Fräscht.
  • Anonym (Tuppis)
    Anders 386 skrev 2020-08-03 13:25:03 följande:

Du är dåligt informerad. Det där med kalorinetto in-ut är gammal förlegad vetenskap. Det är så mycket annat som påverkar. Ämnesomsättning, tarmflora, gener, födans sammansättning m.m.

Den gamla vetenskapen förlitade sig bara på antaganden utifrån de bristfälliga kunskaper man hade förr. Det låter logiskt utifrån en bristande kunskapsnivå - men idag finns en större kunskap om hur kroppen fungerar. Och numera är det bara dom med bristande kunskaper som håller fast vid den gamla teorin. 

Jag må vara gammal eller ännu värre än så men skulle vilja ha förklara för mig hur tex 500 kCal skulle kunna ändras till att vara 4 eller 600 kCal. Hur förvandlar kroppen den energimängden till mer eller mindre?

Skrev det tidigare att ni diskuterar samma sak fast olika ändå. 500 kCal som man stoppar i sig är väl individuellt vad kroppen gör med som beror på vad ni skrivit ovan. Alltså metabolism, tabletter hur man mår osv osv

Och sedan för att få i sig den energimängden så räcker det med att äta en semla typ och man får gå hungrig en stor del av dagen. Ska man stoppa i sig samman energimängd med gurka så lär man ju få äta kilo is men vara mätt hela dagen.

Med det här hoppas jag att alla förstår att jag inte vill klanka ner på någon utan bara beskriva energi in och energi ut på ett lättfattat sätt. Och som jag skrev, vad kroppen sedan gör av med energin man tillför är vääääääldigt individuellt.
  • Liindsi
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-08-03 14:31:38 följande:

Jag må vara gammal eller ännu värre än så men skulle vilja ha förklara för mig hur tex 500 kCal skulle kunna ändras till att vara 4 eller 600 kCal. Hur förvandlar kroppen den energimängden till mer eller mindre?

Skrev det tidigare att ni diskuterar samma sak fast olika ändå. 500 kCal som man stoppar i sig är väl individuellt vad kroppen gör med som beror på vad ni skrivit ovan. Alltså metabolism, tabletter hur man mår osv osv

Och sedan för att få i sig den energimängden så räcker det med att äta en semla typ och man får gå hungrig en stor del av dagen. Ska man stoppa i sig samman energimängd med gurka så lär man ju få äta kilo is men vara mätt hela dagen.

Med det här hoppas jag att alla förstår att jag inte vill klanka ner på någon utan bara beskriva energi in och energi ut på ett lättfattat sätt. Och som jag skrev, vad kroppen sedan gör av med energin man tillför är vääääääldigt individuellt.

Precis
  • Anonym (Beror på)
    nénuphar skrev 2020-08-03 14:02:08 följande:
    Du tycker sig ha rätt att onanera i tjocka kroppar enligt din beskrivning. Fräscht.
    Rätt till?

Nja...

Det är väl lite hur man ser det, men även efter en dålig prestation av mig så vill de ändå ha mer, varje gång, varje tjej.

Så det är mer sex än att "onanera i någons kropp". Om än dåligt sex, men jag får mitt i alla fall och de får en boost i självförtroende.
  • nénuphar
    Anonym (Beror på) skrev 2020-08-03 15:49:30 följande:

Rätt till?

Nja...

Det är väl lite hur man ser det, men även efter en dålig prestation av mig så vill de ändå ha mer, varje gång, varje tjej.

Så det är mer sex än att "onanera i någons kropp". Om än dåligt sex, men jag får mitt i alla fall och de får en boost i självförtroende.

Nödgad eller vilket du nu vill snävandes. Du kände ju att du behövde engagera dig i de attraktiva.

Tacka fan för att de vill ha mer om de fick ligga i 2 minuter. :))
  • Anonym (Iloko)

Eeh Nej! Fläsk tänder mig verkligen inte...

Det enda som är värre än en tjockis är en tjockis med offer-mentalitet, som skyller sin fetma på annat än sin egen lättja. Det får jag fan inte stånd av...

• Anonym (Beror på)
    nénuphar skrev 2020-08-03 16:10:43 följande:
    Nödgad eller vilket du nu vill snävandes. Du kände ju att du behövde engagera dig i de attraktiva.

