• Anonym (Lisa)

Kommer enbart av analsex

Älskar verkligen analsex och kommer lätt av det. Både med fingrar och kuk. Kan inte komma vaginalt eller via klitoris.. vilket är konstigt då typ alla tjejer verkar ha väldigt känsliga klitoris... kan komma via klitoris om jag är väldigt kåt och inte kommit på flera veckor... men det är svårt att komma dit.. att komma vaginalt har jag aldrig nånsin lyckats med... verkar vara omöjligt. Men analt går lätt och det är sjukt skönt. Kan göra lite ont vid öppningen i början men sen blir de skönt och behövs rejält med glidmedel.. nån annan tjej som känner igen sig? Eller kille? Som upplevt detta med nån brud? Känns inte kul då alla killar verkar tro att man fejkar analt och många har svårt att tro att man kommer av analt fast man gör det. Många tjejkompisar tror också att jag driver fast jag inte gör de .... alla säger ju att g-punken sitter i slidan, men känner ingen g-punkt eller nåt skönt område...

• Svar på tråden Kommer enbart av analsex
  • Anonym (M)

Min flickvän kommer också av analsex, blir ofta kraftiga intensiva orgasmer. Skönt och upphetsande för oss båda...

• Anonym (Åsa)
    Lillkillen skrev 2020-08-24 19:57:30 följande:
    Jag var tillsammans med en Åsa,, hon påstod att hon hade en g-punkt i analen , typ en extra clitoris,, hon fick också helt galet kraftiga orgasmer av just analsexet!

Därför föredrog hon analsex före vaginalt sex.
    Jag skulle nog också säga att det finns en slags g-punkt i analen. Kanske är det något vi Åsor är utrustade med som en bonus, Åsa betyder ju trots allt gudinna! KyssFlört
  • Anonym (Kvinna44)
    Anonym (Runktråd) skrev 2020-08-24 19:58:11 följande:

Ge dig!

Varför skulle det vara en runktråd? Det är många kvinnor som får väldigt starka orgasmer av analsex
  • Anonym (Theådåra)

Blir påsatt nu så skönt

• Anonym (MadamX)

Orgasmen sitter inte bara i de erogena zonerna, de sitter faktiskt mest i huvudet. Tänder man på analsex så räcker det med att bli påsatt där för att få orgasm. 

• Anonym (Morw)

Upplever att min sambo får kraftiga/intensiva/djupare orgasmer när vi har haft analsex.

• Anonym (Theådåra)

Det är så det är det är så härligt å få sånt

• Anonym (Kol)

Kommer lättare när vi har analsex eller med en butplug samtidigt som han knullar mig. Det sistnämnda är nog skönast.

• Anonym (Man34)

Kan intstämma in ämnet. Märker att sambon kommer lite extra hårt när jag knullar henne analt. 

• Anonym (Fredrik)

Både min fru och jag kan komma ut av enbart analstimulans, upplever som många andra att hon får en kraftigare orgasm när vi ha analsex. 

Jag själv har kommit när jag haft sex med andra män ( innan jag träffade frun) nu har vi en strapon så hoppas på att få uppleva detta igen.

• Anonym (Roffe)

Det e gött att köra i pruppen

• morozko

Jag kan komma vid AS med hjälp av fingrar på klitor.
    Efter 30 år fick jag min första orgasm av oralsex. 
    Min man rumpan oxå göra mig kåt) 

• Anonym (Jossan)

Jag känner igen mig på ett vis. Jag kan komma på flera olika sätt men analt ger en starkare och djupare orgasm. Det allra bästa är anal stimulans tillsammans med något annat. Att bli dubbelpenetrerad ger de klart galnaste orgasmerna. 

• Anonym (tvättbräda)

Jag kan bara inte förstå hur ni kan göra detta. Luktar det inte illa? Det är ju ett ställe där avföringen kommer ut, och som nu packas ihop. Är inte det genant?

• Anonym (Fredrik)

Det är en erogen zon för både män och kvinnor, man packar inte bajs,  ändtarmen är normalt tom om man inte är nödig. För män är den extra erogen då man stimulerar prostatan. 

Det är bara att våga så kommer du känna att ett är skönt och att det är en njutning om man slappnar av. 

• Anonym (Onaturligt och äckligt)
    Anonym (tvättbräda) skrev 2024-07-01 02:11:36 följande:

Jag kan bara inte förstå hur ni kan göra detta. Luktar det inte illa? Det är ju ett ställe där avföringen kommer ut, och som nu packas ihop. Är inte det genant?

Tråden är startad och upprätthållen av incels som låtsas vara kvinnor i försök att pracka på kvinnor sina egna porrskadade idéer om sex. Inget att ta på allvar.

Jo, det lär både lukta och alla miljarder e-colibakterier skapa urinvägsinfektioner på mannens kön om de regelbundet ägnar sig åt avloppssex vilket detta är i grunden. Analen kan också bli förslappad och både tarm och slemhinnor inuti brista och ge permanenta skador. Risken för analcancer ökar också. HIV smittar lättare genom anala samlag än naturliga vaginala som våra kroppar faktiskt är anpassade till. 

Analen är helt enkelt inte konstruerad för penetration vilket är tydligt av alla bevis nämnda. 
  • Anonym (:/ Kan gå sönder och inkontinens)

Om man har det ofta och hårt, kanske med större saker än en penis med så kan analen gå sönder och man börjar läcka avföring, kanske inte så att man fullt ut bajsar ner sig men läcka så att det blir avföringsfläckar i trosorna och "bromsspår", spec. i string.. Blev så med min ex, han var krävande och våldsam.

Inte så kul. Det läkte ihop på mig efter ett par veckor efter jag lämnat honom. 

• Anonym (.)

Vi har det som en lyx att även använda analen. Blir kanske en gång i månaden oftast i samband med massage och mycket uppvärmning med olja. Är en extra kick för båda och ger en väldigt fin känsla av samhörighet. Ja det är väldigt skönt.

• Loxxx

Det är väl inte allt för ovanligt att kvinnor kan ha svårt att komma vid "enbart" vaginal penetration. 

Så det känns inte som något ovanligt och då behöver man kombinera stimulationen på något sätt.

Svar på tråden Kommer enbart av analsex