Tycker ni män att tjocka kvinnor är sexiga?
Pga sin storlek?
Pga sin storlek?
Nej, det är fel. Man går upp i vikt för att aptiten påverkas.
Du blir inte tjock av att stoppa i dig ett piller, du blir tjock av att springa mindre än du äter.
Vad jag menar är att jag ligger inte alltid på första dejten, men med tjockisar har det aldrig ens varit en fråga.
Med andra tjejer har de behövt wine and dine och bygga upp en stämning och sedan bygga upp det i en evighet innan de vill. Men de tjockisar som jag har träffat har det mer eller mindre varit bestämt innan.
Sedan så, och tyvärr så är det så, men så hade jag nog inte träffat de tjocka tjejerna om jag inte hade vetat med mig att vi skulle ha sex. Det kanske är något de känner av och på så sätt vill imponera på mig i sängen och därför går in för att suga bättre.
Jag personligen kan vara likadan. Är det en tjej jag verkligen är attraherad av så ser jag till att prestera i sängen. Jag ser till att hålla och ändrar vad jag gör om jag märker att det inte är optimalt för henne. Med tjocka gör jag bara min grej och känner jag för att komma efter 1-2 minuter så har jag gjort det med
Du är dåligt informerad. Det där med kalorinetto in-ut är gammal förlegad vetenskap. Det är så mycket annat som påverkar. Ämnesomsättning, tarmflora, gener, födans sammansättning m.m.
Den gamla vetenskapen förlitade sig bara på antaganden utifrån de bristfälliga kunskaper man hade förr. Det låter logiskt utifrån en bristande kunskapsnivå - men idag finns en större kunskap om hur kroppen fungerar. Och numera är det bara dom med bristande kunskaper som håller fast vid den gamla teorin.
Jag må vara gammal eller ännu värre än så men skulle vilja ha förklara för mig hur tex 500 kCal skulle kunna ändras till att vara 4 eller 600 kCal. Hur förvandlar kroppen den energimängden till mer eller mindre?
Skrev det tidigare att ni diskuterar samma sak fast olika ändå. 500 kCal som man stoppar i sig är väl individuellt vad kroppen gör med som beror på vad ni skrivit ovan. Alltså metabolism, tabletter hur man mår osv osv
Och sedan för att få i sig den energimängden så räcker det med att äta en semla typ och man får gå hungrig en stor del av dagen. Ska man stoppa i sig samman energimängd med gurka så lär man ju få äta kilo is men vara mätt hela dagen.
Med det här hoppas jag att alla förstår att jag inte vill klanka ner på någon utan bara beskriva energi in och energi ut på ett lättfattat sätt. Och som jag skrev, vad kroppen sedan gör av med energin man tillför är vääääääldigt individuellt.
Rätt till?
Nja...
Det är väl lite hur man ser det, men även efter en dålig prestation av mig så vill de ändå ha mer, varje gång, varje tjej.
Så det är mer sex än att "onanera i någons kropp". Om än dåligt sex, men jag får mitt i alla fall och de får en boost i självförtroende.
Eeh Nej! Fläsk tänder mig verkligen inte...
Det enda som är värre än en tjockis är en tjockis med offer-mentalitet, som skyller sin fetma på annat än sin egen lättja. Det får jag fan inte stånd av...
Eeh Nej! Fläsk tänder mig verkligen inte...
Det enda som är värre än en tjockis är en tjockis med offer-mentalitet, som skyller sin fetma på annat än sin egen lättja. Det får jag fan inte stånd av...
Detta här är anledningen till att om jag har sex med en tjock tjej så vill jag ofta bara få mitt och vara klar. De ska ofta gnälla över en massa saker och har ofta en skev antingen världsbild eller självbild men oftast en helt löjlig inställning till kalorier.
"Det spelar ingen roll om jag äter 1500 kcal per dag, jag går inte ner i vikt ändå"
Nej sure....
Du väger 110 kg, du ska egentligen ha 3000 kcal per dag, men om du lägger dig på 1500 så kommer inget hända med din kropp? Nej säkert...
Du kommer inte se någon skillnad nu, inte om en månad kanske, men snart nog, men de är där de är av en anledning och det är bara drygt att höra dem gnälla om det istället för att fixa det.
Så då får de uruselt sex och that´s it...
Haha ja men så är det för min del. Jag tycker inte att de är värda alltför mycket av min tid eller energi. Inte för att jag ser ner på dem som människor, bara det att jag enbart, enbart vill ha sex med dem. Ibland har någon av dem varit rättså trevliga och då har man haft det vänskapligt med, men annars har det ibland bara rakt av varit sex, dåligt sex då och då när jag kände för det.
Hade jag varit i deras skor så hade jag bara skitit i det. Varför komma tillbaka på någon som inte pullade, slickade eller direkt något på dig och sedan hade sex med dig i 2 minuter och sedan klar. Jag vet inte, men som sagt så hade jag nog inte kommit tillbaka, men de gör det gärna, även om de får samma sak round 2, men det är liksom inget jag brukar göra, men det har definitivt hänt att jag bara vill avsluta för att, ja, inte värt att bli trött eller whatever för just då.
Jag tycker personligen också att detta inte är schysst, men bryr mig liksom inte riktigt och tyvärr dras tjejer som magneter till det beteendet, ännu en sak som är förvånande hur effektivt det är...
Kanske det men jag var kåt och de ville ha bekräftelse
Hahahaha, du kan ju intala dig själv det. Trots säkert många kvinnor vill inleda nått seriösare med dig med tanke på din härliga personlighet xD
Du tar vad du får. Det är desperat ;)
Hahahaha, du kan ju intala dig själv det. Trots säkert många kvinnor vill inleda nått seriösare med dig med tanke på din härliga personlighet xD
Du tar vad du får. Det är desperat ;)
Om man vänder på steken. Jag är en mullig kvinna. Man skulle kunna säga tjock. Jag är sjukt kräsen. Vill def inte ha en smal man, utan kroppsbehåring och i övrigt långhårig. Inte heller någon med lång smal snopp. Det går fetbort haha. En stadig MAN med mycket hår på bringan. Som vet hur han tänder och tillfredsställer en kvinna. Rejält utrustad. Kan se bra ut. (Quote-Kan ha sött ansikte) Då blir det en rejäl åktur. Så... det beror på! Hans (det beror på) kvinnosyn har ju lite övrigt att önska.
Tror inte han är Guds gåva till kvinnorna. Oavsett storlek.
Ja
Jag diggar mullinuttiga kvinnor. Gärna med stora fläskbröst och stora skinkor som jag kan borra ner mitt huvud mellan. MUMS!