• Anonym (Kroppsbyggarn)

Tänder ni på muskulösa kvinnor?

Det har varit mycket trådar om kvinnors kroppar och kvinnors vikt. Många män har härliga biceps, sexpack och tränar regelbundet. Kanske lite mindre vanligt är kroppsbyggande brudar med synliga hårda muskler

Alla kroppsbyggare är inte nödvändigtvis jättestora, utan finns såklart på olika nivåer. Nu är jag nyfiken på vad ni tycker om de starka disciplinerade tjejerna som lägger mycket tid på gymmet och tränar hårt för att bygga muskler- sexigt? Något ni tänder på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder ni på muskulösa kvinnor?
  • Anonym (Kroppsbyggarn)
    Postman skrev 2020-07-31 20:04:02 följande:

Usch fy. Inte alls i min smak. Ser mer avtändande ut. Jag tror de är svåra att leva med också.

Svåra att leva med hur? Ja, proteinfisar är inte att leka med vare sig hos män eller kvinnor haha.
  • Postman
    Anonym (Kroppsbyggarn) skrev 2020-08-01 11:00:38 följande:

Svåra att leva med hur? Ja, proteinfisar är inte att leka med vare sig hos män eller kvinnor haha.

Det är säkert ett problem och det var lite vad jag menade. Deras livsstil är nog inte så enkel för oss andra. Att ha strikt och märklig kosthållning med en överdriven träning är nog en bra grogrund till konflikt för en partner som inte vill detsamma.
  • Anonym (L)

Hellre en muskulös kvinna än en tjockis.

• Anonym (Abby)
    Anonym (L) skrev 2020-08-01 12:13:45 följande:

Hellre en muskulös kvinna än en tjockis.

Ja, om hon är som Abby i spelet. Hon ser inte så jättedeffad ut, som många av kvinnorna man ser på bilder i tråden. Hon är stor, men ser kramgo ut.
  • Anonym (Pelle)
    jrockyracoon skrev 2020-07-31 11:55:16 följande:

Hon är faktiskt snyggare innan än efteråt enligt mig. Om jag hade chans på båda skulle jag definitivt välja den vänstra. Ser ut som att hon ska gå sönder på den högra bilden och kurvorna har försvunnit helt och hållet.

Oj, jag hade rört hennes fläsk med tång på vänstra bilden.

Men på högra är hon het som en gudinna. Tur att de finns några som ja ta de tjocka så några smala blir över.
  • Anonym (Abby)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-08-01 12:46:31 följande:

Men på högra är hon het som en gudinna. Tur att de finns några som ja ta de tjocka så några smala blir över.
    Du vet vad de säger. Såna kvinnor sticker man sig på.

Riktiga män faller för kurvor, bara hundar jagar efter ben.
    Tungan ute
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Abby) skrev 2020-08-01 13:01:25 följande:

Kurvor=tjock.

Finns en annan tråd med en undersökning om tjocka kvinnor. De flesta män gillar inte tjocka kvinnor.

De smala kvinnorna blir som jagad av stora vargflockar. Dvs, de blir inte mkt ben över tyvärr. Då de är så hett eftertraktade.
  • Liindsi
    Anonym (Pelle) skrev 2020-08-01 12:46:31 följande:

Om du är ett kap själv så behöver du inte smala som blir över. Du kan välja och vraka hur mycket du vill ;)
  • Anonym (L)
    Anonym (Abby) skrev 2020-08-01 13:01:25 följande:

Riktiga män vill ha fetton? Såvitt jag vet är jag en riktig man, trots att jag vill ha hälsosamma friska kvinnor. Men jag kanske ska dubbelkolla att jag inte är en plastman.
  • Anonym (Roligt)
    Anonym (Abby) skrev 2020-07-31 07:33:14 följande:

Anna, verkar inte bara vara småpojkar som tar illa upp. Vuxna män känner sig tydligen hotade av en kvinna som ser ut som henne.

Jag fattar ingenting. Jag tycker hon är attraktiv.

Har sett kvinnor som henne i verkligheten. Vanliga kvinnor, bara att deras intresse var att lyfta vikter, och äta lite mer än de flesta kvinnor gör.

Jag är aningen mindre, är muskulös men väger knappa 53kg men i övrigt synliga muskler på armar etc. Plattbröstad, mindre än hennes... vad ska man göra? Fick inga bröst... men kul att för omväxlingsskull höra att någon finner ?min typ? attraktiv...
  • Anonym (olof)

De senaste ser ju bara ut som knarkande transor...

• Liftforsex89

kvinnor med mycket muskler är super sexigt imo. Det enda som tänder mig mer är riktigt stora tuttar (H+)

• Anonym (Porker)
    MrKrips skrev 2020-08-04 23:46:35 följande:

Muskelbrudar kan vara hett. Men de är tyvärr nästan alltid tagna.

eller vill bli tagna... Flört
Svar på tråden Tänder ni på muskulösa kvinnor?