• Carrolina1978

Har du missat en fritids aktivitet pga förvirring med FB-grupper och mejl och annat?

Alltså jag blir typ galen på att det är så svårt att hålla reda på barnen fritids aktiviteter. Ibland är det mejl ibland i nån FB-grupp man måste bli medlem i. Ibland är det bara nån lapp man ska hålla reda på. Visst jag är kanske slarvig men visst borde det vara enklare? Är det bara jag som varit med om det här varje jäkla vecka??? 
    Är ensam med två barn på heltid och jobbar så inte mycket plats kvar i huvet om man säger ....

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du missat en fritids aktivitet pga förvirring med FB-grupper och mejl och annat?
  • Anonym (nope)

Nej, har aldrig haft sådana problem men jag är en rätt planerande person. Skriver upp allt i min egen almanacka så fort något kommer. På det viset kan jag inte missa. Han man sakerna däremot bara på det stället där infon kom, så kan man säkert missa men jag gillar inte att försätta mig i sådana situationer. 

• Anonym (Nope!)

Nej, det har aldrig hänt.

Jag skriver ner allt i min almanacka och för sedan in det i kalendern på telefonen, med planerad restid och ringklocka god tid innan avresa.

• Vildbi

Nej, jag har 100% koll. Använder också almanacka att slarvskriva i, varpå jag senare lägger in aktiviteterna mer ordentligt i kalendern på telefonen.

• mammabitch

Japp! Både jag och ungarna kan vara lite röriga vad gäller att hålla reda på aktivitets- dagar och då de blandar mail, e-skola och papperslappar så har vi flera gånger glömt mindre aktiviteter som t.ex skoljoggen

• Skogssport

Svarade kalenderapp i din andra tråd. Rekommenderar det.

Eller så kör du glass och Netflix.

Svar på frågan: nej, aldrig.

• Anonym (Nix)

Nä det har aldrig hänt. Är ju ba att skriva ner ?Kan inte va så svårt. Tarej i kragen !

Svar på tråden Har du missat en fritids aktivitet pga förvirring med FB-grupper och mejl och annat?