Kan du få fontänorgasm ?
Jag lärt mig det det nyligen, det kan vara väldigt upphetsande ....
hur är det för dig ?
Jag lärt mig det det nyligen, det kan vara väldigt upphetsande ....
hur är det för dig ?
Hur lär man sig det?
Hur lär man sig det?
Japp, har börjat kunna få det på senare år. Andra orgasmer är skönare men det är en het grej och min man fullkomligt älskar det
Jag har upptäckt att jag får det om jag står upp och använder min satisfyer :)
Första gången för mig kom det som en chock ! Jag fattade inte riktigt vad Det var som hände. Det kom en hård stråle rakt ut. Sexigt ! Men nu vet jag ...
Enklast om jag rider av min partner och får klitoris stimulerad samtidigt. Är jag avslappnad då går det fort att få en fontänorgasm, detta är min partners favoritorgasm på mig, medans jag älskar a-punkts orgasm ?
Gillar "vanlig" mer, för mig är den en upplevelse som känns i HELA kroppen. Vid en fontänorgasm är det mer koncentrerat i underlivet, och ärligt talat, jag blir mer upphetsad och kåt av att se den jag är med gilla det än jag blir av själva "sprutet"
hur är det för dig ?
Kan inte få det trots jag försökt i många år med min partner
Wow! Hur lyckades han med det?
Psykologi i första hand tror jag. Jag har insett att för att få fontänorgasm måste jag vara sådär superkåt som jag bara blir med min man. På egen hand når jag inte den nivån av kåthet. Och givetvis hittar och stimulerar han den magiska punkten inne i mig som får det att flöda.
Jag och min sambo utforskade det tillsammans. Började med att få henne att få fontän med fingrar och när det gick så tränade vi med penetrering. Har lyckats ge henne det på båda sätten. Väldigt häftigt om än lite opraktiskt ibland när det blir väldigt blött i sängen eller på golvet????
Inte fontän fontän, men en viss stimulering gör att fontänvätskan sipprar ut. Dock vill jag inte vara med om det så ofta, det är obehagligt skönt på något vis och jag blir väldigt känslosam och konstig efteråt.
Inte fontän fontän, men en viss stimulering gör att fontänvätskan sipprar ut. Dock vill jag inte vara med om det så ofta, det är obehagligt skönt på något vis och jag blir väldigt känslosam och konstig efteråt.
Det är så härligt att få en kvinna att komma så..mmm
Det är så härligt att få en kvinna att komma så..mmm
Jag känner igen hur du kan känna. Hur gammal är du ?