Tacka fan för att de vill ha mer om de fick ligga i 2 minuter. :))
    Haha ja men så är det för min del. Jag tycker inte att de är värda alltför mycket av min tid eller energi. Inte för att jag ser ner på dem som människor, bara det att jag enbart, enbart vill ha sex med dem. Ibland har någon av dem varit rättså trevliga och då har man haft det vänskapligt med, men annars har det ibland bara rakt av varit sex, dåligt sex då och då när jag kände för det.

Hade jag varit i deras skor så hade jag bara skitit i det. Varför komma tillbaka på någon som inte pullade, slickade eller direkt något på dig och sedan hade sex med dig i 2 minuter och sedan klar. Jag vet inte, men som sagt så hade jag nog inte kommit tillbaka, men de gör det gärna, även om de får samma sak round 2, men det är liksom inget jag brukar göra, men det har definitivt hänt att jag bara vill avsluta för att, ja, inte värt att bli trött eller whatever för just då.

Jag tycker personligen också att detta inte är schysst, men bryr mig liksom inte riktigt och tyvärr dras tjejer som magneter till det beteendet, ännu en sak som är förvånande hur effektivt det är...
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Iloko) skrev 2020-08-03 16:22:53 följande:

Eeh Nej! Fläsk tänder mig verkligen inte...

Det enda som är värre än en tjockis är en tjockis med offer-mentalitet, som skyller sin fetma på annat än sin egen lättja. Det får jag fan inte stånd av...

Detta här är anledningen till att om jag har sex med en tjock tjej så vill jag ofta bara få mitt och vara klar. De ska ofta gnälla över en massa saker och har ofta en skev antingen världsbild eller självbild men oftast en helt löjlig inställning till kalorier.

"Det spelar ingen roll om jag äter 1500 kcal per dag, jag går inte ner i vikt ändå"
    Nej sure....

Du väger 110 kg, du ska egentligen ha 3000 kcal per dag, men om du lägger dig på 1500 så kommer inget hända med din kropp? Nej säkert...

Du kommer inte se någon skillnad nu, inte om en månad kanske, men snart nog, men de är där de är av en anledning och det är bara drygt att höra dem gnälla om det istället för att fixa det.

Så då får de uruselt sex och that´s it... 
  • Anonym (Iloko)
    Anonym (Beror på) skrev 2020-08-03 16:31:19 följande:

Detta här är anledningen till att om jag har sex med en tjock tjej så vill jag ofta bara få mitt och vara klar. De ska ofta gnälla över en massa saker och har ofta en skev antingen världsbild eller självbild men oftast en helt löjlig inställning till kalorier.

"Det spelar ingen roll om jag äter 1500 kcal per dag, jag går inte ner i vikt ändå"

Nej sure....

Du väger 110 kg, du ska egentligen ha 3000 kcal per dag, men om du lägger dig på 1500 så kommer inget hända med din kropp? Nej säkert...

Du kommer inte se någon skillnad nu, inte om en månad kanske, men snart nog, men de är där de är av en anledning och det är bara drygt att höra dem gnälla om det istället för att fixa det.

Så då får de uruselt sex och that´s it... 

Ja men exakt. Blir så jävla trött på att höra den skiten haha! Sen har jag också knullat ett par tjockisar vid rätt desperata tillfällen. Inget jag är stolt över, men men, ibland behöver man ett ligg och inte alltid man kan få till det med någon snygg.
  • nénuphar
    Anonym (Beror på) skrev 2020-08-03 16:27:35 följande:

Haha ja men så är det för min del. Jag tycker inte att de är värda alltför mycket av min tid eller energi. Inte för att jag ser ner på dem som människor, bara det att jag enbart, enbart vill ha sex med dem. Ibland har någon av dem varit rättså trevliga och då har man haft det vänskapligt med, men annars har det ibland bara rakt av varit sex, dåligt sex då och då när jag kände för det.

Hade jag varit i deras skor så hade jag bara skitit i det. Varför komma tillbaka på någon som inte pullade, slickade eller direkt något på dig och sedan hade sex med dig i 2 minuter och sedan klar. Jag vet inte, men som sagt så hade jag nog inte kommit tillbaka, men de gör det gärna, även om de får samma sak round 2, men det är liksom inget jag brukar göra, men det har definitivt hänt att jag bara vill avsluta för att, ja, inte värt att bli trött eller whatever för just då.

Jag tycker personligen också att detta inte är schysst, men bryr mig liksom inte riktigt och tyvärr dras tjejer som magneter till det beteendet, ännu en sak som är förvånande hur effektivt det är...

