Att ge efter för sina njutningar men samtidigt riskera att såra någon är ju ett svårt dilemma!
Visst kommer det, iaf vid längre otrohetsaffärer, nästan alltid in någon form av känslor i bilden, men man måste ju faktiskt också skilja på kärlek/djupa känslor och... vild, spännande, porrig sex och det där pirret i magen som är i princip omöjligt att uppnå i ett förhållande där vardagsmiddag, disk, barnens träning, läxor, byte av tvättmaskin, etc etc, tar upp alltför stor del.
Det är ju, i mina ögon, sällan i börja av ett förhållande, under förälskelsen, som man är otrogen?
I mitt fall så var förhållandet fantastiskt då, för 11 år sedan. Sexet var hett, spännande, lite så där extra dirty som jag vill ha det och allt var allmänt fantastiskt.
Det är svårt att sätta fingret på NÄR sånt där förändras, och även om man VET att man ska ?vårda? sitt förhållande så är det inte helt enkelt.
Sexet dog i samband med att vi hade svårt att få barn. Det blev en ?tillverkningsrutin? och när det väl funkade så gick det inte att vrida tillbaka. Iallafall inte till hur det var, trots att vi har försökt. Visst, det blir lite missionären då och då, men det där vilda... det experimenterande, de porriga sms:en, tuttbilderna... nä, det känns bara konstlat nu. Tyvärr!
Så... de gånger som tillfället uppenbarat sig... chansen att få lite uppmärksamhet, att få sväva iväg i en fantasi på mess eller chatt, att veta att man fortfarande kan hetsa upp en tjej tills hon måste låsa in sig och smeka sig samtidigt som hon läser mina mess... För att inte tala om de gånger man får till en hemlig dejt... någonstans där ingen känner oss, ingen vet... och som kanske slutar med ett hett knull i ett hotellrum eller på en restaurangtoalett...
DET är jävligt tändande!
Och det gör även MIG gladare i min vardag. Och på så sätt, faktiskt också min sambo... fast hon naturligtvis inget vet.
Men om det nu känns så, lämna då säger den som håller moralen högt.
Hm... ja... bryt upp familjen, slit upp barn från skola och kompisar, strukturera om hela livet, som i sig inte är dåligt, bara... inte så spännande. För vad? Är det säkert att något annat är bättre? Nja...
Så... jag kanske är hemsk, och vem vet, kanske det finns en chans att sexlivet blir bättre igen... men tills dess, så har jag gärna en spännande affär vid sidan av...
Och om jag fick veta att min sambo gjort samma sak... så hade det gjort mig ASKÅT! ???????