Jag börjar bli galen.
Hej allesammans..
kortfattat, jag var tillsammans med min dåvarande pojkvän i 2 och ett halvt år. Jag har aldrig varit så lycklig med en person, så som jag har varit med honom. Vi gjorde slut tidigt i februari år 2016.. det är ett bra tag sen, men hur jag än gör, så faller mina tankar tillbaka till honom. Vi hade ett väldigt bra förhållande, och jag storm trivdes med honom. Sorligt nog hamnade jag i en depression det året och fixade inte att ha ett förhållande där och då.
Jag kommer ihåg att vi höll kontakten ett tag efter att vi gjort slut, och där var snack om att vi alltid skulle finnas där för varandra osv.. men tiden gick, och jag ville ha tillbaka han då under 2016, han visste om det och att jag ångrade mig, men han ville då inte ha kvar någon kontakt.
Det är 2020 nu. Jag är fortfarande tok kär i han, jag kan inte släppa honom, jag vill och jag har försökt. Men samtidigt blir jag så jävla ledsen att leva ovetandes ifall han kanske har hittat tillbaka i sin känslor? Tänk om ifall det hade kunnat bli vi två, osv..
jag tänker att hade det blivit vi två igen, så är det han jag vill gifta mig med, och växa mig gammal med. Det är och låter helt absurt att efter så många år, att jag ennu inte har gått vidare.
Vad hade ni gjort ? Blir tokig och vet fan inte vad jag ska ta mig till..