Jättekonstigt. Både du och dem.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Iloko) skrev 2020-08-03 16:40:22 följande:
    Ja men exakt. Blir så jävla trött på att höra den skiten haha! Sen har jag också knullat ett par tjockisar vid rätt desperata tillfällen. Inget jag är stolt över, men men, ibland behöver man ett ligg och inte alltid man kan få till det med någon snygg.
    Haha precis och för min del så handlar det inte direkt om att de är just tjocka, utan det är mentaliteten som finns hos de som är tjocka. Det kan låta som en grov generalisering, men det finns en hel del substans bakom påståendet...

Folk är tjocka av en anledning, jag var väldigt tjock en gång i tiden och det var för att mitt liv sög och jag fan bara nöje egentligen i att äta. Jag var svag men har tagit mig ljusår från den personen jag var, så jag vet att det är möjligt. Men de tjocka jag träffar målar upp sig som värsta offret och om man inte tycker synd om dem så är man ett svin.

Om man inte ljuger för dem och uppmuntrar dem att de inte ska bry sig om sina extra kilon eftersom att de är fina som de är så är man ett svin.

Jag personligen tycker att deras "vänner" på sociala medier som säger "wow vilken kropp" när de lägger upp lättklädda bilder, gör mer skada än nytta. Tjocka behöver egentligen förlora vikt och kroppen är inte skapad för att se ut så, men det är rör inte mig egentligen om tjocka vill döda sig själv med en kaka åt gången men det är offermentaliteten som de försvarar med sitt liv som jag stör mig på. De har byggt hela sin identitet runt att vara ett offer och har 15 ursäkter för alla saker som är fel på dem och om du ifrågasätter dem(vilket man bör eftersom att de borde fixa vad som är fel istället för att sopa det under mattan), men om du ifrågasätter så blir det hus i helvete...

Så, tjocka duger oftast enbart för att ligga med och det är på mina villkor då.
  • Anonym (Beror på)
    nénuphar skrev 2020-08-03 17:27:13 följande:
    Jättekonstigt. Både du och dem.
    Kanske det men jag var kåt och de ville ha bekräftelse
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Beror på) skrev 2020-08-04 09:56:19 följande:

Kanske det men jag var kåt och de ville ha bekräftelse

Låter som det är du som är desperat och vill ha bekräftelse? Jag skulle aldrig ligga med en kille som jag tyckte var avtändande och allt vad du nu skrivit. Självrespekt! Du verkar väldigt fixerad vid att du är snygg och många vill ligga med dig, som om ditt värde beror på hur många tjejer som tycker att du är snygg och vill ligga. Troligen därför du drar till dig osäkra tjocka kvinnor, för att de märker att du är osäker och lite desperat. Desperata killar är avtändande. Dessutom när du själv skriver att du är dålig i sängen, en riktig besvikelse haha. Men kaka söker maka
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Mmm) skrev 2020-08-04 10:09:44 följande:
    Låter som det är du som är desperat och vill ha bekräftelse? Jag skulle aldrig ligga med en kille som jag tyckte var avtändande och allt vad du nu skrivit. Självrespekt! Du verkar väldigt fixerad vid att du är snygg och många vill ligga med dig, som om ditt värde beror på hur många tjejer som tycker att du är snygg och vill ligga. Troligen därför du drar till dig osäkra tjocka kvinnor, för att de märker att du är osäker och lite desperat. Desperata killar är avtändande. Dessutom när du själv skriver att du är dålig i sängen, en riktig besvikelse haha. Men kaka söker maka
    Haha okej låt mig förklara då...

På tinder, där jag hittar de jag träffar eftersom att jag i övrigt inte kommer i kontakt med så många nya kvinnor då jag nästan enbart jobbar, pluggar och tränar. 

Men på tinder så matchar man med lite alla möjliga. En tjock kan ha ett vackert ansikte trots att hon är tjock men hon hade helt klart oftast sett bättre ut om hon inte var tjock, men i vilket fall som helst så swipar jag ibland höger på tjockisar som kan vara av intresse. När vi sedan skriver lägger jag inte så mycket tid på att charma dem utan jag kommer ganska snabbt till slutsatsen att jag skulle vilja träffa dem och då för sex(skriver självklart inte så utan är betydligt mycket mer vårdad i mitt språk men mina motiv är klara från början).

Vissa vill inte ha det så alls och det är helt okej. De vill gå ut på dejter osv och de får de gärna göra, men det kommer inte vara med mig, dejterna sparar jag till de tjejer som jag faktiskt kan tänka mig vara med på längre sikt.

Det handlar inte om att jag är desperat och bryr mig inte om bekräftelse från en tjock tjej, den bekräftelsen säger bara "du är bra nog för att få en tjej som mig" a fan...

Nej men det är bara för att jag tycker att sex med nya tjejer är kul och är väldigt öppen med vad jag vill och inte vill med de tjejer jag träffar. Är det en tjej som jag tycker är intressant så säger jag att jag letar efter något seriöst och är det en tjej jag bara vill ha sex med så säger jag att jag inte letar efter något seriöst.

Sedan när de kommer så snackar man lite och sedan så börjar man kyssas och sen har man sex, ingen raketforskning. Har de ett fint ansikte så har jag typ inget emot att ha sex med en tjock tjej, men vill inte ha mer än så. Och jag är grym i sängen, båda vad gäller att hålla och att få tjejer att komma, men det kräver engagemang från min sida, att jag anstränger mig och det anser jag inte tjocka tjejer vara värda alltid.
  • Anonym (Mmm)

Hahahaha, du kan ju intala dig själv det. Trots säkert många kvinnor vill inleda nått seriösare med dig med tanke på din härliga personlighet xD

Du tar vad du får. Det är desperat ;)

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Mmm) skrev 2020-08-04 10:35:34 följande:

Hahahaha, du kan ju intala dig själv det. Trots säkert många kvinnor vill inleda nått seriösare med dig med tanke på din härliga personlighet xD

Du tar vad du får. Det är desperat ;)

Hahaha jag gillade verkligen ditt inlägg haha!

Kvinnor som jag träffar får inte se denna sidan eller höra dessa åsikter. Alla jag har träffat har bra saker att säga om mig, även mina 2 ex. Mina 2 ex gillar mig fortfarande väldigt mycket, men ärligt talat, kommer inte orka gå in på det mer för du kommer säkert inte tro på mig ändå. Har däremot en som jag träffade som inte alls höll med mig när jag tyckte att vi skulle sluta träffas. Hon kom och bankade på min dörr och sa att hon inte tänkte acceptera att en sån bra kille försvinner ur hennes liv. Jag tog in henne och förklarade varför vi inte skulle funka och sedan så blev hon arg istället och kallade mig för en del hårda ord, men att göra slut är aldrig lätt. Så henne vet jag inte riktigt vad hon tycker om mig just nu men bryr mig inte heller.

Och ibland tar jag vad jag får, oftast inte. Jag värderar min tid och spenderar den med drivna tjejer och på min egna personliga utveckling. Om det däremot skulle komma någon som ser väldigt lätt på sex och kan tänka sig komma och bara ligga så kommer jag inte tacka nej till det om jag gillar vad jag ser, men skulle aldrig själv åka till dem och skulle nog aldrig gå på en riktig dejt med dem.

Desperat är om jag hade gjort allt för att bara få ligga, kvittar vem, kvittar var bara låt mig ligga!!!!

Så är det verkligen inte...

Har 2 stycken som jag ligger med då och då om jag känner att jag verkligen är kåt och vill ha sex. Annars tycker jag som sagt att det är spännande att ha sex med nya människor eftersom att sex är att man gör typ samma sak men upplevelsen är helt olika beroende på vem man gör det med. Det är det jag gillar, inte något behov av bekräftelse eller att jag måste få ligga
  • Anonym (Carinata)

Om man vänder på steken. Jag är en mullig kvinna. Man skulle kunna säga tjock. Jag är sjukt kräsen. Vill def inte ha en smal man, utan kroppsbehåring och i övrigt långhårig. Inte heller någon med lång smal snopp. Det går fetbort haha. En stadig MAN med mycket hår på bringan. Som vet hur han tänder och tillfredsställer en kvinna. Rejält utrustad. Kan se bra ut. (Quote-Kan ha sött ansikte) Då blir det en rejäl åktur. Så... det beror på! Hans (det beror på) kvinnosyn har ju lite övrigt att önska.

Tror inte han är Guds gåva till kvinnorna. Oavsett storlek.

• Anonym (Focker)

Jag diggar mullinuttiga kvinnor. Gärna med stora fläskbröst och stora skinkor som jag kan borra ner mitt huvud mellan. MUMS!

Svar på tråden Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?